- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2007 at 20:30 #813619Anonym anvandareMember
Fick frågan idag om att vara Gudmor till min systers tre månaders lilla Elliot
14 december, 2007 at 05:21 #813620Anonym anvandareMemberUsch!
Det tar verkligen på krafterna att jobba natt!
Blir dåligt med promenader och kosten är det också svårt med då jag tappar all aptit och är bara trött…Var iväg idag (igår.. *hmm* torsdag iaf…) och fick fina naglar
Jag har verkligen saknat att ha så vackra naglar och nu känner jag att jag har råd att ge mig den lyxen igen så nu ska jag börja gå var fjärde vecka och sköta om mina nya fina naglar!
Var också på ansiktsbehandling i onsdags, 90 minuter ansiktsbehandling med massor av olika krämer och masker och allt möjligt konstigt!
Men jag hade också en behandling för mina händer där dom fick nån vitamin-mask som skulle ligga o dra i 30 minuter…
Kändes underbart iaf!
Sen blev det att handla mer underbara produkter till badrumsskåpet!
Jag använder bara Dermanords produkter så det blir lite pengar utlagt på sånna saker men det är det värtNu har jag gjort fem nätter på raken, ska fortsätta fem till innan jag får helg…
Men jag kanske gör tre 12-timmars skift nu i helgen så jag kan kliva av på tisdag morgon kl 02.00 istället! *önskar*Nä nu ska jag snart sluta!
Godnatt på Er!!!19 december, 2007 at 07:44 #813621Anonym anvandareMemberKänner precisa som dig vännen!Jag tappar också aptit när jag jobbat natt*bara trött*
Men shit bruden,5 nätter på raken;) + 5 nätter till????+ 3 tolvtimmars pass???Hur f** orkar du.?Vad har du för schema?
Gud såååå skönt det låter med ansiktsbehandling+nagelförlängning!Det är Du verkligen värd!
Sj har jag slutat att fixa naglarna,dom bara går av på gymmet:(
(fixar dom till tävlingar bara)
Såååå söt lilla Elliot är….
Härligt att du ska bli Gudmor!Jag är sj gudmor till 4 kompis barn(många att ha koll på haha)
Hoppas du får en lugn och fin ,härlig Jul!
Och ät riktigt ordentligt nu i jul
Det är du Välförtjänt efter allt slit!
Stor Kram & En Riktigt God Jul//Susan*19 december, 2007 at 15:30 #813622Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Känner precisa som dig vännen!Jag tappar också aptit när jag jobbat natt*bara trött*
Men shit bruden,5 nätter på raken + 5 nätter till????+ 3 tolvtimmars pass???Hur f** orkar du.?Vad har du för schema?
Gud såååå skönt det låter med ansiktsbehandling+nagelförlängning!Det är Du verkligen värd!
Sj har jag slutat att fixa naglarna,dom bara går av på gymmet
(fixar dom till tävlingar bara)
Såååå söt lilla Elliot är….
Härligt att du ska bli Gudmor!Jag är sj gudmor till 4 kompis barn(många att ha koll på haha)
Hoppas du får en lugn och fin ,härlig Jul!
Och ät riktigt ordentligt nu i jul
Det är du Välförtjänt efter allt slit!
Stor Kram & En Riktigt God Jul//Susan*Tack vännen!
Du är så snäll o omtänksam!
Nattskiften kan jag inte gör så mycket åt, däremot är det jag själv som valde att göra tio nätter på raken med några 12 timmars skift för att få en tidigare jul-ledighet.
Imorse klev jag av mardrömsperioden så nu ska jag iväg på julbord med jobbet o få julklapp
Fick julklapp av facket igår – chokladask
om dom åtminstonde kunde ge en fruktkorg eller proteinpulver?!
Men den går säkert åt här hemma, sambon äter som en häst! *skrattar*
Är bra sugen på att locka upp honom på CBB-scenen, ska ta kort på honom i helgen tänkte jag
Angående naglarna så är det en dröm att få ha dom så vackra, hade dom så förut när jag jobbade på lager (mindre lyckat!)
Men efetrsom jag inte får träna än så har jag inte provat gymmet för att se om dom håller, men dom är inte längre än vanligt, bara tjockare med all gelé på så dom blir vackrare och hållbarare!God jul vännen min och lycka till med allt du företar dig!!!
kram21 december, 2007 at 11:17 #813623Anonym anvandareMember1) Igår var jag o Anders och åt underbar mat på en restaurang i Gävle och hade en riks kändis utanför fönstret :ph34r:
2) Dop i söndags, min syster och hennes senaste tillskott Willy Elliot Bergström
3) Facket fick för sig att dela ut julklappar till sina medlemmar härom dagen *suck* choklad?! Men vi dietande människor då?!
Tur att det ändå är jul 😮4) När matte ska besöka badrummet så måste ju även fröken Missan följa med och göra sällskap. Vem vet vad hon kan missa annars!
24 december, 2007 at 10:49 #813624Anonym anvandareMemberHMmmm,är det ingen som tänt på bocken i år?
(hoppas givetvis den får vara ifred)
God Jul på dig tjejen!
Kram//S*[/b]24 december, 2007 at 10:52 #813625Anonym anvandareMemberGod jul tjejen . 2008 är året du ska stå brud du kommer känna dig som en prinsessa. Kämpa på nu !!!!
24 december, 2007 at 20:44 #813626Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:HMmmm,är det ingen som tänt på bocken i år?
(hoppas givetvis den får vara ifred)
God Jul på dig tjejen!
Kram//S*[/b]Nä det blir andra året den får stå nu.
Är inte lika roligt längre nu när dom gjort den flamsäker
var ju liksom en tradition att slå vad om datumet…24 december, 2007 at 20:46 #813627Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:God jul tjejen . 2008 är året du ska stå brud du kommer känna dig som en prinsessa. Kämpa på nu !!!!Tack
Ja nu är det inte långt kvar – är ju t.o.m. inne på rätt år snart också :helpme:
28 december, 2007 at 10:25 #813628Anonym anvandareMemberUsch så jobbigt det har varit med all mat och godis!
Jag har visserligen klarat mig från att äta godiset utan problem men maten är ju så svår att motstå!!!Men snart är det över så man kan börja på ny kula igen
Nyår är inte bestämt än hur den kommer att bli. Min faster fyller 60 den dagen så vi ska dit o fira henne på förmiddagen och sen blir det iaf nånting hemma men om vi får besök eller inte är inte klart.
Det blir lugnt iaf, Anders jobbar på nyårsdagen och jag måste passa hästarna då dom fortfarande inte har kommit in i nya stallet och eftersom hästar är skotträdda flyktdjur så vill jag vara där när grannarna bestämmer sig för att smälla lite…Vi var på ”Arn” på Juldagen, vilken underbar film!
Den får **** av mig – jag hade viljat se ett annat slut bara…
Det skulle ju vara en kärlekshistoria men man fick ju aldrig veta om dom återsåg varandra eller inte… :what:Nu måste jag fortsätta jobba, efter nyår så ska vi få individuell prestationsbonus så nu gäller det att visa framfötterna :yikes:
28 december, 2007 at 10:32 #813629Anonym anvandareMemberglömde skriva om träningen:
promenader och ridning står på schemat.
Blir en del sånt nu i mellandagarna.
Ska också skaffa mig ett gymkort här hemma nu så det blir nån ordning28 december, 2007 at 12:04 #813630Anonym anvandareMemberMelixa wrote:glömde skriva om träningen:
promenader och ridning står på schemat.
Blir en del sånt nu i mellandagarna.
Ska också skaffa mig ett gymkort här hemma nu så det blir nån ordningBra jobbat tjejen!:up:
Låter som en mycket bra ide med Gymkortet!
Lycka till nu och kör hårt!Kram//S*29 december, 2007 at 09:04 #813631Anonym anvandareMemberIdag ska jag till sandviken och bränna mina presentkort
Bland annat ett på Elkedjan på 1000 kr för jag längtar efter en köksmaskin, en som jag kan göra gott matbröd i utan att röra för hand…
Tänkte kolla om dom har nån riktigt bra maskin så jag får byta ut min assistent också, den blev förstörd när Anders körde delarna i diskmaskinen
Sen blir det TeamSportia där jag fick presentkort på 1000 kr från jobbet
och till sist blir det systemet där nyårs skumpan ska inhandlas!
Tänkte också åka förbi gymmet här hemma o köpa det där gymkortet redan nu så jag har det klart så jag inte kan dra mig ur sen :emo-thumbMorgonens sysslor är klar, förutom shopping så är det städning och middag hos svärföräldrarna som står på tur. En sväng med crosstrainern blir det också!
Läste i Frida o Palles dagbok att Palle o Zone inte klarar husmanskost, lägg till mig på den listan för min mage gör revolt när jag äter annat än ”dietmat” så förstå att den är sjuk nu efter julen!
Tack o lov står jag för maten på nyår så då får dom äta ”riktig” mat!KRAM
29 december, 2007 at 23:39 #813632Anonym anvandareMemberNya köksmaskinen inhandlades idag *nöjd*
den fick genast invigas med ett gott matbröd som bland annat innehöll soltorkade tomater, basilika, timjan, olivolja och fetaost!
Jätte gott och populärt!
Brödet kanske ser lite mystiskt ut på bilden men jag lovar att bilden inte ger brödet rättvisa30 december, 2007 at 14:10 #813633Anonym anvandareMemberIdag var jag tvungen att prova köksmaskinen igen 😮
Blev ca 20 bullar var av kanel och vanilj -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.