- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 november, 2008 at 01:08 #670075Anonym anvandareMember
Nu är det dags att ta tag i saker och bli seriös!
Namn: Henrik P.
Ålder: 20
Längd: 184cm
Vikt: ca 92kgMark: 170kg för 2 år sen
Böj: 6×130 inte gjort 1RM
Bänk: typ 125, ska pröva om nån veckaHar tränat med varierande motivation i 4 år nu, haft rätt mycke axelproblem som hindrat mig men känner mig så pass att jag kan köra ordentligt nu.
Kör 3-4 gympass och 3 pass karate i veckan, försöker för tillfället också bli lite hårdare.
Schema
Månda: rygg, baksida axlar, biceps
Tisda: karate
Onsda: Bröst, axlar, triceps
Torsda: karate + Ben
Freda: vila
Lörda: vila
Sönda: karate23 november, 2008 at 01:08 #77576Anonym anvandareMember23 november, 2008 at 13:06 #670076Anonym anvandareMemberJag heter också Henrik P. Kör hårt!
23 november, 2008 at 14:03 #670077Anonym anvandareMemberVilken Karate-form kör du?
23 november, 2008 at 14:19 #670078Anonym anvandareMemberHEHE, fint de, ju fler henkebenke desto bättre:)
De är shotokan karate, JKA, men är bara nybörjare. Började mst för o öka upp rörligheten, men de e rätt kul så blir till o fortsätta o se vad man kan göra av att.
Käkat idag:
frulle: 2 fullkornsmackor, 1 knäcke, mjölk o müsli, proteindrink
lunch: äggröra på 4 ägg, ris, tomat, skinka, lök, vitlök, o paprika, med grillkrydda o cayenne, MUMS
Blir lite gröt kl 16.00 me innan karaten vid 5,
23 november, 2008 at 14:21 #670079Anonym anvandareMemberSkulle det inte vara skönare att köra benen på antingen fredag eller lördag?
Så blir det inte så mycket på torsdagar tänkte jag bara.23 november, 2008 at 14:29 #670080Anonym anvandareMemberTjena rasmus. Detta är största dilemmat me min träning just nu, har bentränat på freda el lörda innan, fast får alltid sån grym träningsvärk i benen av gymet så går knappt o träna karate på söndagen om jag inte har 2 vilodagar emellan,
Så benen får bita lite i sura äpplet där just nu=/Ska försöka posta en bild snart om ja kan komma på hur.. hm
23 november, 2008 at 14:36 #670081Anonym anvandareMemberSådär ja, syns väl att jag har tränat lite iaf.
btw den taniga killen till höger vet ja inte vem de är23 november, 2008 at 15:30 #670082Anonym anvandareMemberPisch wrote:Tjena rasmus. Detta är största dilemmat me min träning just nu, har bentränat på freda el lörda innan, fast får alltid sån grym träningsvärk i benen av gymet så går knappt o träna karate på söndagen om jag inte har 2 vilodagar emellan,
Så benen får bita lite i sura äpplet där just nu=/Ska försöka posta en bild snart om ja kan komma på hur.. hm
Okej, nu förstår jag.
Då är det bättre att göra som DU vill.Förresten, respektbild du precis postade! :up:
23 november, 2008 at 20:04 #670083Anonym anvandareMemberHehe, yes, me and the King, från FIBO -08.
Va mycke hårda sparkar o slag me mitsar på träningen idag, härligt o få ut lite aggretioner:D.
Fullkornspasta, nötfärs, massor med sallad, mjölk o lite kyckling vid sidan om efter träningen:p.
Kvällen kommer bestå i nätpoker o erik o mackan, sen sova så man orkar ryggpasset imorn.
tja
23 november, 2008 at 20:07 #670084Anonym anvandareMemberDu har bra styrkestats såg jag nu. Kommer nog bli bra det här.
Fast bara så du vet – det var med mening jag förlorade i armbrytning mot dig på bilden.
24 november, 2008 at 00:34 #670085Anonym anvandareMemberHaha, ne jag bröt ner dig fair and square:p
E inne i lite dålig dygnsrytm så kan inte sova, blir lite nätpoker nu en stund.
Missade erik o mackan me=/, crap.
Varit förkyld i 9 dagar så nu längtar jag till gymmet, yes I do, o imorn så smäller de.
24 november, 2008 at 11:43 #670086Anonym anvandareMemberKänner mig lite förkyld idag o bättre blir de inte av att de e freeezing ute, usch! Blir till o träna lite lättare pass lite senare idag.
Frukosten idag blev 1,5dl gröt, proteinshake och en apelsin.
Har kyckling och ”oxytterlår” att tillaga sen me, så blir en bra matdag idag:D.
Funderar på om ja itne ska åka ner till decembercupen o titta, lär väl inte va slutsålt där inte, varit där 2 ggr innan mycket trevlig tävling faktiskt. Hade varit kul att stå där själv en dag. yeye, snart Våra Värsta År på TV, får INTE missas:p!
24 november, 2008 at 19:07 #670087Anonym anvandareMemberHantelrodd: 25×10, 36,5×10, 36,5×10
Chins: kvx6, kvx7, kvx6, kvx7
Marklyft: 130×5, 150×2, 160×2, 180×1 PB (körde även nåt lättare set med 100kg)
Latsdrag-maskin: 75×10, 75×10Körde på kontroll och känsla idag iom det var ett tag sen jag gymma nu pga förkylning, flippa dock lite på marklyften o slängde på lite extra bara för o testa:|.
Proteinshake direkt efter träning.
Potatis, kyckling, keso, brysselkål när jag kom hem
Och nu har jag käkat macka med keso, skinka, o mjölk till.Ska kolla klart på filmen Bigger, stronger, faster nu, kul rulle..
25 november, 2008 at 14:54 #670088Anonym anvandareMemberKändes som jag blivit överkörd av en lastbil eller nåt när ja klev ur sängen idag, ändå inte så värst mycke träningsvärk i ryggen efter igår, bara allmänt seg;).
Frulle: mjölk o müsli, 2 fullkornsmackor med ägg och skinka, 1 apelsin, proteinshake.
Lunch: currywook med kyckling o keso.Karate ikväll, hoppas de blir lite fart på att! Blir lätt lite avslaget ibland i nybörjargrupperna för man måste ju slipa på teknikerna, bra iof men ibland vill man bara köra på:frust:.
Mitt nya träningsmål är att iaf lyfta lika mycke som min partner här:p, (ye right, like that gonna happen, hehe).
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.