Hanna försöker igen!

Home Forums Dagböcker Hanna försöker igen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 286 total)
  • Author

Givetvis fungerar även det. Men eftersom detta är ett träningsfora så måste man upprätthålla en seriös image där man bara tar sig ett glas för att få den hälsofrämjande effekten man enbart får av rödvin.

Intervallträning är påkommet av en sadist!

hannav86 wrote:
    Hmm… Du menar väl vin och skaldjur? :)
    hannav86 wrote:
    Jag kan inte nog uttrycka mitt hat för tekniska grejer, så som datorer, kameror och mobiltelefoner. Jag tror att min lägenhet är cursed och att det inte är meningen att jag ska kunna använda såna saker där.
    Min dator är kaputt, död, gone. Försäkringsbolaget ger mig 3000kr minus självrisk, vilket = 1800kr att köpa en ny för. Ja, men SKITBRA LIKSOM!!! Vilken kanondator jag får för dom pengarna! NOT!!! Ååååh, jag blir så trött. Hade ju nyss sönder min kamera och har fått köpa en ny, och nu datorn. Man är ju inte direkt gjord av pengar… Om nån vill bidra så startar jag härmed en kollekt till bättre behövande, alltså jag! :

Träningen har iaf gått skitbra! Men den har jag ju inte kunnat uppdatera här eftersom jobbet har blockat den här sidan… Inge flyt för min del. Men iaf, i måndags körde jag bröst/triceps och fick till ett riktigt bra pass! I tisdags blev det rygg, ganska energilöst, men körde 80kg i marklyft igen, så det kändes bra. :) Igår blev det ett galet intervallpass på löpbandet i 40 minuter. Efter det var jag DÖD HELT ENKELT! Idag har jag jobbat stenhårt med axlar/biceps, som faktiskt börjar kännas riktigt bra! Avslutade med 55 min cykelpuls, där jag verkligen va DBS (Döden Bakom Styret). Härligt! :p
    Imorn är det bara upp och skutta och börja dagen med lätt löppass innan frullen, och senare ett benpass för att sen låta min stackars arma kropp vila i helgen.

På lördag ska jag och en kompis bli fotade i studio hela dagen! Ska bli riktigt najs, med massa smink, löshår och lösfransar! Hoppas de blir fina bilder!

Nä, nu e det snart bedtime. Trött som få efter att vart uppe och knegat sen 06 imorse… :(

See you when you see me!

fy faan! du har ju verkligen inget flyt med tekniken… tur att det går bättre med det som är viktigare iaf.. ;) kör hårt!!!

Som sagt, inte direkt flyt med tekniken. Min dator är fortfarande paj och nu väntar jag på min nya fina rosa dell som jag beställt! Hoppas verkligen att den kommer snart, för så här kan jag ju inte fortsätta (surfandes på seven eleven med asdålig svensktoppen i bakgrunden… :( )
    Träningen går dåligt, då jag har blivit tokförkyld med halsont och feber efter en vilt festande långweekend på Malta. Kom hem i söndags natt och va så dålig att jag knappt visste ut eller in. Men har tagit tag i dieten på allvar nu, och ligger nu på ca 1500kcal om dagen, med förhoppningen att tappa ett knappt kilo i veckan fram till den 25 april, då jag ska åka med boysen på athletic umeå-tävlingen som deras coach. Kan ju inte se ut som en tjock, svullen falukorv då heller! 😮

Tog ju en massa modellbilder för ett par veckor sen. Avslutade faktiskt med att ta några poser i träningskläder, som jag tänkte lägga upp så fort jag får mitt nya rosa lilla stjärnskott!
    Det får bli mina förebilder, så kommer nya i början på maj! Ska bli sjukt kul att se skillnaden! Jag är laddad till tusen! Tråkigt som fan att va sjuk bara. Jag vill ju TRÄÄÄÄÄNA! :( Jaja, jag får ge det några dagar antar jag… Men tålamod har ju inte direkt vart min starka sida. Det är ju mina muskler som är starka, inte hjärnan, höhö!

Nä, nu håller surftiden på att gå ut, så de är dags att dra till jobbet och käka lite tonfisk i tomatsås.
    Kram på er!

Tråkigt, tråkigt TRÅKIGT att va sjuk… =( Jag gick t o m hem från jobbet idag. Kraxar ju som den värsta kråkan och de känns som lungorna tänker hoppa ur varje gång jag hostar! Fy satan asså! :(

Men en positiv sak är att ja precis ÄNTLIGEN[/b] fått min nya fina, rosa älsklingsdator som jag ska va sååå rädd om! ;)
    Den är verkligen vrålfin!

Dieten har gått hyffsat bra den här veckan trots sjukdom och att jag ständigt går hungrig. Kommer bli lättare bara jag får träna! Jag vägde mig imorse och hade tappat 8hg sen i måndags morse, visserligen MASSA vätska, men ändå :D
    Tänkte försöka slänga upp nån bild på fotandet sist!
    Som sagt en del fläsk kvar, men det kommer! Loooovar!

looking gooood!!! kör hårt nu! :D

Pixi wrote:
    looking gooood!!! kör hårt nu! :D

At least it will! Soon….. :|

Jag har bara en kommentar fär dagen: SUUUUUUGER!!!![/b]

När ska man bli frisk egentligen??? Läkaren imorn, ge mig penicillin! NU!!!![/b] 👿

är ”dina grabbar” duktiga på chins och dips?:) Tänkte mest mtp att jag förmodligen kommer tävla mot dom på Athletic Umeå i April, vore kul att ha liiite koll på motståndet :)

Tycker det ser riktigt bra ut, hoppas du blir frisk snart så du kan lägga i sista växeln inför sommaren :)

Gustaf Lindberg wrote:
    Tycker det ser riktigt bra ut, hoppas du blir frisk snart så du kan lägga i sista växeln inför sommaren :)

Jag håller med, hoppas du kan friskna till snart och komma tillbaka i banan igen… Beachen är ju inte allt för långt borta i horisonten. Kämpa på!

hannav86 wrote:
    Jag har bara en kommentar fär dagen: SUUUUUUGER!!!![/b]

När ska man bli frisk egentligen??? Läkaren imorn, ge mig penicillin! NU!!!![/b] 👿

usch.. fortfarande sjuk?? fan så jobbigt :/ hoppas det blir bättre snart iaf!

Tråkigt för dig det där med förkylningen, råkade ut för nått liknande i vintras. Tog tre veckor innan man blev människa och rösten försvann lika länge. Tydligen går det nått virus som är riktigt elakt nu, vart ingen penicillin för min del. Hoppas du blir bättre snart.

Azklund wrote:
    är ”dina grabbar” duktiga på chins och dips?:) Tänkte mest mtp att jag förmodligen kommer tävla mot dom på Athletic Umeå i April, vore kul att ha liiite koll på motståndet :)

Haha, det kan jag ju inte avslöja heller ;) Nä, men de är okej. Det är första gången för dom så dom kommer va med i amatörklassen. Den ena killen i +80kg och den andra i -80kg. Själv då? Ge mig lite insideinformation nu! :p

Gustaf Lindberg wrote:

Tack va snäll du är! Jag ska göra va jag kan, bara jag blir frisk! Och tro mig, jag vill verkligen bli frisk NU!!

Staffan_STB wrote:
    Jag håller med, hoppas du kan friskna till snart och komma tillbaka i banan igen… Beachen är ju inte allt för långt borta i horisonten. Kämpa på!

Nää, tell me about it. Här kan man ju inte ligga för då blir inga rutor gjorda! ;) Tack för peppet! ;)

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 286 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.