Hampus väg mot scen och styrka!

Home Forums Dagböcker Hampus väg mot scen och styrka!

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author

Gott pass! Nu vet jag inte exakt vad det är för priser på friskis.. Men du har inte funderat på att byta till Sportlife eller?

Niclas Holgersson wrote:
    Gott pass! Nu vet jag inte exakt vad det är för priser på friskis.. Men du har inte funderat på att byta till Sportlife eller?

yes var gött trött i benen efter passet:) funderat har man ju allt gjort men sportlife kostar 3000kr/ år jämfört med friskis 1900/år så får hänga kvar där ett tag till;) kan lägga de stålarna på protein istället haha. men du kör på atlantis nu lr?

Hampus jorgensen wrote:
    yes var gött trött i benen efter passet:) funderat har man ju allt gjort men sportlife kostar 3000kr/ år jämfört med friskis 1900/år så får hänga kvar där ett tag till;) kan lägga de stålarna på protein istället haha. men du kör på atlantis nu lr?

Det förstår jag! Ne jag är på Sportlife nu.. De öppnar ju snart i bankeryd också (bor där).

Kötta vidare :up:

TORSDAG

Axlar
    Hantelpress sittande
    1*5 40kg
    1*3 40kg
    1*4 37,5kg

Militärpress stående
    3*5 50kg

sidolyft
    3*5 27,5kg

drag till hakan i cable
    1*8 max+2extra vikter
    2*6 samma

mage i maskin 3*5 (250)

crunches med max lutning
    1*12
    2*8 25kg

sneda magmusklerna stående med hantel
    3*10 52,5kg

Fy fan va bilderna ser bra ut! försökt dock trycka ut latsen mer och hålla armarna lite högre så blir de ännu bättre ! :)

Lowgrein wrote:
    Fy fan va bilderna ser bra ut! försökt dock trycka ut latsen mer och hålla armarna lite högre så blir de ännu bättre ! :)

Tackar:) tack för tipsen. posera är verkligen något jag behöver förbättra. men det är väl bara att öva antar jag8)

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.