- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 maj, 2009 at 08:14 #449579Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:Rutorna är i antågande!
Exakt som du skrev att du tänkte under cykelpasset här ovan är ju så som vi alla (jag i alla fall) tenderar att tänka mellan varven. Istället för att styra hjärnan till exempelvis maratonlöpare som just nu är ute och flåsar järnet, eller till alla lagidrottare som har en tuff match precis i detta nu och att vi därför inte alls är ensammast i världen med att svettas och stånka, så väljer vi att tänka på ”medelsvensson” i tv-soffan och låta oss avundas att de får ligga och slappa. Det är lite komiskt eftersom att ”soffpotatis” är det sista de flesta av oss tränande vill vara. Men har man en ”tröttare” dag går inte motivationsbilderna fram i huvudet som de brukar.
Att du orkade cykla i 86 minuter är jäkla bra ändå.Du har verkligen rätt. Det är ju så himla onödigt att gå på ett pass och inte ge järnet! Det tar ju ändå upp ens tid, och varför inte satsa allt så man vinner allt när man ändå gör det?? Synd att man inte va bättre på att styra hjärnan som man ville…. 👿
Tack och lov är de ju inte så ofta man tänker SÅ negativt! :happy: Oftast går de ju bra, och man tränar ju ändå hela tiden, så nån gång kan man iofs tillåta sig att vara lite gnällig och negativ!4 maj, 2009 at 08:16 #449580Anonym anvandareMemberPixi wrote:JORDNÖRSSMÖR?!!?!?BARA?! URK!!!!!!
Men det ska bli vääldigt intressant att höra vad du tyckte om det! HEJA HEJA!
O magen är på G också, gott! Se vad den tycker om allt jordnötssmör..! haha!
Lycka till! :pop:Ja, asså jag känner ju typ samma sak! Jordnötsmör va inte så gott som jag hade tänkt mig. Men nu har jag påbörjat den här dieten, så nu vill jag testa veckan ut bara för experimentera lite. Sen går jag nog tillbaka till min gamla hederliga diet med kaloriräkning!
Hittills tycker magen inget speciellt om jordnötsmöret. Får se hur länge de håller i sig…. :yikes:
Ja, du får heja på mig nu hela veckan för JAG SKA LYCKAS![/b]4 maj, 2009 at 08:20 #449581Anonym anvandareMemberJapp, så va de andra dagen på JS-dieten. Igår va jag ganska hungirg när jag somnade men jag ska träffa Christian som introducerade dieten för mig idag, och se om han har några heta tips att ge mig hur jag ska lägga upp kosten.
Jag tror också ja va extra hungrig igår eftersom de va så mycke aktiviteter hela dagen. Va ju knappt stilla en sekund… Idag blir det lite lugnare faktiskt. Enda träningen för dagen är redan avklarad och bestod av morgonprommis till jobbet, 25 min, därefter löpning intervaller med min PT-kund i regnet 20 min effektiv tid, utöver det nedvarvning och jogg.
Sen avnjöt jag min morgonproteindrink och ska snart ta mig lite jordnötsmör igen… Heja Hanna! :wazzup:4 maj, 2009 at 08:55 #449582Anonym anvandareMemberFormbilden såg ju bra ut! Lycka till med dietandet
4 maj, 2009 at 14:11 #449583Anonym anvandareMemberHej! Hjälpte övningarna något för benhinnorna?
4 maj, 2009 at 16:18 #449584Anonym anvandareMemberSka bli intressant att se vad du tycker om JS-dieten då jag själv anser att det verkar vara en onödigt extrem diet. Formbilden såg ju verkligen bra ut, någon kommer bli farlig på stranden i sommar
4 maj, 2009 at 16:28 #449585Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Måste berätta om min nya diet som jag ska testa i en vecka. Är väldigt skeptisk mot den, men låter som en kul grej för att ha gjort. Nämligen Jordnötsmördieten, som går ut på att bara äta jordnötsmör och proteindrinkar. Går att läsa vidare om den på den här länken:
[http://www.fitnessguru.se/naturella-jordnotsmordieten/]Haha, ja jissses. Låter ungefär lika kul och vansinnigt som Velocity Diet.
4 maj, 2009 at 21:42 #449586Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Ja, asså jag känner ju typ samma sak! Jordnötsmör va inte så gott som jag hade tänkt mig. Men nu har jag påbörjat den här dieten, så nu vill jag testa veckan ut bara för experimentera lite. Sen går jag nog tillbaka till min gamla hederliga diet med kaloriräkning!
Hittills tycker magen inget speciellt om jordnötsmöret. Får se hur länge de håller i sig…. :yikes:
Ja, du får heja på mig nu hela veckan för JAG SKA LYCKAS![/b]Haha! Klart jag HEJAR!!![/b]
Du får se till att skriva varje dag om JS så jag har ngt kul att se fram emot på kvällen!! GO GO GO!4 maj, 2009 at 22:28 #449587Anonym anvandareMember[quote=”hannav86;741111
[B”]Måste berätta om min nya diet som jag ska testa i en vecka.[/B] Är väldigt skeptisk mot den, men låter som en kul grej för att ha gjort. Nämligen Jordnötsmördieten, som går ut på att bara äta jordnötsmör och proteindrinkar. Går att läsa vidare om den på den här länken:
[http://www.fitnessguru.se/naturella-jordnotsmordieten/][/quote]Värsta! :p Jag går på denna diet imorgon! Testar också 1 vecka till att börja med. Läste länken, och detta är väldigt intressant och spännande :up:
Good luck Hanna!
4 maj, 2009 at 23:19 #449588Anonym anvandareMemberLycka Till![/b]:emo-thumb
5 maj, 2009 at 10:31 #449589Anonym anvandareMemberPrisman wrote:Formbilden såg ju bra ut! Lycka till med dietandetTycker du? Va snällt! Nu blir jag extra taggad att köra stenhårt! 😮
5 maj, 2009 at 10:32 #449590Anonym anvandareMemberTessLjung wrote:Hej! Hjälpte övningarna något för benhinnorna?Hej!
Ja, men de känns bättre, har bara lite känningar efter löppassen, men de är absolut bättre. Ska också börja få idrottsmassage en gång i veckan nu, så de ska nog släppa. Plus att jag ska få utprovade skor och utgjutna sulor nästa vecka, så LÖPNING, Im gonna get´cha!!![/b] Igen, supertack för tipsen5 maj, 2009 at 10:35 #449591Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Ska bli intressant att se vad du tycker om JS-dieten då jag själv anser att det verkar vara en onödigt extrem diet. Formbilden såg ju verkligen bra ut, någon kommer bli farlig på stranden i sommarJa, jag håller med dig, JS-dieten är extrem och egentligen tror jag inte den är så skitbra, men de är kul att testa en vecka och se vart den bär mig. Kan nog va en bra övergång om man ska gå över lite på LCHF-dieten som jag eventuellt tänker testa lite också. Men det är kul och se hur mycket psyket och kroppen pallar och hur disciplinerad man egentligen är…. :whistle:
Haha, tack tack, jag hoppas jag kan bli ”riktigt farlig” på playan i sommar!
5 maj, 2009 at 10:36 #449592Anonym anvandareMemberJay wrote:Haha, ja jissses. Låter ungefär lika kul och vansinnigt som Velocity Diet.Ojoj, nu vet jag inte va de är för diet, men allt jag vet att den här är vansinnig! Tro mig, efter tre dagar är man GANSKA[/b] trött på jordnötsmör….
5 maj, 2009 at 10:37 #449593Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha! Klart jag HEJAR!!![/b]
Du får se till att skriva varje dag om JS så jag har ngt kul att se fram emot på kvällen!! GO GO GO!I promise! Jag ska göra allt jag kan för att roa dig! Och mig…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.