Här är jag!

Home Forums Dagböcker Här är jag!

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 241 through 252 (of 252 total)
  • Author

Maffiga ben och maffiga armar, minst sagt.
    Du är en hel maffia, hela din kropp!

Good god woman ! såg inte illa ut

Snälla alla är! :happy:

Kanoners ;)

Vad blir det för tävling i år då? Nu när du har hela forumet förväntandes att se dig på scen så kan du ju inte banga ur :D

It’s all good! Suverän fysik. :buttrock:

Lindmark wrote:
    Vad blir det för tävling i år då? Nu när du har hela forumet förväntandes att se dig på scen så kan du ju inte banga ur :D

Eller hur….Hjääääälp!

Nä, men det är nog det jag behöver för att få ur den där tommen ur rompen! Lite press…:

Lucia är det tänkt iallafall, -52 klassen då.

Grymt snygg fysik. Lycka till med tävlingssatsningen. :emo-thumb

Tänka sig att jag har missat det här 😮
    Snygga bilder, vilka ormar du har som kryper på armarna ;)

Klart du ska tävla på Lucia, kan ju bara gå bra med den där fysiken :up:

Cattahs: Tack! Jag vet inte, men jag blir alltid sugen på att tävla när man är på dem och kollar, men frågan är ju bara om man själv är villig, som jag ser det, att ”offra” så mycket som det ändå behövs under dieten osv..Jag har ju gjort försök, som inte har gått sååå bra…host…Jag kanske inte är av det rätta virket helt enkelt, tycker det är kul att träna och så, men…jaa…Det finns säkert så himla många ute i landet som är jättebra och så, men de har inget behov att få det bekräftat på en tävling. Jag önskar jag kunde känna att det ska bli roligt osv….men jag gör ju inte det. Jag vet att jag skulle få det skitjobbigt, som den svaga människa jag är…:) Men, men..jag ska ge det en chans iallafall…så ni som ska hjälpa mig..bered er på ett HELVETE!!! Muhahaha!

Tete: Tack till dig med! :)

Men du måste se över din musiksmak i bilen!! :D
    Du kommer ju få kronisk örontrumpetsinflamation eller nått om du ska fortsätta lyssna på det o då blir det ingen tävling….
    Synd om du ska sumpa tävlingen pga musiken :D :D :D

Träna på nu!!!

Precious har en ny träningsjournal [http://forum.body.se/showthread.php?t=6976 här.]

Viewing 12 posts - 241 through 252 (of 252 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.