- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 februari, 2009 at 11:17 #64534Anonym anvandareMember4 februari, 2009 at 11:17 #449400Anonym anvandareMember
Hej hopp alla glada träningsfreaks!
Nu är det dags för mig att börja skriva lite hur min träning och mitt liv i övrigt ser ut. Lite lättare att hålla koll på sig själv om man får det på pränt, i mitt annars ganska fullbokade liv…
Jag är 23 år (på fredag) och är mitt inne i en diet för tillfället. Jag håller inte på med tävling, mer än att jag coachar två stycken som ska tävla i AF på amatörnivå (jobbar som PT). Gör så gott jag kan utan några specialkunskaper inom just AF… 😮
¨
Målet med min träning är iaf att bli starkare och lite mer fit. Jag tränar mycket basövningar och kör en del crossfit-inspirerad träning. Om ca två veckor sticker jag på semester till Sydafrika i två veckor. Då tar jag en paus i dieten för att återuppta den igen när jag kommer hem. Beach -09 ska bli det bästa året (sa nog samma sak -08… och -07 och… ja ni fattar :p)
Sen den 15 december då min diet startade har jag gått ner 4,4kg och tappat hela 13,5cm runt om på kroppen. Känns som ett bra tempo, och jag börjar bli nöjd.
Startvikten låg högt, på hela 78,3kg! Ahhhh!!! 😥 Målvikten ligger någonstans kring 68-69 där jag har legat förut och varit ganska nöjd. Nu har dock mer muskler än förut, så jag tror formen kommer vara ganska fin då! Fin för att vara mig iaf…Hoppas på att få lite motivation med hjälp av detta, då jag känner att jag börjar tröttna något på min diet efter 8 veckor. Att läsa er andras dagböcker, journaler och se bilder är MYCKET motiverande!
Snart väntar dagen ryggpass med chins, marklyft, rodd och kettlebellsvingar!
Later!!
4 februari, 2009 at 11:35 #449401Anonym anvandareMemberBara att tuta o köra! Lycka till!
Hur lång är du föresten??4 februari, 2009 at 14:24 #449402Anonym anvandareMemberKör hårt! Lycka till:emo-thumb
5 februari, 2009 at 07:48 #449403Anonym anvandareMemberPixi wrote:Bara att tuta o köra! Lycka till!