Här är jag!

Home Forums Dagböcker Här är jag!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 252 total)
  • Author
    Eddie The Monster wrote:
    Säger som alla andra Monika. Ser väldigt bra ut, du e en av dom få tjejer som verkligen ser ut som en byggare.
    Kör på, kram på dig och hälsa Kari.
    Och du…….klart som korvspa att det blir tävling i år :emo-thumb

Mvh. Eddie.

Roligt att höra! :bb:

Såg dig i Body, såg riktigt bra ut! Blir det tävling för dig i år också?

Allt som vanligt hemma? Kör som vanligt på Apells antar jag?! :up:

Ska hälsa, kram tillbax!

Minna wrote:
    Hej!!
    har tittat i din journal och det ser ju helt fantastiskt ut!!!
    Bra form på kroppen har du:up:
    Ska defenitivt följa denna journalen!!

Ha de gött!!
    //Minna

Hallå, en homie! Va kul!

Tack för det, era uppmuntrande ord gör att jag nästan börjar tro på mig själv! :p

Vart tränar du i Thn, Plus eller? Har du själv tävlingsplaner kanske? :)

Här vare ben så det räcker och blir över…:up:

precious wrote:
    Roligt att höra! :bb:

Såg dig i Body, såg riktigt bra ut! Blir det tävling för dig i år också?

Allt som vanligt hemma? Kör som vanligt på Apells antar jag?! :up:

Ska hälsa, kram tillbax!

Allt är bra här hemma alltså inget nytt händer :)
    Jo jag kör på Apells, Det finns ju igentligen inget annat alternativ.
    Och tävling de blir de allt i år me nu när man har fått samk på de.
    Lite mer kött på storkbenen så ska de nog gå vägen nästa gång kanske :)
    Kör på nu och lycka till med allt och jag hoppas jag får se dig på scenen i år.

Mvh.:devil:

Se där ja en apellare. Tänkte börja där nästa vecka.. alltid kul med folk som tävlar då det blir lite annan miljö:up:

marals76 wrote:
    Se där ja en apellare. Tänkte börja där nästa vecka.. alltid kul med folk som tävlar då det blir lite annan miljö:up:

De gör du helt rätt i :emo-thumb

Konstiga, bortkastade och ångestgivande dagar har det varit ;) …pga en liten fescht i lördags….:drunk:

Asså, man är ju så orutinerad så man mår ju skit i tre dagar efteråt. Har återigen bevisat för mig själv vilket liv jag vill leva, thank gooood for my training!!

Var och körde ett bröst och triceps-pass igår, var stark men herre vad segt det var…Vill bara att allt ska bli som vanligt! :( Min kropp är inte van med alkoholintag, och det ska den inte behöva bli heller.

Näpp, nu tar vi nya tag till passet ikväll, och lämnar detta bakom…..låååångt bakom.

Äsch lite vin o gin är aldrig fel:worship:

marals76 wrote:
    Äsch lite vin o gin är aldrig fel:worship:

Nää, men det blev inte så lite…:|

hahaha!!

visst är det bra att gå på fest ibland o inse att det inte är nåt för en själv…:)

Oooh, shit! :yikes:
    Här hade jag missat nått ser jag ju:o , vilken roddbild….

Om du inte pallrar dig upp på scen senast i december så blir jag tvungen att bära upp dig.:D (Eller så får jag hämta ngn annan o bära…:whistle: )
    Imponerande!

Mello wrote:
    Hoj Hoj:) hehe det ser ju bra ut och så. Men en snabb fråga. lägger dig 1.30, vaknar 7. Du nanar ju inte så mycket:s E de inte jobbigt hehe:) hade göttt

Nä, ibland blir det inte så mycket sömn…men det funkar! Då var det väl lite extremt pressat får jag säga, nu har det lugnat sig. Nu brukar jag komma i säng vid tolv…:whistle:

Lalla wrote:
    Oooh, shit! :yikes:
    Här hade jag missat nått ser jag ju:o , vilken roddbild….

Om du inte pallrar dig upp på scen senast i december så blir jag tvungen att bära upp dig.:D (Eller så får jag hämta ngn annan o bära…:whistle: )
    Imponerande!

Hihi, tack! Jo, klarar jag dieten så behöver jag förmodligen nån som bär mig upp! ;) :D

geo wrote:
    Jag snittar på 5.5-6 timmar sömn per natt konstant. Skulle önska att jag klarade att sova mer, men sover jag för många timmar en natt, blir jag inte trött förrän långt senare på natten nästa kväll.
    Men jag verkar inte må dåligt av det. Är frisk, har inga problem med plugget och är pigg.

Ja, precis. Jag lider inte av att sova lite i perioder. Ibland behöver man en sovmorgon och så, men det är mest för det mentala tror jag.

Ok, lite om dagens aktiviteter då. Ångesten har släppt och jag gjorde ett toppenpass idag, så nu är jag lycklig igen! :fun:

Var hemma vid åtta efter att ha hämtat vovvi hos dagmatte, hem och käkade, lite kaffe och så iväg. Väl inne i stan kom jag på att jag hade glömt plånboken, gahh, bara att vända hem igen…Funderade allvarligt på att skita i det, började bli hungrig igen men nä! Inte när man har bestämt! Så jag var på gymmet vid tio typ. Körde biceps och axlar idag.

Bicepscurl i cc
    35kg x 15
    45 kg x 10
    50 kg x 6 x 2 set – droppset ner till 20 kg och så 6 reps till

Hammercurl
    10 kg x 8
    12,5 kg x 6 x 3 set

Lyft av egen vikt på chinsräcket
    Smalt grepp då, körde negativt här i fyra set

Militärpressar
    25 kg´s stången x 4 set

Hantellyft snett framåt
    5-6 kg´s hantlar

Sen en annan övning för utsidan som jag inte vet vad den heter…i cc iallafall, drag åt sidorna typ..

Hann ingen förbränning direkt, blev ju så sent idag. Sen glömde jag skorna när jag gick hem! ;) Helt snurrig idag. Kan bero på en konstig grej som hände inatt, vaknade av att jag mådde illa…och fick världens blodsockerfall…mitt i natten! :| Aldrig vart med om nått så konstigt. Rusade upp och tryckte i mig lite juice och kolor och då gick det över. Hmm..

Jaha, då var dieten igång då…Känns bra än sålänge iallafall :D
    Har fått lite hjälp med upplägget, och i och med att tiden är så kort så blir det till att strypa kolisarna ganska så ordentligt med en gång. :|

Ligger på ca 200g protein, 60-100 gr kolisar beroende på aktivitet då,
    ca 20-25 g fett.

En del förbränning blir det också då, två timmar om dagen typ. Ja, vi får la se hur det går…jag som är så hungrig av mig.

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 252 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.