- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 maj, 2009 at 20:59 #449624Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha! ja, det luktar ju nästan svett ända hit…! hehe, nä det är nog bara jag som har powerstädat!
Du kör kondition varje dag väl? eller hur har du lagt upp det??
Ha´re GOTT!Åh, du får väldigt gärna komma hit och powerstäda lite! :p Det är fortfarande cocos i hela lägenheten efter alla havrebollar i lördags… 😮
Jag kör kondition tre dagar i veckan ibland i samband med något av mina fyra styrkepass. Men de dagar jag inte kör cardio går jag oftast morgonpromenixer. Dock har jag en dag i veckan då jag vilar helt! Hur kör du?
12 maj, 2009 at 21:38 #449625Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Åh, du får väldigt gärna komma hit och powerstäda lite! :p Det är fortfarande cocos i hela lägenheten efter alla havrebollar i lördags… 😮Jag kör kondition tre dagar i veckan ibland i samband med något av mina fyra styrkepass. Men de dagar jag inte kör cardio går jag oftast morgonpromenixer. Dock har jag en dag i veckan då jag vilar helt! Hur kör du?
Haha! Jag började riiktigt bra med städandet och plockade med en massa grejer. Men sen.. tröttnade helt så nu är det grejer ÖVERALLT! HATAR att städa..
OK, det låter ju riktigt bra Bra att hålla igång kroppen hela tiden! Tjaa.. jag försöker att köra ngt form av cardio varje dag, så antingen intervall eller mina super marscher!
14 maj, 2009 at 16:28 #449626Anonym anvandareMemberIgår var en riktigt bra dag, förutom att jag var trött som satan!
Jag gick upp 04.50, hojjade till jobbet och sprang 20 minuter intervaller på löpbandet innan det va dags att öppna för medlemmarna. Tyckte det va rätt bra jobbat! Svettig som fan men riktigt skööön start på dagen!Efter jobbet blev det rygg och mage. Och äntligen brassade jag på vikterna i marklyften lite!
Latsdrag: 12x30kg, 10x40kg, 8x45kg, 6x55kg PB!!!
Marklyft: 12x50kg, 8x70kg, 5x80kg Äntligen tillbaka!
Hantelrodd: 3 x 8x18kg
Pullover i cc m rak stång: 10x35kg, 10x35kg, 8x35kg, 20x15kg!
Hög rodd: 8x40kg, 8x40kg, 8x35kg Satans trött här…
Mage på bänk: 2×25 reps. Slöisen orkade inte sista setet…Jäkligt bra pass som känns som fanken idag! Kan bara tänka mig hur det kommer gå imorn…
På kvällen stack jag och min älskade Elin på konsert, nämligen min största idol BEYONCÉ!!! Sjukt snygg, sexig, bra på sjunga och dansa! Hon har ALLT man kan önska sig…
Kolla bara….
19 maj, 2009 at 08:37 #449627Anonym anvandareMemberOj, va jag va dålig på att uppdatera förra veckan då! Det betyder inte att jag inte tränat, för det har jag, och det stenhårt!
Jag har hållit dieten som en gud, till punkt och pricka och lördagen bjöd på en sjujävla Ätardag! Åt från det att jag vaknade, tills jag somnade! Haha! Men det verkar verkligen ha fått igång förbränningen, för jag såg redan imorse på vågen att jag tappat en del, och det trots att jag faktiskt fuskade lite igår… :whistle:
I söndags satte jag nytt PB i bänk, då jag ääääntligen fick en kille som passade bra åt mig. Det blev en fyra på 50kg!!! Yey!!! Asstolt, och ändå orkade jag köra lutande hantelpress på 14kgs-hantlarna!Igår blev det löpning med en PT-kund med mina nya assnygga löpskor som jag fick från mina adepter! Ett par Nike, ska lägga in en snygg bild sen!
Igårkväll fick jag tyvärr ont i halsen och har det nu på morgonen också. Har umgåtts med mitt hjärta, Elin, i helgen och hon har streptococker (stavning?????) så hoppas verkligen inte jag blivit smittad….
Aja, jag vilar idag så får vi se hur det se ut resten av veckan. Jag ska iaf inte fuska mer med dieten.
Den 30 maj har jag ju invägning och då ska jag ligga på eller under 74,6kg, och klarar jag det ska jag få dom där snygga Guccibrillorna jag suktat efter så sjukt länge!!! Så jag ska nog lyckas hålla munnen stängd! :pHEJA HANNA! HEJA GUCCI!!![/b]
19 maj, 2009 at 09:36 #449628Anonym anvandareMemberBra att du ligger i… som vanligt! Grattis till nya bänk PB’t. Håll stilen nu till invägningen!:emo-thumb
21 maj, 2009 at 15:47 #449629Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Bra att du ligger i… som vanligt! Grattis till nya bänk PB’t. Håll stilen nu till invägningen!:emo-thumbTackar tackar! Tyvärr fuskade jag igår och skäms så det räcker… 😮
21 maj, 2009 at 15:54 #449630Anonym anvandareMemberIgår blev det fusk för min del. Jätte jättedumt! Ångrar mig såklart i dag (i vanlig ordning)… Det som gått så bra för mig på senaste tiden. Aja, ett litet bakslag får man väl förr eller senare… 😮
Jag och Elin va så godissugna att jag inte kunde sitta still, så på kvällen – dock efter en perfekt dietdag – åkte vi till ICA och handlade en massa Karamellkungen och slappade i soffan och kollade film! Det va asmysigt, men idag ångrar man ju sig…¨Träningen gick inte heller så bra igår… Hade ingen ork och inget tryck trots att det va ryggpasset. Försökte köra så bra som vanligt, men det fanns ingen energi. Trist! Hoppas över marklyften, då jag har sjukaste tröningsvärken i benen…
Imorse sparkade jag mig i baken och tog en långprommis på 90 minuter runt djurgårn och idag har jag knallat runt i stan med en kompis hela dagen. Hållt dieten bra idag, och ska försöka lägga mig under 1500kcal efter dagens slut. Orkar inte åka till gymmet, då jag har galnaste nackspärren, utan funderar istället på att ta en till prommis ikväll i det fina vädret!Men kolla va mysigt vi hade de imorse! På landet, fast mitt i stan!!! (Djurgårn)
21 maj, 2009 at 15:56 #449631Anonym anvandareMemberDet är inte bra att synda. Sätta sin fot på djurgårn. Fy! Fin pålle, rastafaristyle.
21 maj, 2009 at 15:59 #449632Anonym anvandareMemberJag glömde tillägga att jag äntligen pratat med en naprapat som ska vara grymt duktig på benhinnor. Jag har fått en tid på måndag och det ska bli så skönt att få bukt med problemen!
Naprapaten sa åt mig att äta Ipren hela helgen (antiinflammatoriskt) och ingen löpning, endast promenader och cykling. Känns trist, men det ska som sagt bli skönt att bli bra igen.Så i juni (om allt går som det ska) tänkte jag lägga om träningen för att få in mera löpning. Målet är att springa Tjejmilen och Halvmaran i år, och nästa sommar gå på Stockholm Marathon. Styrkan känns ju skitbra nu, så jag ska försöka bibehålla den under tiden jag satsar på löpning.
Angående mitt fusk igår, så har jag nog löst problemet. Jag kör ingen ätardag i helgen, utan väger mig på lördag för att se va jag ligger på, och nästa lördag är det bara att hoppas på att vikten iaf smugit sig under 74,6kg så jag kan få dom extremt snygga brillorna jag provade idag!!!
Slut för mig, tack för mig!
21 maj, 2009 at 16:15 #449633Anonym anvandareMemberprimo wrote:Det är inte bra att synda. Sätta sin fot på djurgårn. Fy! Fin pålle, rastafaristyle.Men usch jag veeeeet! No need to remind me!! Va e de för fel på djurgårn nu då? Så himla fint juuuu!!!
Haha, jag vet, jag och pållen har typ samma frisyr och hårfärg! :happy:
22 maj, 2009 at 20:51 #449634Anonym anvandareMemberåhh… så mysigt det såg ut på djurgården!!
Verkar ju perfekt att ha fina promenader ju! Ha en skön helg!! Kram24 maj, 2009 at 20:53 #449635Anonym anvandareMemberPixi wrote:åhh… så mysigt det såg ut på djurgården!!
Verkar ju perfekt att ha fina promenader ju! Ha en skön helg!! KramJaa, de är verkligen skitfint! Man kan gå hur långt som helst när det är så vackert!
24 maj, 2009 at 20:58 #449636Anonym anvandareMemberNää fu skrutt va dålig vecka det har varit för mig. Både ur kost- och träningssynpunkt! 👿 Jag har fuskat med dieten och ätit en massa godis här och där. Förmodligen blev jag också drogad via en drink i fredags natt, och jag vill inte prata om det för det var det värsta jag någonsin vart med om!
Jag har bara tränat 4 pass den här veckan, har fått galna skavsår av skorna, så att jag knappt kan gå och idag fick jag inge tryck alls i träningen.
Men jag antar att en ynka vecka per år inte gör så stor betydelse i längden. Bara det att det suger just nu för motivationen. Dock va jag nyss och kollade på enkvaltävling till Fitness Five på Café Opera och jag blev ganska taggad att köra på hårt nu!
Så imorn är det ny vecka och nya tag! Först ska jag till naprapaten och får jag bara klartecken från honom ska jag köra som aldrig förr!NU FÅR DET VA SLUTFUSKAT![/b]
28 maj, 2009 at 15:59 #449637Anonym anvandareMemberNU FÅR DET VA SLUTFUSKAT![/b][/QUOTE]
Tränar du så hårt nu att du inte orkar uppdatera
Hoppas det går bra för dig, väntar på uppdate utan fusk28 maj, 2009 at 18:19 #449638Anonym anvandareMemberKan vara skönt för kropp och sinne att fuska lite, men ta nya tag och kör på nu! Vi håller tummarna här på BODY’s forum :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.