Hanna försöker igen!

Home Forums Dagböcker Hanna försöker igen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 286 total)
  • Author
    ZuperZandra wrote:
    Du får ta och sola, njuta, bada och bara slappa för mig me….
    Ha det bra resten av trippen!

Jag looooovar! Jag ska skicka ner lite välbehövlig D-vitamin från solen här också! Skick Skick! 8)

Krya på Zuperbruden!

hannav86 wrote:
    Jag looooovar! Jag ska skicka ner lite välbehövlig D-vitamin från solen här också! Skick Skick! 8)

Krya på Zuperbruden!

Man tackar och niger för massskicket av D-vitamin..Genast känner jag mig pigg och kry!!:emo-thumb
    Ha det bra, tänk inte på lilla mig som har sååå skoj i tvättstugan..*snyft*

ZuperZandra wrote:
    Man tackar och niger för massskicket av D-vitamin..Genast känner jag mig pigg och kry!!:emo-thumb
    Ha det bra, tänk inte på lilla mig som har sååå skoj i tvättstugan..*snyft*

Va bra då är du frisk och kry som en nätkärna nu då? :p Nu är det bara för dig att skynda ner till gymmet å träna som aldrig förr ;)

Håll tummarna för mig nu… Jag sitter och tittar på soluppgången, sörplar på min kaffe och känner faktiskt adrenalinet pumpa! Ska snart gå och ta en Macaroth- och Spirulinashot (behöver all tänkbar energi jag kan få!). Om 30 minuter bär det av på långtur! Jag hoppas jag överlever… :what:

Så jäkla glad att jag överlevde turen! Det gick fårvånansvärt bra faktiskt! Det va syrran som va helt ur form och stannade och gick på flera ställen. Eftersom jag inte hittade va jag tvungen att gå med henne trots att jag kände energin FLÖDA i kroppen! 1 timme och 55 minuter tog det att ta sig runt i den 26gradiga värmen. Tur att vi började i tid säger jag bara!

Nu har jag ont i varenda kroppsdel, och vaderna kan knappt ta ett enda stefg i trappan! Undra just hur många kalorier man brände under passet? :|

Jag är fan stolt iaf, och jag hade nog orkat springa näääästan hela om de inte vore för gnällspiken till syster man fick släpa på. I slutet va de t o m jag som tjatade på henne för att hon skulle fortsätta springa! Retarden där!

Jag hade ätardag igår, så idag har jag bara stoppat i mig nyttigheter. Iofs ska vi fira lite ikväll och gå ut så nåt glas kanske slinker ner också. I ärlighetens namn sitter ja och smuttar på ett glas rosévin i eftermiddagssolen. Ska ut och bättra på brännan lite nu!!! :D

Ha´re folks!

Hehe… nästan så jag inte vill gå in här o läsa… blir så satans avensjuk!!! :P

Ha det underbart!!

Pixi wrote:
    Hehe… nästan så jag inte vill gå in här o läsa… blir så satans avensjuk!!! :P

Ha det underbart!!

Äh, du e ju snart här själv ju! å vem e de då som kommer va avis?! :(

Sista dagen idag!!! Vill inte hem!
    Avslutade iaf med en lång morgonprommis med syrran längs strandpromenaden 1 timme och 40 min. Svettigt, men underbart!
    Vi räknade efter och kom fram till att jag tränat 12 gånger på de 14 dagarna jagt vart här! Och jag som skulle ha vilovecka! :D Men de har vart helt underbart!
    Ikväll ska vi ut, den enda och sista kvällen för mig, så ja måste säga att jag har vart riktigt duktig och exemplarisk! :nod

Tur att man ska en snabbis till Malta om tre veckor (men bara i fem dagar!), annars är de lätt att man blir lite deppig.

Så nu får jag säga hejdå till alla underbara vänner här nere och hej igen till alla därhemma i kylan… Tar emot lite faktiskt. Det här är ju mitt andra hem! 😥

Men de blir skönt att hitta tillbaka till styrketräningen å få ordning på dieten igen. Nu e de beach -09 som gäller! Here I come!

Så va man i Sverige igen då. Blää, snö, kallt och regnigt! an det bli värre? :(

Kom hem i sndags natt, och har sovit ganska dåligt de senaste dagarna. Så träningen igår gick inge vidare, men man får kämpa i motvind ändå ibland.
    När jag vaknade åkte jag direkt till gymmet och sprang 5km på löpbandet. Kändes väldigt bra i början och jag kunde springa ganska fort. Men sen började benhinnan krångla. Hmm, kan de va värmen i afrika som gjorde att jag inte kände nåt? Eller det faktum att jag springer på bandet i sverige? Kanske en kombination…

Iaf, sen va de hem och äta frukost och ladda om för styrkepasset:

Bänk: 12x20kg, 10x30kg, 8x30kg, 7x30kg. Hur tungt som helst! Fy fan! Så tungt brukar det inte va!!! 👿
    Lutande hantelpress: 12x11kg, 10x12kg, 8x12kg. Också ovanligt tungt. Försökte mig på armhävningar sen, men de fanns absolut noll krafter kvar!
    Dips mot bänk: 3×12
    Overhead press m rep: 3 Drop-set från 30kg. Extremt tungt, och jag va helt slut efter passet. Fick räcka med de fyra övningarna. Har inte kört styrka på två veckor, så idag känns de verkligen vill jag lova! Hua!

Idag blir det rygg följt av 45 min spinning. Sov ganska dåligt i natt också, men jag hoppas å lite bättre ork idag…

Passar på att slänga upp några bilder från afrika!

Men….? Vart tog mina rutor vägen?? :(

Du ser ut att ha haft det rikigt skönt….

Jag hoppas att träningen blir lättare igen, små bulor på vägen bara… :)

Ha det bra, håll ut till Malta.!

Fina bilder, såg ju inte jätte dumt ut med sol å höga gröna berg! Kul när man tittar ut här, snö å slask!

Tycker passet såg bra ut!
    Man måste se det positiva. Du stärker dig själv att träna i motvind ibland, tänka va bra det kommer å gå när allt stämmer!
    Har skiljer sig svensson mot eliten, ge upp eller kriga vidare! :up:

Ang rutorna är dom inte långt borta! :p
    Lycka till med ryggpasset idag!

MVH Emil[/b]

Härliga bilder!:) Läste att du går på diet? Nån tävling på G!?!:)

ZuperZandra wrote:
    Du ser ut att ha haft det rikigt skönt….

Jag hoppas att träningen blir lättare igen, små bulor på vägen bara… :)

Ha det bra, håll ut till Malta.!

Ja, de kommer nog bara jag får sova ordentligt och så får jag ge det några pass innan musklerna vaknar till liv igen efter all vila… :p

Tack för peppet! Att läsa din journal är ju också en toppeninspiration! :D

ED86 wrote:
    Fina bilder, såg ju inte jätte dumt ut med sol å höga gröna berg! Kul när man tittar ut här, snö å slask!

Tycker passet såg bra ut!
    Man måste se det positiva. Du stärker dig själv att träna i motvind ibland, tänka va bra det kommer å gå när allt stämmer!
    Har skiljer sig svensson mot eliten, ge upp eller kriga vidare! :up:

Ang rutorna är dom inte långt borta! :p
    Lycka till med ryggpasset idag!

MVH Emil[/b]

Tack tack Emil! Känns ju inte alltid så skoj när man känner att man har noll energi i kroppen, men de är som du säger, bara att bita ihop! Skam den som ger sig! ;)

Nää, dom där rutorna ska fram till varje pris! Men visst kan man skymta dom liiiiite, liiiite om man försöker?? :)

Visst är de vackert i afrika! Inte alls som det gråa här hemma….

xsmall wrote:
    Härliga bilder!:) Läste att du går på diet? Nån tävling på G!?!:)

Hehe nää ingen tävling på G som det ser ut just nu. Bara en massa mulligt som måste bort till beachen ;) 😮
    Själv då, ska du tävla?

hannav86 wrote:
    Ja, de kommer nog bara jag får sova ordentligt och så får jag ge det några pass innan musklerna vaknar till liv igen efter all vila… :p

Tack för peppet! Att läsa din journal är ju också en toppeninspiration! :D

Jo,sömnen gör ju otroligt mycket..För lite kan ju göra det väldigt svårt att träna.
    Speciellt Jet-lag trött…
    Men ett par dagar bra sömn och kost är du nog fit for figth igen. :)

tackar…alltid bra om man kan inspirera andra…

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 286 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.