- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 februari, 2006 at 21:55 #989923Anonym anvandareMember
Nej, det är inte så mycket.. Men, som jag har skrivit tidigare, endast för att jag har så kort tid på mig. Och jag har fått hjälp med upplägget, så ni inte undrar vad jag håller på med. Han är duktig och har hjälpt många som tävlat osv, så han vet vad han gör menar jag.
Till detta kör jag en timma förbränning på morgonen, en timma på kvällen om jag inte kör på gymmet. Om jag kör gym så lägger jag in ca 30-45 min antingen före eller efter passet. Beror lite på hur pigg jag är…
Har legat så här i en och en halv vecka bara, än sålänge. Fyra veckor kvar typ, så det är ju inte så länge.
Vikten idag var 56,7kg så det går nedåt.
Körde rygg och biceps idag, vikter och så ligger änna kvar på samma nivå. Man kan ju inte räkna med några ökningar just nu!
Exhalefreddan: Formen ska bli liiiite bättre först!
21 februari, 2006 at 10:46 #989924Anonym anvandareMemberMorgonvikt: 56,1kg :yahoo:
Nu flyyyyyter det så bra! Ingen trötthet, ingen direkt hunger och jag mår så bra!
23 februari, 2006 at 12:12 #989925Anonym anvandareMemberprecious wrote:Morgonvikt: 56,1kg :yahoo:Nu flyyyyyter det så bra! Ingen trötthet, ingen direkt hunger och jag mår så bra!
Hmmm kul att någon inte känner trötthet;)
Själv har jag varit ett vandrandre lik den senaste tiden.24 februari, 2006 at 07:01 #989926Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Hmmm kul att någon inte känner trötthet;)
Själv har jag varit ett vandrandre lik den senaste tiden.Ja…man behöver vååååår nu!
Morgonvikt idag: 55,5kg…
Körde 1h morgonpromenad igår, och så blev det lite gym också, vader och mage.
Supersettade magen-crunches på lutande bänk, magmaskin-Gymleco och så benlyft…blev tolv set då alltsomallt.
Vader-stående vadpress supersettat med egen vikt, åtta set.
20 min snabb gång innan passet och 30 min joggning efter passet.
Lustigt, för jag känner verkligen att konditionen har förbättrats sen jag började dieten, och jag orkar springa som en tok…. Ganska konstigt…jag borde ju vara orkeslös på kolhydraterna jag äter. Kanske dags att sänka….
2 mars, 2006 at 23:20 #989927Anonym anvandareMemberCheesus vad segt det har vart senaste dagarna….så trött så trött…
Men passet idag gick bra ändå faktiskt, körde rygg och mage idag.T-bar
2 set x 15kg
40 kg x 12
50 kg x 8 x 2 set
30 kg x 10Chins i maskin
1 set med 40 kg´s hjälp x 20 reps
3 set med 30 kg´s hjälp x 6-10 reps….…..supersettat med…
”Latsdrag” i cc
4 set på 10 kg x maxEnarmsrodd cc
30 kg x 12
40 kg x 8
45 kg x 6 x 2 set
…följt av urpumpning med en 12 kg´s hantel i 1 set och typ 12 repsStångrodd i maskin då
52,5 kg x 12
60 kg x 8
52,5 kg x 8
37,5 kg x 12Och så blev det crunches i lut (!) fyra set, avslutade passet med 45 min på löpbandet, körde lite intervall.
Vikten är för tillfället oförändrad, som sagt det har vart en seeeeg vecka, och har inte haft motivation riktigt.
Men man får ta nya tag bara.3 mars, 2006 at 15:08 #989928Anonym anvandareMemberkom igen o kämpa!!!! vet hur en trött kropp känns….
3 mars, 2006 at 20:34 #989929Anonym anvandareMemberKör hårt nu!! Det kommer bli så bra så ligg i!
Bilderna är verkligen toppen! :up:
4 mars, 2006 at 00:27 #989930Anonym anvandareMemberTack va ni är snälla…
Idag har vart en ganska bra dag iallafall….cyklade 40 min i morse, jobbade några timmar och så hem och sov i tre timmar mitt på dagen lite trött ä man då…. Tog en timmas promenad med vovvsen innan träningen efter ”tuppluren” .
Körde ben med Kari idag.
Benspark
22,5 kg x 3 set
45 kg x 12
52,5 kg x 2 set x 8 reps…droppset ner till 15kg och så några reps till…
45 kg x 8…droppset igen, ner till 15Hacklift
30 kg x 15
60 kg x 8
80 kg x 2 set x 8 reps
90 kg körde negativt 6 reps
30 kg x 12, plockade av 15 och så några till…Sissysquat
4 setSittande lårcurl
20 – 45 kg x 4 set x 6-10 repsHade goo pump i bena! :up:
5 mars, 2006 at 10:56 #989931Anonym anvandareMemberHej! Du har fin fysik… sån som jag jobbar på
Hur mycket ligger du på i kcal? Fördelat på Kol/Prot/Fett?
Bara nyfikenLycka till med fortsatt ”snabb-deff”
5 mars, 2006 at 11:16 #989932Anonym anvandareMemberJennisen wrote:Hej! Du har fin fysik… sån som jag jobbar påHur mycket ligger du på i kcal? Fördelat på Kol/Prot/Fett?
Bara nyfikenLycka till med fortsatt ”snabb-deff”
Tackar!!
Jo, jag ligger på ca 220g protein, 110g kolhydrater och 30g fett…ökade det lite. Jag har skrivit tidigare i tråden hur jag käkar, det blir ca 1500-1600 kcal.
Jobbigt…tycker om kolhydrater, så för mig är detta lite…men det funkar ett tag..
5 mars, 2006 at 11:41 #989933Anonym anvandareMemberprecious wrote:Tackar!!Jo, jag ligger på ca 220g protein, 110g kolhydrater och 30g fett…ökade det lite. Jag har skrivit tidigare i tråden hur jag käkar, det blir ca 1500-1600 kcal.
Jobbigt…tycker om kolhydrater, så för mig är detta lite…men det funkar ett tag..
Okej.. Jag förstår att det känns!!! Min kropp är oxå så där extremt känslig om man ligger på ett litet underskott av kollisar. Funkar oftast bra på morgonen och dagen med sedan efter ca 19 så blir jag alltid så himla hungrig och sugen… gggrrr…. Man kan bli galen då
De dagar du tränar 2 ggr… antingen cardio+styrka el cardio*2… Känner du dig inte ”hängig” då och hungrig? El ökar du maten då?
*Mycket frågor *
6 mars, 2006 at 10:52 #989934Anonym anvandareMemberJennisen wrote:Okej.. Jag förstår att det känns!!! Min kropp är oxå så där extremt känslig om man ligger på ett litet underskott av kollisar. Funkar oftast bra på morgonen och dagen med sedan efter ca 19 så blir jag alltid så himla hungrig och sugen… gggrrr…. Man kan bli galen dåDe dagar du tränar 2 ggr… antingen cardio+styrka el cardio*2… Känner du dig inte ”hängig” då och hungrig? El ökar du maten då?
*Mycket frågor *
Precis! Dagen går hur bra som helst…men kvällen…gaaahh!
Jag tränar två ggr om dagen varje dag…Morgoncardio varje dag faktiskt, blir liksom naturligt när man har hund, och så har jag så svårt för att sätta mig och äta direkt när man gått upp. Cyklar ibland om det är för kallt ute, Bobo tycker inte om när det är under -10 :p , så då blir det till att trampa.
Kör jag styrka på kvällen så lägger jag in 45 min cardio antingen före eller efter passet. Denna dagen blir kolhydraterna ca 110gr.Kör jag vilodag från gymmet så tar jag antingen en promenad på en timma eller cykeln på kvällen, denna dagen hoppar jag över ett kolhydratsmål, så då blir det ca 80g.
Igår gick jag 40 min på morgonen och så 90 min på cykeln på kvällen, hade gruvligt dåligt samvete efter lördagen…
Jo, jag blir väldigt trött vissa dagar, men andra dagar kan jag bara vara på superhumör för att jag har klarat…EN…DAG…TILL!! *s*
6 mars, 2006 at 13:01 #989935Anonym anvandareMemberprecious wrote:Precis! Dagen går hur bra som helst…men kvällen…gaaahh!Jag tränar två ggr om dagen varje dag…Morgoncardio varje dag faktiskt, blir liksom naturligt när man har hund, och så har jag så svårt för att sätta mig och äta direkt när man gått upp. Cyklar ibland om det är för kallt ute, Bobo tycker inte om när det är under -10 :p , så då blir det till att trampa.
Kör jag styrka på kvällen så lägger jag in 45 min cardio antingen före eller efter passet. Denna dagen blir kolhydraterna ca 110gr.Kör jag vilodag från gymmet så tar jag antingen en promenad på en timma eller cykeln på kvällen, denna dagen hoppar jag över ett kolhydratsmål, så då blir det ca 80g.
Igår gick jag 40 min på morgonen och så 90 min på cykeln på kvällen, hade gruvligt dåligt samvete efter lördagen…
Då känner vi ganska så lika med andra ord. Jag går inte riktigt på så låga kcal som du… men nästan 1900 / dag + att jag tränar dubbelt vissa dagar när jag får ihop det med jobbet… O ibland på kvällarna så måste jag gå o lägga mig för att tankarna om mat blir så himla stor Inte direkt hunger… men SUUUUG!!!!
Men är juh bara o käpma!!! Eller vad säger du? :emo-thumb
6 mars, 2006 at 15:16 #989936Anonym anvandareMemberJennisen wrote:Inte direkt hunger… men SUUUUG!!!!Men är juh bara o käpma!!! Eller vad säger du? :emo-thumb
Jepp, sug som heter duga, uschiamej…
Det är bara att köra på ja….lycka till du med…
18 mars, 2006 at 10:38 #989937Anonym anvandareMemberhur går det här då??
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.