Hanna försöker igen!

Home Forums Dagböcker Hanna försöker igen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 286 total)
  • Author
    MR.Marcher wrote:
    NU FÅR DET VA SLUTFUSKAT![/b]

Tränar du så hårt nu att du inte orkar uppdatera :
    Hoppas det går bra för dig, väntar på uppdate utan fusk :D[/QUOTE]

Asså, den här veckan har varit skit rent utsagt! Jag blir bara säkrare på att det faktiskt va nåt skumt i min drink, för min kropp har sparkat bakut helt. 😥
    Tränade mitt första pass för veckan idag och de va helt energilöst! Trist som fan, men hoppas att jag blir bättre snart! Det här är INTE OKEJ!!!

Men jag tackar och bockar massor för peppet, det behöver jag verkligen nu… ;)

Staffan_STB wrote:
    Kan vara skönt för kropp och sinne att fuska lite, men ta nya tag och kör på nu! Vi håller tummarna här på BODY’s forum :emo-thumb

Tack Staffan! Du vet alltid va som behövs sägas för att man ska må bättre… 😮

Jag blir mer och mer säker på att jag faktiskt fick nåt i drinken i fredags för min kropp har försatts i nåt slags chocktillstånd där den inte vill någonting. Bara sova. Sen i söndags har jag inte velat äta, varit illamående, haft kramper i magen, vart sjukt nere och deppig och min mage är svullen och stor som en ballong! Fast jag knappt ätit nåt! :(
    Det är helt sjukt, för jag har alltid, då menar jag ALLTID aptit och vill äta, men inte nu. Nu är jag bara äcklad.

Var hos läkaren i tisdags, men vet inte om hon tog mig på allvar. Hon sa iaf att om jag blivit drogad kan kroppen reagera med chock och oro och då kan man få såna här besvär.

Idag har det känts bättre och eftersom jag ätit hyfsat okej både igår och idag så testade jag lite axlar och biceps i gymmet. Läskigt trycklöst och energilöst. Men jag pinnar på, och jag tror svullnaden i magen så smått lägger sig nu… Ska testa en prommis och ett ryggpass imorn om jag är pigg.

Nu ska jag tvinga i mig lite mat. Urk! :yikes:

Idag har jag mått MYCKET bättre! Illamående till och från men inte alls lika farligt. Hållt både kost och träning bra idag. Körde ett lätt benpass och tog en ruggigt härlig morgonprommis imorse. Stretchat asmycke på begäran av min naprapat som masserat sönder mina vader, benhinnor och vänster skinka 2 gånger den här veckan! Satans så ont det gör!

Nu ska jag snart ut å käka middag på Fridays med en kompis. Ska bli jättemysigt! :)

Nästa vecka tar jag uipp dieten och träningen till max igen! Lugn träning i helgen!

Ha en mysig kväll och helg i soooolen nu! 8)

hannav86 wrote:
    Idag har jag mått MYCKET bättre! Illamående till och från men inte alls lika farligt. Hållt både kost och träning bra idag. Körde ett lätt benpass och tog en ruggigt härlig morgonprommis imorse. Stretchat asmycke på begäran av min naprapat som masserat sönder mina vader, benhinnor och vänster skinka 2 gånger den här veckan! Satans så ont det gör!

Nu ska jag snart ut å käka middag på Fridays med en kompis. Ska bli jättemysigt! :)

Nästa vecka tar jag uipp dieten och träningen till max igen! Lugn träning i helgen!

Ha en mysig kväll och helg i soooolen nu! 8)

Fasen så läskigt att du blev drogad :ph34r: Himla tur att det inte hände något.
    Skönt att kroppen börjar komma tillbaka nu iaf. Ta det försiktigt och hoppas du snarast är som vanligt! Kram!

Pixi wrote:
    Fasen så läskigt att du blev drogad :ph34r: Himla tur att det inte hände något.
    Skönt att kroppen börjar komma tillbaka nu iaf. Ta det försiktigt och hoppas du snarast är som vanligt! Kram!

Ja, verkligen. Det va faktiskt de värsta jag varit med om! :(

Tack för peppningen, imorn börjar allvaret igen!

Jaa, nu känns äntligen kroppen som den ska igen. Jag har dock lagt på mig massa i vikt, förmodligen är det mesta vätska, men de är ovanligt för mig att ha en stor och fläbbig mage! 👿 Tror dock att den kommer försvinna rätt snabbt.

Helgens träning har varit lätt, har kört igenom hela kroppen och kört morgonprommis eller cardio till varje styrkepass. Imorn börjar äntligen den tuffa, hårda träningen igen, då jag känner att jag vågar trycka på lite nu! Kunde faktiskt inte hejda mig från att köra på 70kg i marklyften idag heller, och den kändes oförskämt lätt! :p

Har inte haft tid att laga matlådor eller handlat heller, så det finns NOLL i kylen och frysen. Lat som jag är, tänkte jag köra JS-dieten nu i två dagar tills på tisdag då jag hinner laga storkok. Blir skönt att slippa tänka på mat, och dessutom bli av med lite av helgen vätska… 😮

Har precis avnjutit en underbar prommis runt djurgårn med min älsklingsfruga, så nu blir det prottedrink innan det är nanna-kudde-dags!

Tjo så länge![/b]

Glömde ju säga att det är rätt synd om mig för att jag har vart tvungen att jobba heeeeeela helgen när de varit så fint väder och ALLA ANDRA VARIT UTE OCH NJUTIT!!!![/b] :(

Sen måste jag få beröm för att jag va så duktig och var nykter både i fredags och lördags när alla mina kompisar drack gott vin. Jag var med och dansade som aldrig förr ändå, och kände hur bra konditionsträning jag fick! :happy:

Här är två bilder på mig, frugan och hennes lillebror när vi partajar!

Låter fint, lite sol och peppning så är det ”back on track” igen! Lycka till med JS. Visst har du gått någon PT utb? Isf kan du väl berätta lite? Och om du inte har gjort det, my bad..[/b].:whistle:

Idag är jag back on track igen, och har kört stenhårt med både träning och kost. Började morgonen med 30 min intervaller på Crosstrainern. Svettigt värre!

Sen körde jag axlar och en bicepsövning (eller biceps och biceps…. Valde smalt latsdrag ;)) och pressade lite mage. Fick till ett bra pass med tunga vikter, och både motivationen och trycket är tillbaka! :yahoo::bb3:

Kostmässigt har det bjudits på jordnötsmör och proteindrinkar i form av JS-dieten. Har som sagt ingen mat hemma och har inte haft tid att handla/laga. Kör på samma spår imorn igen, för att återgå till vanlig mat på onsdag igen. Känns skönt att få tömma bort lite vätska också.

Imorn blir det morgonprommis och ben och MASSOR med stretch till min stackars rumpistump och mina vader så att jag kan komma igång med löpningen ASAP!

Nää, gå å lägg er nu gott folk. Natti Snutti! :lazy:

Good to be back[/b] – Helt enkelt:emo-thumb

BRA! Hoppas det går fortsatt bra så vi får se lite fräna spännbilder snart! ;)

Pixi wrote:
    BRA! Hoppas det går fortsatt bra så vi får se lite fräna spännbilder snart! ;)

Ehe jaa bilder på dagsformen får nog vänta några veckor. Man är ju lönnfet just nu… :|

Idag blev det ett ruggigt, snuskigt, dunderhårt benpass och jag känner redan nu hur ont jag kommer ha imorn. På rekommendation av min naprapat ska jag träna enbensböj och övningar som kissande hunden och utfall för att stärka mina adduktorer och stabilisatorer. Så så här såg passet ut:

Enbensböj: 12, 12, 10 (aj aj aj!!!)
    Utfallssteg m stång över huvudet: 20, 20, 20
    Liggande benlyft åt sidan (kissande hunden typ): 12, 12, 12
    Raka marklyft: 10x60kg, 10x60kg, 10x60kg

Satan va det tog och de kommer göra duktigt ont imorn… :(

Kör på med ett bröst/tricepspass imorn tillsammans med crosstrainern (om mina ben kan bära mig….).

Nu är det kudden som skriker efter mig, för jag öppnar imorn! BLÄÄ!

hannav86 wrote:
    Ehe jaa bilder på dagsformen får nog vänta några veckor. Man är ju lönnfet just nu… :|

Idag blev det ett ruggigt, snuskigt, dunderhårt benpass och jag känner redan nu hur ont jag kommer ha imorn. På rekommendation av min naprapat ska jag träna enbensböj och övningar som kissande hunden och utfall för att stärka mina adduktorer och stabilisatorer. Så så här såg passet ut:

Enbensböj: 12, 12, 10 (aj aj aj!!!)
    Utfallssteg m stång över huvudet: 20, 20, 20
    Liggande benlyft åt sidan (kissande hunden typ): 12, 12, 12
    Raka marklyft: 10x60kg, 10x60kg, 10x60kg

Satan va det tog och de kommer göra duktigt ont imorn… :(

Kör på med ett bröst/tricepspass imorn tillsammans med crosstrainern (om mina ben kan bära mig….).

Nu är det kudden som skriker efter mig, för jag öppnar imorn! BLÄÄ!

Haha! Att du skulle vara lönnfet tror jag inte på!! :P
    O träningsvärk är ju bara ett tecken på att man gjort ngt! No pain no gain vet du väl!!! :ike:

Pixi wrote:
    Haha! Att du skulle vara lönnfet tror jag inte på!! :P
    O träningsvärk är ju bara ett tecken på att man gjort ngt! No pain no gain vet du väl!!! :ike:

Det är inte långt ifrån kan jag säga… ;) Men det går fort att bli av med och det mesta är vätska. Tack och lov!

Idag har det blivit tung bröst/tricepsträning för hela slanten. Jag börjar faktiskt bli stark i boobsen och det är fasiken så skönt!

Bänkpress efter uppvärmn: 8x40kg, 6x45kg, 6x45kg :D
    Lutande hantelpress: 7x15kg PB, 6x15kg, 8x14kg
    Nedlutande flyes m hantlar: 8x7kg, 8x7kg, 8x7kg
    Dips mot bänk: 12, 12, 12
    Tricepspress bakom huvet: 10x4kg, 10x4kg, 10x4kg
    Mage m pinne: 20, 15, 15

Avslutade med en härlig prommis runt djurgårn 7km. Härligt pass!

Imorn ska jag på spakryssning med en kompis, och de bli middags- och frukostbuffé. Illa för dieten, men jag ska försöka att bara käka protein och hålla nere på intaget. Vet inte hur jag ska göra med träningen, men ska försöka pallra mig upp så att ja kan va på gymmet innan ja öppnar, vid 05.00 och köra lite cardio. Ruggigt tidigt bara…. :O

Väl bäst att nanna snart då!

Träning och kost har gått väldigt bra den här veckan. Visste att det skulle bli en del undantag eftersom jag åkte på kryssning i torsdags (och absolut aldrig kan motstå en bufféfrukost!) och för att jag åkte och hälsade på min mormor idag. Hon blir så besviken om man inte äter det hon lagat/bakat, så man fick väl ställa upp!

Var faktiskt på gymmet klockan 05 i torsdags morse och lyckades få med mig en killkompis, va riktigt skönt att få till ett pass. Efter jobbet och innan kryssningen testade jag att springa 2km på löpbandet och crosstrainern 20 min efter det. Funkade mycket bra!

Igår blev det rygg direkt efter kryssningen, och imorse en morgonprommis. Imorn blir det nog cardio för hela slanten.

Slänger upp lite lulliga bilder från vår spakryssning!

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 286 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.