- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 juni, 2009 at 15:59 #609367Anonym anvandareMember
Kommer att börja dieta seriöst nästa vecka. Nu blir det långa morgonpromenader med nyblivna sambon. Vi kommer piska varandra varje morgon nu:emo-thumb han är som ett vild djur på gymmet haha:D men det är bara gött. Vi är ganska lika i vårat tankesätt:) Jag blir alltid lika inspirerad av hur han o hans tränings kompis tränar. Asbra dom dagar man känner sig seg och omotiverad.Bara sätta foten inne på gymmet så får man hardcore feeling:emo-thumb
Jag kommer snart att lägga in nya bilder på formen.
21 juni, 2009 at 19:34 #609368Anonym anvandareMemberBabe du tränar på rätt riskt själva, kommer fortfarande ihåg första gången vi tränade ihop o du bara fortsatte och fortsatte att reppa på mäktigt var det :emo-thumb
Nu när du känner att du är på gång igen kan vi ta och träna ihop mer om du vill.Hur som helst ville jag bara säga att du tränar inte några mes pass själva direkt heller.
Nu jävlar ska det dietas haha22 juni, 2009 at 09:06 #609369Anonym anvandareMemberAndreas Terzis wrote:Babe du tränar på rätt riskt själva, kommer fortfarande ihåg första gången vi tränade ihop o du bara fortsatte och fortsatte att reppa på mäktigt var det :emo-thumb
Nu när du känner att du är på gång igen kan vi ta och träna ihop mer om du vill.Hur som helst ville jag bara säga att du tränar inte några mes pass själva direkt heller.
Nu jävlar ska det dietas hahaDet vill jag absolut babe:up: var ute kl 06.00 imorses o körde morgoncardio.Kändes riktigt bra. Förrutom att jag endast sovit 1timma inatt haha är astrött nu:sleepy:
23 juni, 2009 at 01:19 #609370Anonym anvandareMemberMadde196 wrote:Det vill jag absolut babe:up: var ute kl 06.00 imorses o körde morgoncardio.Kändes riktigt bra. Förrutom att jag endast sovit 1timma inatt haha är astrött nu:sleepy:uhf vad omänskligt tidigt:p ska du dra upp mig ur sängen så tidigt med när du kommer hem igen??
23 juni, 2009 at 01:29 #609371Anonym anvandareMemberAndreas Terzis wrote:uhf vad omänskligt tidigt:p ska du dra upp mig ur sängen så tidigt med när du kommer hem igen??Absolut;) dax att komma i form igen nu:bb2: no more :lazy: days. Nu ska vi piska varandra till vår livs bästa form:buttrock:
23 juni, 2009 at 01:55 #609372Anonym anvandareMemberMadde196 wrote:Absolut;) dax att komma i form igen nu:bb2: no more :lazy: days. Nu ska vi piska varandra till vår livs bästa form:buttrock:hehe du får ta fram både piska och morot om jag ska upp så tidigt, jag haaaatar tidiga morgonar:)men jag gör det om du vill Ill do anything 4 ya
23 juni, 2009 at 17:14 #609373Anonym anvandareMemberGav mig in i photoshopens värld igår and Im Hooked:emo-thumb
23 juni, 2009 at 17:18 #609374Anonym anvandareMember2st bilder här jag glömde bifoga:)
23 juni, 2009 at 17:30 #609375Anonym anvandareMemberDessa bilder är från 1vecka innan Sweden Grand Prix.
23 juni, 2009 at 17:34 #609376Anonym anvandareMemberInte för att jag vill vara sån, men…
Ditt photoshopande är säkert skitkul och så, men som bilder för oss att kolla och bedöma (för det är sånt vi nördar gör) är de väl….inte så bra eller nåt.
Bara som en liten hint innan vår getskäggige modsvän får korn på det hela. Han är askinkig med PS.
23 juni, 2009 at 17:55 #609377Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Inte för att jag vill vara sån, men…Ditt photoshopande är säkert skitkul och så, men som bilder för oss att kolla och bedöma (för det är sånt vi nördar gör) är de väl….inte så bra eller nåt.
Bara som en liten hint innan vår getskäggige modsvän får korn på det hela. Han är askinkig med PS.
Nu får du ta o ge dig jag har lagt ut skit kasst photoshoppade bilder med spelar roll eller? alla kan inte va profs på det.
23 juni, 2009 at 18:21 #609378Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Inte för att jag vill vara sån, men…Ditt photoshopande är säkert skitkul och så, men som bilder för oss att kolla och bedöma (för det är sånt vi nördar gör) är de väl….inte så bra eller nåt.
Vet att jag inte är bra på att photoshopa men tycker bilderna blev snygga så la ut dom på min tråd som en kul grej. Upp till var o en om dom vill bedöma.
23 juni, 2009 at 19:46 #609379Anonym anvandareMemberAndreas Terzis wrote:Nu får du ta o ge dig jag har lagt ut skit kasst photoshoppade bilder med spelar roll eller? alla kan inte va profs på det.Nä, det måste man inte och ta det inte så allvarligt. Jag menar inte att vara taskig, om du trodde det.
23 juni, 2009 at 21:16 #609380Anonym anvandareMemberSer bra madde
23 juni, 2009 at 21:38 #609381Anonym anvandareMemberDå borde alltså vara dig jag såg i sällskap med Andreas på Hjalmar Branting då för nån vecka sen. Personligen tycker jag bilden är bättre så här :up: eller om man vill skoja till det lite så här.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.