Gör ny satsning mot bf pallen!

Home Forums Dagböcker Gör ny satsning mot bf pallen!

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • Author
    Peter_Eriksson wrote:
    Då borde alltså vara dig jag såg i sällskap med Andreas på Hjalmar Branting då för nån vecka sen. Personligen tycker jag bilden är bättre så här :up: eller om man vill skoja till det lite så här.

jepp det var mig du såg:D

Ok gott folk give me some feedback here please, ser att folk kikar in men ingen som skriver, tråkigt att bara babbla för sig själv ju:p

Checkar när jag kan tjejen. Najs:emo-thumb.

Har inte skrivit här på ett tag nu. Träningen går riktigt bra nu, fått tillbaka motivationen:). Lagt om mina planer lite. Dietat 2 veckor nu inför Lucia. Fotade lite bilder igår efter axelpasset.

Slänger ut några bilder som är tagna efter gårdagens ben pass.

Hej.
    Kollat dina bilder och jag har för lite kunskap på hur form och sånt ska vara inför en tävling men i mina ögon ser det jätte bra ut:emo-thumb
    Önskar dig lycka till inför kommande tävling

Mvh Jennie

Jennie_80 wrote:
    Hej.
    Kollat dina bilder och jag har för lite kunskap på hur form och sånt ska vara inför en tävling men i mina ögon ser det jätte bra ut:emo-thumb
    Önskar dig lycka till inför kommande tävling

Mvh Jennie

Tack så hemskt mycket:D

Behöver inspiration så kommer att följa dina framgångar;)

Tror att många med mig skulle uppskatta om du dokumenterar både i text och bild ditt kämpande till Lucia. Visa hur duktig och begåvad du är, lovar att hejja fram dig :up:(trots strulande dator o knäckande schema:().

Fenix wrote:
    Tror att många med mig skulle uppskatta om du dokumenterar både i text och bild ditt kämpande till Lucia. Visa hur duktig och begåvad du är, lovar att hejja fram dig :up:(trots strulande dator o knäckande schema:().

Är inte helt säker på att jag kommer att vara med på Lucia. Har för mycket som händer runt omkring mig nu + att jag inte alls tycker att jag har utvecklats något detta året (därför jag inte skrivit så mycket här eller lagt ut så mycket bilder). Men jag kommer fortsätta min diet så får jag se hur det slutar. Tänker inte göra om samma misstag som senast. Känns det inte bra så är jag inte med.

Hej tjejen! Har du blivit blondie? (ser så ut på senaste bilderna:o)
    Hur länge ska du köra dieten då? Om det inte blir ngn tävling för din del på lucia, ska du ändå dit och fånga inspiration? Jag var själv på SM i v-ås och man får så mkt mer energi och motivation efter varje tävling man ser!
    Nu bor du ju i Gbg, nära till tävlingen *fuskigt* :o) Ha det bra!
    M

madeleinewickman wrote:
    Hej tjejen! Har du blivit blondie? (ser så ut på senaste bilderna:o)
    Hur länge ska du köra dieten då? Om det inte blir ngn tävling för din del på lucia, ska du ändå dit och fånga inspiration? Jag var själv på SM i v-ås och man får så mkt mer energi och motivation efter varje tävling man ser!
    Nu bor du ju i Gbg, nära till tävlingen *fuskigt* :o) Ha det bra!
    M

Ja, det stämmer jag har gått tillbaka till min naturliga hårfärg blond. Jag kommer att köra dieten fullt ut(dvs 9veckor till)så får jag se om jag känner mig nöjd med slutresultatet eller inte. Min sambo ska tävla på söndagen så jag kommer att vara på plats och heja fram honom.

Madde196 wrote:
    Är inte helt säker på att jag kommer att vara med på Lucia. Har för mycket som händer runt omkring mig nu + att jag inte alls tycker att jag har utvecklats något detta året (därför jag inte skrivit så mycket här eller lagt ut så mycket bilder). Men jag kommer fortsätta min diet så får jag se hur det slutar. Tänker inte göra om samma misstag som senast. Känns det inte bra så är jag inte med.

Klokt av dig att lyssna på dig själv och känna dina gränser. (Vet hur det är).Du är ung och det finns mycket att prioritera i livet för att man skall kunna träna o tävla så att allt klaffar. Lucia finns kvar. Så även skivstången. Ska bli roligt att se dig på scen när det än blir. Ta hand om dig o dina två pågar:up:

Viewing 13 posts - 31 through 43 (of 43 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.