Hanna försöker igen!

Home Forums Dagböcker Hanna försöker igen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 286 total)
  • Author
    LinusH wrote:
    Mm, håller med dig. Är en riktigt bra övning. Jag har inte kört chins på länge med gjort 15st som mest:p Man är ju lugnt ifrån AF folket där…Haha

Men 15 stycken strikta chins är ju jättebra! Verkligen en övning värt kämpa med!!

Måste bara lägga upp en bild från gårdagen. Blev riktigt lyckat, och folk fattade faktiskt vilka vi skulle föreställa. Haha, men vem kan missta sig egentligen? ;)

du är stark!!!! riktigt grym i chins!!! kör hårt..!!:p

hannav86 wrote:
    Ja självklart är det positivt och negativt med allt. Man får se de från den ljusa sidan, jag ser bra på konserter och når högt på hyllorna iaf… :frust:
    Hur lång är du själv?

Känns riktigt skönt i ryggen. Lite jobbigt att hålla sig upprätt, men de e väl så de ska va :p

Hur går det för dig? Mer laddad nu?

hehe… tycker bara det verkar positivt att vara lång ;)
    själv är jag 165.. tycker det är kort, men det ska vara ganska genomsnitt… sägs det!

hehe… träningsvärk är underbart!!!
    jodå, själv är det bra igen… känns som motivationen är tillbaka igen, thank god! :D

Vilken gym kör du på? :)

junioren wrote:
    du är stark!!!! riktigt grym i chins!!! kör hårt..!!:p

Tack tack! 😮 Jag har nästan lika stark rygg som du ser ut att ha ;)

Pixi wrote:
    hehe… tycker bara det verkar positivt att vara lång ;)
    själv är jag 165.. tycker det är kort, men det ska vara ganska genomsnitt… sägs det!

hehe… träningsvärk är underbart!!!
    jodå, själv är det bra igen… känns som motivationen är tillbaka igen, thank god! :D

Hmm… Det är inte mycket som är positivt med att vara lång om man är tjej om du frågar mig… : Jag kan aldrig ha högklackat! :(

Håller med dig, finns inget som är skönare än träningsvärk! Det är ju målet varje dag ;)

Va härligt att du e back on track! Kämpa på och låt enertgin flööööööda!

Big.A wrote:
    Vilken gym kör du på? :)

Jag tränar oftast där jag jobbar (Sats) men det blir en hel del runt på de andra satsen i stockholm. Vart tränar du?

Efter en tuff helg med en del fuskande på dieten, så är jag tillbaka på rätt spår igen.
    I lördags blev det en hel del träning på utbildningsdagen som Sats hade för alla anställda. Man började redan åtta på morgonen med olika klasser och föreläsningar. Svettigt värre, men hur kul som helst!
    På kvällen va de den stora middagen och festen, och allt blev väldigt lyckat och trevligt. Så söndagen gick åt till att vara bakis och tycka synd om sig själv p g a huvudvärken (därav fuskandet med dieten… :( )

Så idag fick jag ge mig själv en ordentligt spark i baken och ge mig en stor fet bakläxa. Direkt när jag klev upp blev det en mysig morgonprommis i soluppgången runt djurgården 60 min ;) Hur fint som helst. Körde Cykel 55 min i en svettig cykelsal för att verkligen få fart på förbränningen vid lunch, och nu är det jobb som gäller.
    Imorn blir det löpning och lite magstyrka. Gäller att pumpa igång rutorna ordentligt nu inför resan, eftersom jag sticker till Sydafrika på söndag!! Åh va jag längtar efter sol och värme och färsk grillad tonfisk!!!
    En hel del träning kommer det bli, gymmen i Kapstaden är sjukt fina! Går inte ens att jämföra med våra mörka källarlokaler här i kyliga sverige…. Så blir det massa vandring upp för de vackra bergen också, det sätter verkligen igång lilla stjärten ordentligt :happy:

Nää, dags att sluta drömma och back to work nu kanske… Ha´re bra alla superstarkingar där ute!

hannav86 wrote:
    Efter en tuff helg med en del fuskande på dieten, så är jag tillbaka på rätt spår igen.
    I lördags blev det en hel del träning på utbildningsdagen som Sats hade för alla anställda. Man började redan åtta på morgonen med olika klasser och föreläsningar. Svettigt värre, men hur kul som helst!
    På kvällen va de den stora middagen och festen, och allt blev väldigt lyckat och trevligt. Så söndagen gick åt till att vara bakis och tycka synd om sig själv p g a huvudvärken (därav fuskandet med dieten… :( )

Så idag fick jag ge mig själv en ordentligt spark i baken och ge mig en stor fet bakläxa. Direkt när jag klev upp blev det en mysig morgonprommis i soluppgången runt djurgården 60 min ;) Hur fint som helst. Körde Cykel 55 min i en svettig cykelsal för att verkligen få fart på förbränningen vid lunch, och nu är det jobb som gäller.
    Imorn blir det löpning och lite magstyrka. Gäller att pumpa igång rutorna ordentligt nu inför resan, eftersom jag sticker till Sydafrika på söndag!! Åh va jag längtar efter sol och värme och färsk grillad tonfisk!!!
    En hel del träning kommer det bli, gymmen i Kapstaden är sjukt fina! Går inte ens att jämföra med våra mörka källarlokaler här i kyliga sverige…. Så blir det massa vandring upp för de vackra bergen också, det sätter verkligen igång lilla stjärten ordentligt :happy:

Nää, dags att sluta drömma och back to work nu kanske… Ha´re bra alla superstarkingar där ute!

ohh.. Sydafrika! Gott! Dit ska jag i slutet av april!! Kanon att du åker redan nu så du har en massa att rekomendera till mej när du kommer hem!!!! :D

Pixi wrote:
    ohh.. Sydafrika! Gott! Dit ska jag i slutet av april!! Kanon att du åker redan nu så du har en massa att rekomendera till mej när du kommer hem!!!! :D

Ja, det är världens underbaraste land!!! ;) Jag va där i höstas, för min syrra bor där. Det är heeeelt underbart! Jag va bara tvungen att åka tillbaka. Du gör helt rätt som åker dit. Ska du till Kapstaden? Hur länge blir du borta? Nu blir jag nästan avis, hihi….

hannav86 wrote:
    Ja, det är världens underbaraste land!!! ;) Jag va där i höstas, för min syrra bor där. Det är heeeelt underbart! Jag va bara tvungen att åka tillbaka. Du gör helt rätt som åker dit. Ska du till Kapstaden? Hur länge blir du borta? Nu blir jag nästan avis, hihi….

Detta låter verkligen lovande!! :D Japp, ska till Kapstaden! Ska vara där i ca 9 dagar.. dit på klassresa nämligen!! :P Va häftigt! Har din syster bott där länge??!

hannav86 wrote:
    Jag tränar oftast där jag jobbar (Sats) men det blir en hel del runt på de andra satsen i stockholm. Vart tränar du?

Vilket sats är det du jobbar på ?
    För jag kör på sats jag själv, vid Södra station och Hornstull :D

Pixi wrote:
    Detta låter verkligen lovande!! :D Japp, ska till Kapstaden! Ska vara där i ca 9 dagar.. dit på klassresa nämligen!! :P Va häftigt! Har din syster bott där länge??!

Asså, de är nog det vackraste landet jag nånsin vart i! Kapstaden är så fint och de är hur billigt som helst. Överallt är de vackra berg eller havet… ;)
    Vilken otrolig klassresa! Vilken skola går man på för att få åka ända dit? Haha, vi hamnade på Röda jorden, nåt nördställe i Dalarna, på klassresa. S¨å långt räckte våra pengar på den tiden…. :frust:
    Syrran har bott där i nästan fyra år nu. Hon trivs som fisken i vattnet! Jag har själv planer på att bosätta mig där så småningom. Det kommer du också vilja om du åker dit!
    Bjuckar på en bild därifrån :)

Big.A wrote:
    Vilket sats är det du jobbar på ?
    För jag kör på sats jag själv, vid Södra station och Hornstull :D

Hmm, vågar man säga det bara sådär? 😮 Då tror jag inte att du sett mig, för jag har faktiskt aldrig vart på södra station eller hornstull. Men de ska va fint har jag hört!
    Jag jobbar på lilla Tule, inte så känt, men ett av de mysigaste gymmen tycker jag… ;) Du får testa nån gång!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 286 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.