Här är jag!

Home Forums Dagböcker Här är jag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 252 total)
  • Author
    berenger wrote:
    jas
    berenger wrote:
    . hur kommer det sig Precious att du inte får sådana här tjej inlägg; tjohoo :yahoo: nu är jag tillbaka ;) nu kör vi hårt :aggresiv: längtar redan. Efter att ha haft 42 veckors vila pga bruten nagel på lilltån :fever: ååååå vad jag längtar till min ätardag som jag har var fjärde timme :whistle:
    Nu kör vi :fun:
    jag skojar bara, bra journal föresten

Hahahaha har du också reagerat över det :up: men det finns en del som kör hårt på riktigt ser det ut som (precious)

jocke wrote:
    Hahahaha har du också reagerat över det :up: men det finns en del som kör hårt på riktigt ser det ut som (precious)

:p Tack,tack!

precious wrote:
    :p Tack,tack!

Tacka inte, träna hårdare och upp på scen i höst :up: :p

jocke wrote:
    Tacka inte, träna hårdare och upp på scen i höst :up: :p

Absolut! :bb3:

berenger wrote:
    jaså.. för mig är det tvärt om.. jobbet suger livskraften ur mig.. jag önskar att jag var ledig året om så jag kunde planera träningen ännu mer. hur kommer det sig Precious att du inte får sådana här tjej inlägg; tjohoo :yahoo: nu är jag tillbaka ;) nu kör vi hårt :aggresiv: längtar redan. Efter att ha haft 42 veckors vila pga bruten nagel på lilltån :fever: ååååå vad jag längtar till min ätardag som jag har var fjärde timme :whistle:
    Nu kör vi :fun:
    jag skojar bara, bra journal föresten

Haha :D

Ja men det här såg man ju även på exhale. Sådant brukar även kombineras med överdrivna ryggdunkningar.

Dyker det dock upp en sådan här journal där det är ngn som med hästlängder klår majoriteten av övriga forums medlemmarna så blir det inte spec. många kommentarer och de som kommer är främst från killar.

Lindmark wrote:
    Haha :D

Dyker det dock upp en sådan här journal där det är ngn som med hästlängder klår majoriteten av övriga forums medlemmarna så blir det inte spec. många kommentarer och de som kommer är främst från killar.

Oj…hästlängder…:o *växte precis en dm..*

Ben igår då…Ett sådär-pass kanske…

Vikterna är inget att orda om men jag skriver ner övningarna iallafall, bra att ha koll själv så.

Böj Smith ( vikter under hälarna ) 60 kg x 4 set typ…

Benspark-droppset: från 60 kg ner till som lägst 12 x 4 set + 3 set enbenscurl

Sissy squat

Liggande curl 25-35 kg x 4 set

Liggande curl med hantel på 8 kg

Det ble då värk i bena i dag, trots att jag inte va så sugen igår..:)

Idag blev det lite vader och underarmar och det tog…en kvart!

Och så gick jag i femtio minuter också, så lite träning blev det idag iallafall. Har vart sååå mycket att göra på jobbet idag, så det var skönt med ett litet pass.

Blev en liten miniätardag idag också… lite pizza och en proteinkaka till efterrätt…Skulle haft den imorgon, men jag orkade inte vänta. :)
    Ska ändå jobba imorgon och då kan det kvitta med ätardag…..man hinner inte ändå! Blir morgonpromenad och strikt imorgon istället…

Såg ådror på underarmarna och mitten av magen idag!!:yahoo: [/b]

Bildbevis, bildbevis:nerd:

marals76 wrote:

Ja visst, med en pizza i magen! Känner mig jätteslank! :emo-thumb

marals76 wrote:

Jaa mera bilder!! :emo-thumb

Hej..
    Måste bara inflika att jag håller med alla föregående talare.

Grym fysik.. :emo-thumb
    Upp på scen med dig, absolut

Inspirerande och imponerande till 1000…:worship:

//Angel:|

precious wrote:
    Morgonformen!![/b]

Säger som alla andra Monika. Ser väldigt bra ut, du e en av dom få tjejer som verkligen ser ut som en byggare.
    Kör på, kram på dig och hälsa Kari.
    Och du…….klart som korvspa att det blir tävling i år :emo-thumb

Mvh. Eddie.

Hej!!
    har tittat i din journal och det ser ju helt fantastiskt ut!!!
    Bra form på kroppen har du:up:
    Ska defenitivt följa denna journalen!!

Ha de gött!!
    //Minna

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 252 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.