Hanna försöker igen!

Home Forums Dagböcker Hanna försöker igen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 286 total)
  • Author

Virriga jag glömde ju skriva in tisdagens ryggpass igår. Känner mig fortfarande svag och orkar inte alls lika mycke som innan resan, men återigen är de nog kosten och sömnen som spökar. Nästa vecka ska jag banne mig va mig själv igen! 👿

Iaf….:
    Latsdrag: 12x40kg, 10x45kg, 8x50kg, sista set drop-set från 45kg
    Marklyft: Sjukt svag, så jag körde lätt! 15x40kg, 12x50kg, 12x60kg, 10x60kg
    Hantelrodd: 3 x 10x18kg
    Sittande låg rodd: 12x45kg, 10x50kg, 8x50kg
    Superset mage: 3 x så mycket jag orkade

Efter det blev det spinning 45min.

Hade härlig träningsvärk igår som t o m sitter i idag. Känns också massor i baksida lår från marklyften! Mmm ;)

Idag blir det axlar/biceps och CykelPuls. Ser jag fram emot! Va längesen jag splittade styrkan så här mycket. Har inte kört biceps på evigheter, så det blir spännande och se va dom gamla avdankade biccarna orkar med! Troligen ingenting. Tihi! :)

Men fan va svårt det ska va och hålla dieten efter två veckors uppehåll nu då! :frust: Jag är konstant sugen på nånting, och inne i mitt huvud pågår ett krig mellan den ”goda” och den ”onda” Hanna. Ibland tycker jag fasiken att den ”goda” Hanna är lite för mesig och skriker lite för tyst! Jag hör ju henne knappt ibland! Imorn är det invägning, så då får jag se hur mycke jag gått upp på min semester. Förmodligen en hel del vätska, men ändå! Måste kämpa nu, det är ju Malta snart!
    Nån som har nåt bra tips som håller en borta från smaskigheterna?

ZuperZandra wrote:
    Jo,sömnen gör ju otroligt mycket..För lite kan ju göra det väldigt svårt att träna.
    Speciellt Jet-lag trött…
    Men ett par dagar bra sömn och kost är du nog fit for figth igen. :)

tackar…alltid bra om man kan inspirera andra…

Det sköna med sydafrika är dock att dom har samma tid där nere, så jag kan inte skylla på jet-lag heller. Däremot sover man inte skitbra på flygplanen. Inte jag iaf…

Jag tror absolut att du är en inspirationskälla för massa andra än bara mig! Så nu är jag nyfiken på din frilla! Upp med pics vettja! :D

hannav86 wrote:
    Nån som har nåt bra tips som håller en borta från smaskigheterna?

Köp på dig en skottkärra med frukt och riskakor. :pop: Brukar ju funka och är bättre än Snickers

hannav86 wrote:
    Det sköna med sydafrika är dock att dom har samma tid där nere, så jag kan inte skylla på jet-lag heller. Däremot sover man inte skitbra på flygplanen. Inte jag iaf…

Jag tror absolut att du är en inspirationskälla för massa andra än bara mig! Så nu är jag nyfiken på din frilla! Upp med pics vettja! :D

Nej,gud kan inte heller sova på flygplan.
    Haha, sitter i soffan med såå jävla snygg morgon frilla.Nu ska det upp pics!!
    Får väl ta och kamma mig sen….. :)

Staffan_STB wrote:
    Köp på dig en skottkärra med frukt och riskakor. :pop: Brukar ju funka och är bättre än Snickers

Haha I wish! Jag går ju som sagt på diet och mitt kaloriintag får ju inte överskridas. Om jag fick småäta annat än godsaker skulle jag mer än gärna göra det! Matvraket som jag är! 😮

Men tack för tipset anyway! :)

Asså, det är bara att konstatera! Jag och datorer klickar bara inte! Nu har mina kära dator hemma kraschat rejält och enligt min bästa datanördkompis är den förlorad för alltid. Spillde vin på den för tredje gången, och nu har den alltså gjort uppror mot mig för sista gången. Så nu måste jag köpa en ny!! :(
    Dessutom har dom stängt ner Bodys hemsida från jobbet, så jag kommer liksom knappt åt sidan förrän jag köpt en ny dator. Fy och blää för dom här plåtburkarna alltså! Lite vin har väl ingen dött av tycker man, men tydligen min dator… Nää fy alltså! 👿

Träningen har iaf gått mycket bra. Körde axlar/biceps och cykel i torsdags. I fredags blev det morgonprommis och ett stentungt benpass. Fick väldigt bra tryck för en gångs skull, och träningsvärken sitter i än idag! ;)
    Har vilat i helgen. Hade invägning i lördags innan ätardagen och låg på 73,9kg, vilket va ganska bra med tanke på att jag gottat mig i två veckor i sydafrika. Så bara 7hg upp på två veckor. Skönt! Nu kör jag stenhårt igen!

Imorse klev jag upp och stack till trappmaskinen och körde sjukt jobbiga intervaller i 25 minuter. Svettigt värre! Sen va det bara å gå hem och ta en varm dusch och äta min gröt med keso och ägg. Mumma!
    Snart ska jag tillbaka till gymmet och köra bröst/triceps. Det SKA banne mig gå bättre idag! Jag känner mig tokladdad!

Imorn börjar mina löppass med en av mina PT-kunder. Varje tisdag morgon klockan sex bär det av till Hagaparken på en löprunda. Hon ska springa vårruset i maj, så nu ska vi bräcka förra årets tid för henne. Det är jobbigt att gå upp så herrans tidigt, men det är ändå en sjukt skön start på dagen! Och jag får betalt för att springa! :P
    Sen har vi personalmöte imorn med träning så det blir cykelpuls också. Vilar från styrkan imorn, men kör rygg på onsdag istället. Längtar!

Nä, nu ska jag till gymmet och avreagera mina aggressioner mot datorer på den där jäkla bänkpressen! Aaaaaahhh!

Mmm, sydafrika.. vin och kött…
    [img=http://blog.menupirate.com/images/drooling_homer.png]

primo wrote:
    Mmm, sydafrika.. vin och kött…
    [img=http://blog.menupirate.com/images/drooling_homer.png]

Hmm… Du menar väl vin och skaldjur? :)

Jag kan inte nog uttrycka mitt hat för tekniska grejer, så som datorer, kameror och mobiltelefoner. Jag tror att min lägenhet är cursed och att det inte är meningen att jag ska kunna använda såna saker där.
    Min dator är kaputt, död, gone. Försäkringsbolaget ger mig 3000kr minus självrisk, vilket = 1800kr att köpa en ny för. Ja, men SKITBRA LIKSOM!!! Vilken kanondator jag får för dom pengarna! NOT!!! Ååååh, jag blir så trött. Hade ju nyss sönder min kamera och har fått köpa en ny, och nu datorn. Man är ju inte direkt gjord av pengar… Om nån vill bidra så startar jag härmed en kollekt till bättre behövande, alltså jag! :

Träningen har iaf gått skitbra! Men den har jag ju inte kunnat uppdatera här eftersom jobbet har blockat den här sidan… Inge flyt för min del. Men iaf, i måndags körde jag bröst/triceps och fick till ett riktigt bra pass! I tisdags blev det rygg, ganska energilöst, men körde 80kg i marklyft igen, så det kändes bra. :) Igår blev det ett galet intervallpass på löpbandet i 40 minuter. Efter det var jag DÖD HELT ENKELT! Idag har jag jobbat stenhårt med axlar/biceps, som faktiskt börjar kännas riktigt bra! Avslutade med 55 min cykelpuls, där jag verkligen va DBS (Döden Bakom Styret). Härligt! :p
    Imorn är det bara upp och skutta och börja dagen med lätt löppass innan frullen, och senare ett benpass för att sen låta min stackars arma kropp vila i helgen.

På lördag ska jag och en kompis bli fotade i studio hela dagen! Ska bli riktigt najs, med massa smink, löshår och lösfransar! Hoppas de blir fina bilder!

Nä, nu e det snart bedtime. Trött som få efter att vart uppe och knegat sen 06 imorse… :(

See you when you see me!

Vi får hoppas att du är duktigare i träningen än på tekniska prylar…:p
    Starkt jobbar på marken:emo-thumb

Staffan_STB wrote:
    Vi får hoppas att du är duktigare i träningen än på tekniska prylar…:p
    Starkt jobbar på marken:emo-thumb

Hehe jaa, de får vi verkligen hoppas! Annars kan jag lika bra lägga ner här och nu, då är det KÖRT… 😮

Lycka till med foto jobbet, men framför allt HAVE FUN::!!!!:fun:

ZuperZandra wrote:
    Lycka till med foto jobbet, men framför allt HAVE FUN::!!!!:fun:

Tack tack! Jag ska försöka ha kul, men jag känner mig inte helt avslappnad framför kameran… I vanliga fall springer jag så fort jag ser en blixt, men va är det man säger? Övning ger färdighet! Eller…? 😮

Har nyss vart på mitt älskade gym där jag hade planer på att bara lunka lite på löpbandet för att morgonförbränna lite. Men istället blev jag så sugen på att köra intervaller, så det blev 32 minuter, där jag en minut sprang så fort jag kunde (nästan) och gick en minut, sen sprang jag 2 minuter i uppförsbacke i 12km/h. Sjukt jobbigt och galen kontakt med rumpenstumpen! Skööönt! :p
    Har precis käkat min gröt med minikeso och hallon, så nu är det dusch och träna en killkompis innan ja själv ska köra ben! Hoppas det går bra trots den ganska tuffa starten på dagen… ;)

hannav86 wrote:
    Tack tack! Jag ska försöka ha kul, men jag känner mig inte helt avslappnad framför kameran… I vanliga fall springer jag så fort jag ser en blixt, men va är det man säger? Övning ger färdighet! Eller…? 😮

Jadu,inte så mycket som jag ska utala mig om tror jag..
    Är själv inte super bekväm framför kameran, sen blir jag inte direkt bra heller..Hahaha, men kul med kort ändå tycker jag!
    Och tänk så här, om dom vill fota dig så är det dig dom vill ha,med andra ord.Det kommer gå kalas!!!!
    När är det?

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 286 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.