- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 maj, 2009 at 19:11 #449609Anonym anvandareMember
Äääääntligen har min ätardag infunnit sig, och jag har inte hållit tillbaka det minsta!
Började dagen med Polarbröd med ägg och ost till frulle. Efterrätt en rulle Center. Under dagen åt jag lite plockgodis medan jag jobbade, och efter det hårda benpasset blev det en Brownie! Mums!! Till middag har jag smakat lite lasagne och kvällen bjuder på havrebollar och lite rödtjut!
Shit vilken kraft jag hade på benpasset! Blir No Mercy imorn i träningsvärksväg tror jag! Men det blir VILA iaf!Försökte lägga upp bilder, men funka inte, får väl testa igen imorn!
Ha det bra FOLKS! :drunk::yahoo:
9 maj, 2009 at 19:39 #449610Anonym anvandareMembernågra bilder här…
9 maj, 2009 at 19:57 #449611Anonym anvandareMemberkul journal ska kika in här fler gånger :up:
10 maj, 2009 at 11:13 #449612Anonym anvandareMemberDet finns allt kött på den där kroppen, tycker du sköter dig kanon. Älskar tidigare inlägg med en matlista som antingen är till en mindre arme eller en väldigt sötsugen tjej och ett kort där spindelmannen kollar på Norsbergs linje..
10 maj, 2009 at 13:13 #449613Anonym anvandareMemberHoppas träningen går fint! :up:
10 maj, 2009 at 20:04 #449614Anonym anvandareMemberSka jag vara ärlig så är jag lite sugen på att prova JS veckan också! Låter ju rätt gott…! hehe.
Kul att träningen går framåt! Bara att ge vikterna vad de tål!!11 maj, 2009 at 08:28 #449615Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:kul journal ska kika in här fler gånger :up:Kul att höra! Ja, du får se till å hålla lite koll på mig så jag inte fuskar! 😥
11 maj, 2009 at 08:30 #449616Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Det finns allt kött på den där kroppen, tycker du sköter dig kanon. Älskar tidigare inlägg med en matlista som antingen är till en mindre arme eller en väldigt sötsugen tjej och ett kort där spindelmannen kollar på Norsbergs linje..Ja, å försvinner lite mer underhudsfett så ska de nog kunna synas att man har liiiite muskler iaf!
Haha, ja är den någon som kan äta så är det jag! Nästan så man blir lite mörkrädd!!11 maj, 2009 at 08:30 #449617Anonym anvandareMemberLundis wrote:Hoppas träningen går fint! :up:Jo, tack rullar på än så länge! För dig också hoppas jag?
11 maj, 2009 at 08:33 #449618Anonym anvandareMemberPixi wrote:Ska jag vara ärlig så är jag lite sugen på att prova JS veckan också! Låter ju rätt gott…! hehe.
Kul att träningen går framåt! Bara att ge vikterna vad de tål!!Asså, ska jag va helt ärlig så är det INTE gott! Man får ju äta ekologiskt jordnötsmör som inte innehåller socker eller tillsatser, visst är de gott de första tuggorna, men sen…. Å så går de åt en lite vatten till varje ”måltid” för det fastnar annars i gommen!
Men jag kan faktiskt tycka att det ABSOLUT är värt att testa! En rolig diet som man får kämpa järnet för! Jag säger GO FOR IT! :up:11 maj, 2009 at 08:42 #449619Anonym anvandareMemberJa, då är helgen helt hux flux slut och så var det måndag igen!
Helgen va ganska blandad, jag var helt överlycklig när lördagen kom och jag fick äta såklart! Jag tänkte att jag nog var tvungen att vara försiktig med maten eftersom magen inte var van, men om man ser till mitt lördagsinlägg så ser man att jag nog inte va så försiktig ändå… 😮 Å så drog vi ut på lördagskvällen, så jag hade druckit en del rödvin också.
Men jag tror att det var dessa havrebollar som förstörde söndagen för mig….
Iaf så vaknade jag på söndagen och hade så sjuuuukt ont i magen. Svettades som en gris och såg rent utsagt för JÄVLIG UT![/b] Jag fick stanna hemma från jobbet, och vid elva somnade jag om och vaknade inte förrän fem på eftermiddagen, då magen ändå kändes okej, och jag kunde äta och dricka som vanligt… Herregud! Man, som man bäddar får man ligga…
Nu är jag iaf återställd och ska ÄGA gymmet som vanligt! Blir prommis och bröst/triceps idag!Mitt nya kostschema (som är lite LCHF-inspirerat) ser ut söm följer:
Frukost: 2 ägg med kaviar
Mellis 1: 200g keso + 100g hallon och kanel
Lunch: 180g Kycklingfilé med 100g råkost och 30g fetaost
Mellis 2: Äpple med 30g jordnötssmör
Middag: 150g Nötfärs med 20g riven ost och 100g råkost
Efter träning: 40g 100% whey och 150g minimjölk.Ska testa hur detta funkar på kroppen, men jag tror de kommer bli riktigt bra!
LET´S GO![/b]
12 maj, 2009 at 09:28 #449620Anonym anvandareMemberHar just avslutat ett härligt löppass i den skööööna vårsolen! Sov hos mamsen och pappsen inatt så de blev min gamla hederliga runda i Lapplands Väsby (erhrmm Upplands Väsby….) som jag alltid sprang för 100 år sen när jag fortfarande var ung och fräsch!
Var ute ca 40min, glömde ta den exakta tiden, men jag tror att rundan är på dryga 6km.
Jag kände ingenting i benhinnorna heller! Så j*vla skönt! Flåset var det däremot värst med idag. Benen kämpade tappert på utan några som helst problem medan andningen bitvis lät som 7 svåra astmaanfall… Kan de vara alla kolisar från helgens bravader tro? Tur att man dunkade lite Ali Payami – Blade i iPoden iaf! Då hördes de inte så mycket! :p
Nöjd med dagens pass iaf!Igår blev de bröst och triceps. Orkar inte redogöra alla vikter, men fick lov att sänka bänken till 35kg eftersom jag inte hade nån pass då. Däremot ökade jag lutande hantelpressen till 14kg de 2 första seten! Maj Gad, jag börjar bli STARK! :nod
Avslutade gårdagens pass med en timmes prommis i vackra Hagaparken. Snuskigt fint!Nää, nu dusch för här luktar det ju knappast hallon! 😥
12 maj, 2009 at 14:37 #449621Anonym anvandareMemberSkönt att slippa all sjuka and whatnot. Det måste vara kul att kunna förvåna sig själv ”Maj Gad, jag börjar bli STARK!”…:emo-thumb
12 maj, 2009 at 16:01 #449622Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Har just avslutat ett härligt löppass i den skööööna vårsolen! Sov hos mamsen och pappsen inatt så de blev min gamla hederliga runda i Lapplands Väsby (erhrmm Upplands Väsby….) som jag alltid sprang för 100 år sen när jag fortfarande var ung och fräsch!
Var ute ca 40min, glömde ta den exakta tiden, men jag tror att rundan är på dryga 6km.
Jag kände ingenting i benhinnorna heller! Så j*vla skönt! Flåset var det däremot värst med idag. Benen kämpade tappert på utan några som helst problem medan andningen bitvis lät som 7 svåra astmaanfall… Kan de vara alla kolisar från helgens bravader tro? Tur att man dunkade lite Ali Payami – Blade i iPoden iaf! Då hördes de inte så mycket! :p
Nöjd med dagens pass iaf!Igår blev de bröst och triceps. Orkar inte redogöra alla vikter, men fick lov att sänka bänken till 35kg eftersom jag inte hade nån pass då. Däremot ökade jag lutande hantelpressen till 14kg de 2 första seten! Maj Gad, jag börjar bli STARK! :nod
Avslutade gårdagens pass med en timmes prommis i vackra Hagaparken. Snuskigt fint!Nää, nu dusch för här luktar det ju knappast hallon! 😥
Haha! ja, det luktar ju nästan svett ända hit…! hehe, nä det är nog bara jag som har powerstädat!
Du kör kondition varje dag väl? eller hur har du lagt upp det??
Ha´re GOTT!12 maj, 2009 at 20:57 #449623Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Skönt att slippa all sjuka and whatnot. Det måste vara kul att kunna förvåna sig själv ”Maj Gad, jag börjar bli STARK!”…:emo-thumbEhe… Man kanske tar i lite för mycket… 😮 Äh, förresten, jag är nog stark som fan! :happy:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.