- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 maj, 2009 at 11:43 #463193Anonym anvandareMember
Morgon vikten på 69.7kg.
Blir ett pass i borås på Energikällan idag då med pierre och brorsan.
Tror jag tar och tränar ben istället för armar. Benen, jag har lite och ta ikapp där känner jag.
Då kommer jag nog också träna armar i helgen någon gång. Lite smått kiligt väder
för att köra massa skit till skroten och rensa ett hus idag.Peace passet kommer upp ikväll! :kicking:
29 maj, 2009 at 18:51 #463194Anonym anvandareMemberBlev lite ben och så bröst med brorsan idag.
Hade ingen träningsverk i brösten så tänkte att det va lika bra och köra lite med bror då.
Inte ofta han hänger med eller är hemma heller för den delen så.Knäböj höll mig till att köra pyramid men sen så körde jag lite tyngre och väldigt djupa set. dom 2 sista.[/b]
40kg x 10
70kg x 12
72.5kg x 10
75kg x 8
77.5kg x 6
80kg x 4
90kg x 2
100kg x 5
110kg x 2 blev 2 djupa och väldigt dryga böjar men det va det värt för de sved och de gillar vi[/b]Benpress maskin, börjar i press läge bara skönt att köra ut det lilla man har kvar i benen på den här[/b]
steg 5 x 12
steg 10 x 10
steg 15 x 6 tungt som satan! [/b]Benpress
140kg x 12
140kg x 12
180kg x 10
180kg x 10 hade inte mycket mer att ge efter benpressen så gav upp här med ben för idag[/b]Bänkpress
70kg x 18 PB hade kunnat göra fler men det slog lock och focusen flög iväg[/b]
80kg x 6
90kg x 4 väldigt långsamma[/b]
100kg x 2
110kg x 1 flög upp idag[/b]Lutande press i hammer strength, frivikt per hand
25kg x 12
35kg x 12
45kg x 12 pump![/b]Chestpress, c-curvex man kan aldrig klaga på den här övningen den kör verkligen ut på en varje gång. riktigt jävla bra övning![/b]
steg 25 (full mag) x 12
steg 25 (full mag) x 12
steg 25 (full mag) x 12 sista 2 tog mog en 5 sekunder var. dom krävde en massa kraft. men men det är en bra övning kontakt som satan och pump på maxxx..xxXXxx..[/b]En kompis tog 2 filmer på knäböjen också. Får se om dom kommer upp senare då :kicking:
Kanske blir ett arm pass imon om jag hinner hem tills det stänger. Ska till MMsport och kolla läget där.
Ses där alla ni som ska dit också!Peace, nu blir det mat.
30 maj, 2009 at 18:17 #463195Anonym anvandareMemberBlev en heldag på MM sport i gbg idag kul och gå runt och kolla, läsa och allt annat.
Blev bara en dålig frukost tog en massa gröt, mackor och en shake på de.
Just då var jag propp mött men när jag väl kom till borås va jag verkligen skit
hungrig så det blev 5 cheeseburgare på mcdonalds.
Så när jag kom till gbg och kollade var jag inte alls hungrig det är bara nu
men ska ta en shake nu då, liten en och sen dra och träna armar tror
jag om det är öppet än.Peace så länge passet kommer upp sen om det är öppet!
31 maj, 2009 at 15:31 #463196Anonym anvandareMemberwow, kan inte säga mer än KÖTTIGT VÄRRE!
sjukt bröst pass :emo-thumb
ögonbrynet höjdes en smula när jag utläste benpressen till bänkpress och trodde du hade bänkat 180 kg haha, var morgonens lilla roliga.
hursomhelst, bra jobbat! keep it up biffen
31 maj, 2009 at 15:46 #463197Anonym anvandareMemberozzy_ wrote:wow, kan inte säga mer än KÖTTIGT VÄRRE!sjukt bröst pass :emo-thumb
ögonbrynet höjdes en smula när jag utläste benpressen till bänkpress och trodde du hade bänkat 180 kg haha, var morgonens lilla roliga.
hursomhelst, bra jobbat! keep it up biffen
Tackar tackar
180 i bänk är nog målet inom 3 år :up:
31 maj, 2009 at 15:55 #463198Anonym anvandareMemberPlanderade och la upp schema över hela passet idag innan jag gick till gymmet.
Och det blev ett skit bra pass biceps som jag kommer köra igen på torsdag eller fredagHatar dom här hantlarna också för att greppet är så jävla stort så det svider i underarmarna när man kör curls till och med..[/b]
Stående hantelcurls uppvärmingen då[/b]
10kg x 15
10kg x 15
10kg x 15Stående växlande hantelcurls Pyramid. Vänster armbågen låste sig lite så körde alla domma seten jäkligt sakta[/b]
11kg x 12
12kg x 10
13.5kg x 8
15kg x 6
16kg x 4
18.5kg x 2Sittande växlande hantelcurls
21kg x 4
23.5kg x 6
25kg x 8
23.5kg x 6
31kg x 4Hammercurls va pain dom hära för var helt slut i armarna.[/b]
31kg x 4
33.5kg x 4
36kg x 4Scottcurl maskin, v-handtag tycker dock inte om den här maskinen/övningen för att man kan inte gå ända ut. man måste hålla långt ut som satan då för att få upp den under hakan. om man håller långt in så knasar det lite med arbågarna för dom låser sig och knakar till då[/b]
30kg x 8
30kg x 8
40kg x 5
40kg x 5
20kg x 12Rak skivstångscurls
35kg x 6
40kg x 5
45kg x 4 pain, lång och skön ^^[/b]Nu ska jag ta en shake sen duscha och dra mig ut i solen och gå lite :kicking: PEACE!
31 maj, 2009 at 23:35 #463199Anonym anvandareMemberSuttit hela dagen och läst, tänkt på mitt schema då. vill ha ett nytt för att det jag har nu ja det är bra men det korsar lite med andra muskler asså träningsverk och så då menar jag[/b]
Måndag. [/b]
Rygg
Baksida Ben
Trapz
det borde funkar bra för att träningsverken från benen kommer jag inte ha på måndagar för kommer flytta fram benpasset[/b]Tisdag.[/b]
Bröst
Triceps
skulle slänga in mage här också men orkar inte med de. passet skulle bli för långt. dips blir ju perfekt på det här passet tar på bröst och triceps ju[/b]Onsdag.[/b]
Ben
Vader
Mage
vet att ben delen kommer ta tid och vader kommer ta lite tid också så mage. får se om jag hinner med de[/b]Torsdag.[/b]
Biceps
Trapz
får bli ett kötta pass biceps. trapz avsluta med de och få dom stora någon gång därför kör jag de 2 ggr i veckan[/b]Fredag.[/b]
Axlar
ett fokus pass på bara axlar. kommer behöva tid och köra tunga och strikta pass med mycket vila ändå. vill inte snabba på här med träningen och skada mig[/b]Söndag.[/b]
Mage
Vader
Kondition
vader kanske kommer krocka med måndagen, baksida ben. men kör det lätt då istället och sen kommer jag ju vänja mig vid träningen och schemat. kondition tänkte jag att jag ska cykla eller springa på gangband i 30-45 minuter under dagen bara innan eller efter passet. mage ja finns inte mycket att säga om mage den måste tränas[/b]Kommer köra på detta schemat ett bra tag nu i alla fall ett år kanske.
Men kom järna med kommentarer om något ser helt åt skogen ut.
Har aldrig direkt tränat trapz, vader och mage redigt förr så kommer bli nytt.Peace, tackar i förhand för tips om schemat
1 juni, 2009 at 12:41 #463200Anonym anvandareMemberMorgon vikten 69.8kg.
Blir marklyft som fifarn idag, laddad redan. Mitt nya schema ser jag fram emot att
träna efter. Sen börja träna kondition en gång i veckan för att göra hjärtat starkare
så det klara med hård träning! Aja ska ner och ta min en shake, packa och sen blir det
vila innan jag drar mig mot bussen och ett härligt rygg/baksida ben/trapz pass! :kicking:1 juni, 2009 at 13:20 #463201Anonym anvandareMemberBörjar med Jungel Warfare och Bad Ass Mass idag också. Kommer bli 8 hårdtränings
veckor från och med nu bara en massa 8-6 reps. Sista veckan det blir 10-12 reps!
Känns bra känner mig laddad nu till marklyften! 140kg ska upp minst 10 gånger idag!:kicking:
Peace passet kommer upp senare ikväll!1 juni, 2009 at 19:44 #463202Anonym anvandareMemberKom nyss hem från ett bra rygg pass. Stekte nyss 2 ägg och sitter och knaprar på!
Marklyft
50kg x 15
70kg x 12
90kg x 12
FILM 140kg x 9 PB hade kunnat mata ut en till men gav mig ändå [/b]
FILM 160kg x 2 PB
FILM 170kg x 1 hmm det är ett PB men hade rak rygg i början den så böjde den sig i slutet så vill ha rak rygg hela vägen innan jag tar det som ett PB.
medans jag stod upp också blev allt svart bara, så när jag släppte stången så var allt svart men sakta såg jag mer och mer men allt skakade kändes det som så ska ta det lungt 170kg med rak rygg får jag testa om kanske 8 veckor igen[/b]
100kg x 10 gick lätt som fasen i början men 2 sista var sega, pain![/b]Latsdrag, v-handtag
steg 5 x 10
steg 5 x 10
steg 10 x 10
steg 15 x 10 pain![/b]Hantel rodd
36kg x 10
41kg x 8
FILM 51kg x 8 PB gick skit lätt.. nästa steg är 61kg hantlar och det pallar jag inte ge mig på innan jag gjort en lätt 12:a på 51kg[/b]Bencurl
10kg x 10
20kg x 8
25kg x 8 skit jobbiga [/b]Raka marklyft
40kg x 10
40kg x 10
40kg x 10Hantelshrugs
31kg x 10
36kg x 10
36kg x 10
41kg x 10 sköna, smått jobbiga höhö love it man[/b]Skivstångsshrugs
60kg x 12
60kg x 12
60kg x 12Aja det va ett skit bra pass tycker jag och ska nog bli något liknande nästa vecka.
Ska försöka ge mig på 160kg x 2 igen det var sjukt skönt och ha det gjort idag.
Trapz övningarna va skönt och ha gjort. Aldrig tränat de eller haft trapz på
schemat så det är lite nytt. 2 gånger i veckan nu också hoppas man får dom
lite stora nu då bara. Samma sak med baksida ben har jag aldrig direkt haft på
schemat heller men körde det förra veckan tillsammans med rygg och det gick
skit bra så slängde in det på mitt nya schema.
Måste börja äta mer mat också. Måste ju äta mer eftersom JW och BaM.
Hoppas dom funkar bra nu då bara.Filmerna kommer upp senare ikväll någon gång :up: Peace så länge!
1 juni, 2009 at 20:04 #463203Anonym anvandareMember140kg x 9 PB
[youtube=uh6_2GJtCdY]
160kg x 2 PB
[youtube=aQGlz66t4Lo]
170kg x 1, som sagt tar det inte som något PB eftersom ryggen vet sig i slutet.[/b]
[youtube=qVsUkgawf6Q]
51kg x 8 PB
[youtube=eqXYAAsfNR8]2 juni, 2009 at 11:49 #463204Anonym anvandareMemberMorgon vikten låg på idag 68.5kg. Hmm förstår det inte tar ju JW och BaM nu och ska ju
öka alla intag på mat och allt. Ska ha i mig runt en 300g protein så det blir ju en hel del
men ändå går jag ner i vikt. Var och städade ett hus pga av en släkting har gått bort och
då åt jag kl 9 på morgonen och fick inte i mig mer än vatten till kl 9 på kvällen. Ändå gick
jag då upp till 71kg.. :what:Kom nyss hem från mogon promenaden. Tog lite längre tid på grund av att jag drog mig
till bad platsen också och tog årets första dopp. Promenaden tog nog runt 80 minuter
räknar då inte med doppet i sjön.Aja nu blir det mat. Ska göra mig pankakor tror jag det va för länge sen jag åt de
2 juni, 2009 at 20:07 #463205Anonym anvandareMemberBröst och triceps pass idag och det gick ju bra tycker ja. Värmen tog verkligen
mycket kraft idag så gjorde det bästa av situvationen.Hantelpress
28.5kg x 12
33.5kg x 10
36kg x 8
38.5kg x 8
41kg x 8 gick lite segare denna gången. förra veckan flög dom upp[/b]
43.5kg x 8Sned bänkpress
40kg x 10 med stop[/b]
60kg x 8
70kg x 8
80kg x 6 lite tungt[/b]Sned hantelpress
21kg x 15
21kg x 15
31kg x 8Lutande press i hammer strength, frivikt per hand
25kg x 12
35kg x 12
40kg x 10
25kg x 12Chestpress, c-curve
full mag x 10
full mag x 8Var helt slut i brösten så drog mig till dips direkt efter chestpressen[/b]
Dips
x 18
25kg x 7Pushdowns, rak stång
steg 15 x 8
steg 10 x 12 smalt grepp[/b]
steg 10 x 12 brett grepp[/b]En arms hantelpress
10kg x 10
10kg x 10
10kg x 10Sen blev det duschen för mig var helt slut.
Nu blir det mat i alla fall har film på dipsen x 18 som kanske kommer upp senare.
3 juni, 2009 at 13:25 #463206Anonym anvandareMemberMorgon vikten låg på 68.2kg gått ner ännu mer fast jag bytt till gainer igen.
Packat väskan och redo att hoppa på 2 bussen till Borås och träna. Ska bli kul det är ju
ben idag på schemat. Vet inte hur det blir med knäböjen men ah ska nog köra mång reps
idag orkar inte med att köra ut mig i benen också mina trapz bröst och smått ryggen nu
då kvar. Träningsverk. Plus jag fick nog träningsverk i magen på pushdownsen igår. Så nu
förstår ni hur otränad mage jag har.
Kommer nog bli bra sen har ju alla kropps delar på schemat nu så ska kötta ur benen som
satan nu och så mage!Fick i mig redigt med mat också nu. Närmare 200g pyttipanna 2 ägg.
Tryckte ner en shake och banan efter de också. Min omega-3 tar slut imon också får ta och beställa
hem nya då ikväll skulle jag tro. Vitaminer har jag för mycket av hemma det räcker nog
hela året ut nu.:kicking:
Aja ska dra mig in mot stora centrum i tranemo nu och hoppa på bussen!
Peace!3 juni, 2009 at 19:31 #463207Anonym anvandareMemberKom nyss hem från ett jobbigt ben pass. Vader blev av idag men inte mage.
För jag hade ont när jag försökte. Så sket i de och körde ut vaderna istället.värmde upp med 3 min gång och så joggade 2 min på löpar bandet[/b]
Knäböj
stång x 12
50kg x 12
80kg x 10
90kg x 10
70kg x 4 med stop[/b] 4 vanliga[/b]
50kg x 4 med stop[/b] 4 vanliga[/b]
70kg x 4 med stop[/b] 4 vanliga[/b]tror att det hjälper mig skit mycket när jag kör med stop nu i knäböjen känt de nu de senaste gångerna sen jag började med de att det är lätt i botten läget nu. och inte bara de att jag kan gå ännu längre ner nu också. så jag kommer köra så fram över också alltid avsluta med 50kg-70kg med stop i botten läget. 90kg x 10 gick lätt men det var nog pierre som pushade och fick mig att göra dom 2 sista. alltid lika kul och träna med han^^[/b]
Benpress maskin, börjar i press läge
steg 5 x 15
steg 10 x 10
steg 15 x 5 oj tungt de va [/b]Benspark
steg 10 x 8
steg 12 x 8
steg 14 x 8
steg 16 x 8
steg 18 x 8
steg 20 full mag[/b] x 8 var ganska jobbigt men det gick![/b]Stående vadpress
full mag x 10
full mag x 10
full mag + 30kg x 8
full mag + 50kg x 8
full mag + 70kg x 8
full mag + 70kg x 8 pain[/b]Sen passet imon blir inte av ska iväg och jobba hela dagen så ska göra matlåda. Lidl ligger bara rakt över gatan blir att springa över och köpa sig en kesella.
Slutar med morgon promenaderna nu också för att gå upp i vikt och ha något att träna på. Jag kan inte ha så mycket underhudsfett kvar nu kan knappt få grepp i skinnet på under armarna. Hoppas på att BaM och JW funkar nu också.
Kommer flytta passet jag missar imon, biceps och trapz. Till lördag denna veckan men vanligt vis ska jag lägga in grepp övningar också på torsdagar. Försöka få till under armana lite och så dom slipper spricka när jag kö marklyft.
Dom har blivit starkare och mycket, mycket uttåligare sen jag slutade köra med drag remmar. Magnesium är det som gäller för mig.:kicking:
Peace nu blir det mat, steker några ägg och så köttfärs. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.