Här är jag!

Home Forums Dagböcker Här är jag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 252 total)
  • Author
    athleticmia wrote:
    hur går det här då??

jag tror att Monica fotar idag!
    så jag hoppas att vi får se lite bilder snart.:D

just ögnat igenom din journal och det där ser riktigt bra ut både träningen och bilderna, bra form.

kämpa på och lycka till med tävlingsdebuten :up:

Jonas Lundberg wrote:
    jag tror att Monica fotar idag!
    så jag hoppas att vi får se lite bilder snart.:D

Ja, jag ska iväg nu!! Lite fjärilar i magen…:p

Har varit tokslö med att skriva här, har haft så mö och tänka på. Ska fixa lite bilder ikväll kanske..

Tack för de uppmuntrande orden!

gick fotningen bra?
    när får vi se bilder?
    blir det fortsatt diet?:D

precious wrote:
    Ja, jag ska iväg nu!! Lite fjärilar i magen…:p

Har varit tokslö med att skriva här, har haft så mö och tänka på. Ska fixa lite bilder ikväll kanske..

Tack för de uppmuntrande orden!

Har du varit till en professionell fotograf? Spännande!! Ska bli kul att se bilderna! :emo-thumb

Jonas Lundberg wrote:
    gick fotningen bra?
    när får vi se bilder?
    blir det fortsatt diet?:D

Ja, det gick bra! Roligt men jobbigt också, är inte så van att stå och flexa i tre timmar…:o

Han skulle skicka bilder, antingen på skiva eller mail, hoppas det går fort, man är ju nyfiken själv…

Dieten fick ett abrupt avslut igår med thaimat och typ två kilo godis, har inte så stor lust att fortsätta just nu…:D
    Men det har varit lärorikt, nu vet jag lite mer inför en
    tävlingsdiet…tror jag. *s*

Nä, nu blir det till att lägga om kosten och köra på för det vilda, så hoppas jag att det blir bra till hösten…

Fotografen jobbar för femflex.com, han är frilans, och bilderna kommer ut där så småningom. Men jag hinner nog slänga ut några här innan….bekräftelsesökande som man är…:p

vad kul med fotning!!! blev helt plötsligt sugen på de där 2 kilo godiset…:)

Ok. Nu har det faktiskt gått både en eller två timmar på det här dygnet. Vars är bilderna? :D

Athleticmia: jo, det var roligt…alltid kul med uppmärksamhet. *s*

Jay: Jag väntar också! Lite spännande… : )

Nu har jag då ätit ”normalt” i två dagar…utelunch och fikabröd idag…och jag mår skit! Tyckte att det skulle bli skönt att slippa tänka på varje kalori man stoppar i sig, men icke! Magen vill men inte huvvet…

Är så fasligt rädd att gå upp i vikt så det är sjukt…:( Finns det någon psykolog här på forumet som kan få mig att bli normal!! Någon!!

Ska iväg och köra rygg sen…det kanske får mig att må bättre…:nod

Ja precis, vart är dom……vart?:p

Exhale Freddan wrote:
    Ja precis, vart är dom……vart?:p

Söt du ä…:happy:

*Väntar med spänning* ;)

Låter som du ska hålla dig från dietande ett tag, verkar inte vara bra för dig:nono:

Milia wrote:
    Låter som du ska hålla dig från dietande ett tag, verkar inte vara bra för dig:nono:

alla har nog det här problemet mer eller mindre! vill påstå att de flesta jag känner som tävlat känner som du….inget onormalt! men visst, man börjar tänka hur hälsosamt det är egentligen…

Ett par bilder från fotningen i lördags!

Bilderna kommer från Femflex.com

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 252 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.