Här är jag!

Home Forums Dagböcker Här är jag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 252 total)
  • Author

Tack Jossan!

Nu har jag legat av mig ett tag..ska skriva lite bättre nu..

Körde rygg igår, ganska bra pass iallafall.

Latsdrag framför.
    Uppv. två set 30 kg
    45 kg x 12
    52,5 x 8
    2 set 60 kg 7 reps
    30 kg x 12 typ

Stångrodd smith
    4 set med 15 kg på varje sida, 8-12 reps

Vad nästa övning heter…det är en maskin som man drar uppifrån och ner, tar på ganska stor del av ryggen iallafall..
    15 kg på varje sida x 12
    3 set med 25 kg, 6-8 reps

Pumpade ur med, fasen jag vet ju inte nått vad övningarna heter! Drag med kabel iallafall, typ som hantelrodd…Kabelrodd! :p
    4 set med 25-35 kg x 8-15 reps

Och så blev det lite baksida axel och mage mä.

Ska iväg nu tänkte jag, köra lite armar.

Kul att se att så många ska satsa på Lucia 2006! Nu får man lite mer kämparglöd… Hoppas att jag fixar det denna gången, ska försöka/måste komma ner i -52, väger ca 57 nu så det blir nog inga problem..

Nä, dags för gymmet!

Hallå där!

Klart du ska upp på Lucia! :bb3:
    Kör hårt, vi ses på scen… ;)

Linn wrote:
    Hallå där!

Klart du ska upp på Lucia! :bb3:
    Kör hårt, vi ses på scen… ;)

Nä men, gud va skoj! Nu kan jag ju inte fega ur! :D

Ja, då blev det lite armar och vader idag då. Ganska öken på gymmet, men det kan va gott ibland, kan man supersetta hur man vill.

Bicepscurl ez-stång
    Uppv. 2 set på 5 kgs..
    15 kg x 12
    17,5 x 3 set x 6-9
    5 kg x 10 urpumpning…

Scottcurl, kabel, enarms..
    7,5 kg x 12
    10 kg x 10
    12,5 kg x 2 set x 8-10 reps
    7,5 x 12

Hantelcurl
    12,5 kg x 3 set x 6-8 reps
    10 x 10
    8 x 12

Tricepspress, kabel, rakt handtag
    35 kg x 15
    45 kg x 10
    50 kg x 2 set x 8
    40 x 10
    35 x 10

Dips
    4 set x 8-12 reps

Fransk press
    20 kg x 12
    22,5 kg x 3 set x 8-10 reps

Vader ja, usch vad tråkigt…:whistle:
    Körde i benpressmaskinen ca 6 set, supersettat med sittande vadpress…Vill alltid ha det överstökat snabbt så det gick på tio min. ca…

Och så en liten promenad på 15 min efter… Var ute på långprommis imorse, så jag latade mig lite.

Jaha, och nyår är det idag. En kompis kommer hit, ska laga lite mat och bara sitta och gagga..:) Blir lungt…vill träna imorgon..passa på när man är ledig så.

Gott nytt år alla! Och lova inget som ni inte kan hålla! ;)

Upp med lite bilder! Du har grym fysik:emo-thumb

marals76 wrote:
    Upp med lite bilder! Du har grym fysik:emo-thumb

Åh, tack, tack! Ska fixa det nån dag, vore kul att få lite feedback…

Var och körde ben i Uddevalla på Motionshuset idag…Jag måste bara säga att det gymmet inte rekommderas om man ska köra ben iallafall, riktigt kassa och konstiga maskiner, men men, man får göra så gott man kan ändå.

Vikterna orkar jag inte ens gå in på, men det blev lite benböj, benspark, benpress och utfall och så urpumpning på egen vikt. Lite pump fick jag ändå, trots att jag sprang där vilsen…:p

För baksidan blev det raka mark med hantel, och liggande curl. Gott att få tränat iallafall…

Dags att rasta honden!

Såg dig några ggr på slätthult din fysik var då minst sagt imponerande:worship:
    Kanonkul att det finns tjejer som verkligen vågar träna och inte bara kör bodypump o spinning.

marals76 wrote:
    Såg dig några ggr på slätthult din fysik var då minst sagt imponerande:worship:
    Kanonkul att det finns tjejer som verkligen vågar träna och inte bara kör bodypump o spinning.

Oh, shit! Det var väldigt snällt sagt! Tackar och bugar allra ödmjukast :) Jo, jag gillar styrketräning mycket tack vare det, att man kan ta ut sig precis hur mycket som helst. Att man får slita lite och känna att man lever!

Jag vet allt vem du är, vi var ju inte så många på Slätthult så…;) Hoppas din träning går bra också? Är du kvar där och tränar?

precious wrote:
    Oh, shit! Det var v
    marals76 wrote:
    Jo då jag tränar allt kvar där. Plus känns tyvärr inte riktigt som ett bra alternativ. Trivs bra där fast det inte är så high tech… går att bygga muskler endå. Dock ska jag börja träna på halvtid hos Apell nu i jan/feb för att få lite extra motivation:bb2:
    Så du känner igen mig hmm så det syns att jag tränat lite i varje fall. Man känner ju sig inte så kaxig i närheten när både du och Kari var på besök:(
    Även jag precis som du har planer på att tävla det här året om träning o allt runt omkring går som det ska. Har en träningstråd här på body om du har lust att kika in någon gång o ge tips och råd.
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=1693 http://forum.body.se/showthread.php?t=1693%5D

Jo, men det funkar att träna där, bara bra att få använda hjärnan och fria vikter :emo-thumb Apells är också bra tycker jag, var där idag faktiskt…home sweet home!

Jo, jag har förstått vem du ä, det går ju bra för dig med, kul också att du satsar på tävling. Ska absolut kika in och kolla, råden får nog nån annan komma med, jag vet inte alltid vad jag håller på med! :p

Ledig idag, gött!!

Började dagen med en långrunda med taxen i skogen, har inte vart ute på långpromenad på fyra dagar, huvva! Så det behövde jag…man får ju inte släppa iväg det hur som helst..

Hem och käkade gröt och så iväg till gymmet, blev lite rygg o biceps idag. Har kämpat som fasen med ryggen det sista året, och nu börjar det ge resultat, nu kan man se två små pluttiga lats som börjar titta ut. :D

T-bar
    Uppv. 2 set på 25 kg
    35 kg x 12
    45 x 8
    50 x 6
    50 x 6
    25 x 10

Rodd med lång stång
    30 kg x 12
    45 x 10
    60 ca x 8 x 2 set
    30 x 10

Drag uppifrån smalt handtag supersettat med chins i maskin, här körde jag lätt annars är det nada kontakt, typ 30-40 kg x 6-10 reps x 4 set

Bicepscurl rak stång supersettat med…vad heter den nu…det är en peakövning iallafall där man fäster handtagen i övre trissan i cablecrossen och drar mot huvvet…ja ni fattar..phu
    20 kg x 8-10 reps x 4 set stångcurl
    10 kg x 8-10 reps x 4 set den andra!

Scottcurl också lätt, lätt…va lite trött

Ok, mot nya äventyr!

8) Jag har sagt det innan och säger det igen du kommer att bli grym att se på scen:worship:
    Kämpa på nu och visa var skåpet skall stå;)

FEVER wrote:
    8) Jag har sagt det innan och säger det igen du kommer att bli grym att se på scen:worship:
    Kämpa på nu och visa var skåpet skall stå;)

Hmmf..äsch..inte ska jag..:o

Tack! Vad snäll du ä! Jo, nu ska det kämpas på! :bb3:

precious wrote:
    Ledig idag, g
    AndreasP wrote:
    Du vet vad jag & Kari har sagt….

Har ju så svårt att sitta still…och jäsa..:o Jag vet att det blir svårare sen, men hunden måste ju ut! :D

Men nu går jag bara…hm..en timme om dan ungefär..:whistle:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 252 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.