- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 juni, 2009 at 18:24 #449654Anonym anvandareMember
Kul med bilder, man kan ju inte annat än att avundas den där frukosten. Buffe is the shit!
8 juni, 2009 at 11:38 #449655Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Kul med bilder, man kan ju inte annat än att avundas den där frukosten. Buffe is the shit!Visst såg den smarrig ut! Och då tog jag inte ens med bilden på efterrätten… Äh, måste slänga upp den med!
8 juni, 2009 at 11:43 #449656Anonym anvandareMemberJa, fuskisen Hanna har vart i farten igen. Förra veckan gick kosten utmärkt fram till kryssningen på fredagen, men sen har det vart KAOS i helgen. Jag har skitit i allt och ätit allt som jag velat… 😮 Ett kok stryk skulle man ha…
Aja, nya tag den här veckan. Nu tillåts INGEN ÄTARDAG DEN HÄR VECKAN!!! Så ni får va på mig ordentligt nu! :nono:
Imorse sprang jag 3km i Hagaparken (får inte springa längre sträckor än för naprapaten) och det gick väldigt bra. Inga känningar i benhinnorna, men vänster säte är inte riktigt bra än. Suck, bara att ringa naprapaten igen… Skönt att benhinnorna håller iaf!
På väg tillbaka till gymmet mötte jag simpa, en av mina adepter, så vi körde ett härligt ryggpass tillsammans:
Marklyft: 12x50kg, 8x70kg, 10x70kg, 7x70kg Tekniken sitter asbra nu!
Chins m pass: 10, 9, 7
Låg rodd: 10x45kg, 9x50kg, 8x50kg
Hög rödd m rak stång: 8x40kg, 10x35kg, 10x35kgNu ska jag laga NYTTIGA matlådor och sen ut i solen en sväng. Va inte rädd för att skälla på mig nu, det förtjänar jag!
8 juni, 2009 at 12:26 #449657Anonym anvandareMemberNuuummmmm mat! Snygga mark och chins. Bit ihop bit ihop bit ihop nu[/b]:emo-thumb
8 juni, 2009 at 14:03 #449658Anonym anvandareMemberDu är inte ensam om att ha varit ”olydig”. Jag som hittills inte rört i en gnutta onyttigt har som jag skrev i dagboken syndat jag med. Men shit happens och det är bara att ta nya tag. Jag straffade mig själv med att cykla till jobbet allt vad jag hade ( iaf nästan) så man var lagom seg i benen.
hannav86 wrote:Ja, fuskisen Hanna har vart i farten igen. Förra veckan gick kosten utmärkt fram till kryssningen på fredagen, men sen har det vart KAOS i helgen. Jag har skitit i allt och ätit allt som jag velat… 😮 Ett kok stryk skulle man ha…Aja, nya tag den här veckan. Nu tillåts INGEN ÄTARDAG DEN HÄR VECKAN!!! Så ni får va på mig ordentligt nu! :nono:
Imorse sprang jag 3km i Hagaparken (får inte springa längre sträckor än för naprapaten) och det gick väldigt bra. Inga känningar i benhinnorna, men vänster säte är inte riktigt bra än. Suck, bara att ringa naprapaten igen… Skönt att benhinnorna håller iaf!
På väg tillbaka till gymmet mötte jag simpa, en av mina adepter, så vi körde ett härligt ryggpass tillsammans:
Marklyft: 12x50kg, 8x70kg, 10x70kg, 7x70kg Tekniken sitter asbra nu!
Chins m pass: 10, 9, 7
Låg rodd: 10x45kg, 9x50kg, 8x50kg
Hög rödd m rak stång: 8x40kg, 10x35kg, 10x35kgNu ska jag laga NYTTIGA matlådor och sen ut i solen en sväng. Va inte rädd för att skälla på mig nu, det förtjänar jag!
8 juni, 2009 at 22:32 #449659Anonym anvandareMemberHehe… men snaskigt såg det ut…
10 juni, 2009 at 14:44 #449660Anonym anvandareMemberStaffan_STB wrote:Nuuummmmm mat! Snygga mark och chins. Bit ihop bit ihop bit ihop nu[/b]:emo-thumbOh thanks! 😮 Ja, nu ska jag fasiken bita ihop! Fast inte i nåt gott utan i typ… öh läppen?
10 juni, 2009 at 14:46 #449661Anonym anvandareMemberHarajuku wrote:Du är inte ensam om att ha varit ”olydig”. Jag som hittills inte rört i en gnutta onyttigt har som jag skrev i dagboken syndat jag med. Men shit happens och det är bara att ta nya tag. Jag straffade mig själv med att cykla till jobbet allt vad jag hade ( iaf nästan) så man var lagom seg i benen.Faktiskt skönt att höra att man inte är ensam om allt fuskande… Vi får dra varann i öronen ordentligt och heja på varandra. Nu är det endast nyttigheter som får entra våra munnar!
10 juni, 2009 at 14:46 #449662Anonym anvandareMemberPixi wrote:Hehe… men snaskigt såg det ut…No shit! Det va heaven on earth, jag lovar….
10 juni, 2009 at 14:50 #449663Anonym anvandareMemberIgår kördes ingen styrka, men dock 5 minuters löpning på löpbandet (benhinnorna håller än ) och sen 20 minuter på crosstrainern. Avslutade passet med 3×8 enbensböj för att stärka min svaga (tydligen, trots storleken) gluteus så att jag håller för löpning.
Ikväll blir det nån kilometer på löpbandet igen innan jag ska bränna av ett rejält pass med tuttar/triccar!
Imorn bär det (tyvärr) av till mister naprapaten igen för att ge min röv en omgång till, den här gången ska jag dessutom få genomgå min allra första omgång med nålar. Aj aj aj!!! Jag lär ju få lika fin färg av blåmärket på rumpan den här gången, men hey jag klär faktiskt ganska bra i blågult! :p
Ha´re bra allesammans!
Ps. Vart f-n tog sommarn vägen???? 😥[/b]
30 juni, 2009 at 23:10 #449664Anonym anvandareMemberSer ju bra ut!
dra ut i solen och softa !
1 juli, 2009 at 07:37 #449665Anonym anvandareMemberHallå där!! Nu är du lika dålig som jag på att uppdatera!!
Dax att ta oss i kragen!?
Kram3 juli, 2009 at 08:33 #449666Anonym anvandareMemberBig.A wrote:Ser ju bra ut!dra ut i solen och softa !
Thanks! :p Japp, nu är det bara chillin´n´grillin i solen som gäller!
3 juli, 2009 at 08:35 #449667Anonym anvandareMemberPixi wrote:Hallå där!! Nu är du lika dålig som jag på att uppdatera!!
Dax att ta oss i kragen!?
KramHeeej!
Ja, de här är riktigt dåligt av mig! :nono: Det får bli skärpning! Just nu hinner jag inte, men jag måste ju berätta om mina nya PBn och min diet! Dessutom är benhinnorna läkta och jag har anmält mig till TJEJMILEN och HALVAMARAN! Så nu jävlar tränas det fär fulla muggar!Hur går det själv då?
17 juli, 2009 at 21:39 #449668Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Träning och kost har gått väldigt bra den här veckan. Visste att det skulle bli en del undantag eftersom jag åkte på kryssning i torsdags (och absolut aldrig kan motstå en bufféfrukost!) och för att jag åkte och hälsade på min mormor idag. Hon blir så besviken om man inte äter det hon lagat/bakat, så man fick väl ställa upp!Var faktiskt på gymmet klockan 05 i torsdags morse och lyckades få med mig en killkompis, va riktigt skönt att få till ett pass. Efter jobbet och innan kryssningen testade jag att springa 2km på löpbandet och crosstrainern 20 min efter det. Funkade mycket bra!
Igår blev det rygg direkt efter kryssningen, och imorse en morgonprommis. Imorn blir det nog cardio för hela slanten.
Slänger upp lite lulliga bilder från vår spakryssning!
nu blir jag hungrig
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.