Dumma dumma! 👿 Igår kväll kände jag lite i halsen men hade hopp om att det skulle gå över. Men icke! Vaknade inatt sjöblöt av svett och det gick inte att svälja för fem öre. Å jag som skulle hålla min första cykelklass imorse! Va bara att hitta en vikarie och stanna hemma. Har sovit en hel del och haft svårt att hålla dieten, då de bara ”råkade” slinka ner en påse naturgodis (självömkan??).
Fram tills idag har jag iaf tränat på och i måndags blev det tungt bröst/triceps-pass och en morgonprommis såklart!
Igår övade jag in mitt cykelpass istället för morgonprommisen och det va svettigt värre! På lunchen tränade jag med min chef och vi hetsade varann till ett tungt ryggpass!
Hoppchins (negativa) brett grepp: 12, 10, 10
Hoppchins (negativa) smalt grepp: 12, 12, 10
Låg rodd: 12x45kg, 10x50kg, 10x50kg
Hantelrodd: 3 x 8x17kg
Pullover m rak stång: 3 x 10x35kg
Magmaskin drop-set: från 35kg till failure.
Jobbigt pass och hetsigt när man tränar med chefen vill jag lova :happy:
Nu ska jag boka hotell på Malta, dit jag ska om två veckor, så man har nåt att se fram emot denna trista sjukliga dag… Hoppas på att va frisk typ… imorn? :whistle:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY