Åh, en sån köksmaskin köpte vi oxå för några dagar sen…fast vit… huuur bra som helst! :emo-thumb
Den är super!
Rekommenderas verkligen!
Gott nytt år![/b]
:fun::drinks::drunk::buttrock:
Fast jag är ju självklart förkyld igen…
Gott Nytt År på big bruden!
Tråkigt med förkylningnu(är sj snuvig som fan)
2008 kommer bli ett stort År för dig!(bröllposklockor)
Lycka till nu 2008 och kör så det ryker!Kram på dig//S*
tror jag har åkt på magsjuka eller nå sånt. :fever:
Kan ju vara nått med maten också fastän jag tyckte jag lagade den ordentligt…
Har mått riktigt risigt hela dagen, kraftigt illamående och ont i magen.
Tog med mig Jack på årets första promenad när jag vaknat.
Blev en skogspromenad i fallande snö i ca 90 minuter :up:
Det var riktigt skönt att komma ut! Tror det var den enda stunden jag inte kände av illamåendet så mycket.
Hittills har det blivit ungefär 11500 steg och jag har ju bestämt mig för 10000 steg om dagen så vi får se om det ger nått resultat.
Idag är en smygstartsdag, så nu håller jag på o tappar upp varmvatten i badkaret för att få ligga o njuta en stund o pyssla om mig själv lite innan jag hugger i med lite sysslor.
Städade köket fram till kl 03.30 imorse, måste ha kommit in i andra andningen eller nått för jag var äckligt trött vid kl 22 men när gästerna åkt så började jag diska och fylla diskmaskinen o annat smått o gott.
Så det var väldigt skönt att få kliva upp imorse o inte ha nå disk att ta reda på och med tanke på hur jag mår så passa det ju bra!
Imorgon är vardagen tillbaka o det är dags att jobba förmiddag, har ju bara den här veckan o nästa kvar sen blir jag ju på rehab i 5 veckor.
Nu ska jag nog göra mig klar för det varma badet!
Ha en god fortsättning på det nya året och jag hoppas att all lycka står vid er sida!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY