- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 juli, 2007 at 16:03 #868527Anonym anvandareMember
Vaknade imorse med en sån FÖRFÄRLIG HUVUDVÄRK!![/b] :frust: tvingade mej ut på en promenix på drygt 60min, men när jag kom hem var det bara att stoppa i sej ett par ”piller” och krypa under täcket igen… När jag vaknade för 2:a gången (typ 11-tiden) hade det inte släppt det minsta. Och inte nog med huvudvärken, har även börjat känna mej täppt i näsan och lite ont i halsen, men det värsta är nog ändå den förbannade TRÖTTHETEN[/b]. Jag hatar verkligen att känna mej trött (om jag inte vet att tröttheten kommer av ett hårt träningspass…)
Resten av dagen har jag inte heller gjort många knop, bara vilat och ätit:( Usch usch usch…
Kommer kanske bli tvungen att skjuta på cyklingen ett par dagar eftersom det har strulat till sej med lägenhets säljning/köpet (håller på att sälja min lägenhet i hbg och köpa en i varberg) Isåfall blir det AXLAR MAGE VADER[/b] på fredag!
Eftersom jag inte har tränat har jag haft gott om tid till att förbereda inför cyklingen. Idag bakade jag Proteinbullar:[/b]
12st
5dl ljummet vatten
30g jäst
7-8dl grahamsmjöl
2dl fiberhavregryn
2dl neutralt proteinpulver (+25-30g vanilj)
1.5dl hackade dadlar
kanel
psylliumfrönSmula jästen och blanda i vattnet. Rör ned övriga ingredienser, om degen är för lös ta i mer mjöl. Låt jäsa under duk i 25-30min. Forma 12 bullar lägg på plåt med bakplåtspapper, låt jäsa 25min. Sätt in i mitten av ugnen i 10-12min prov stick och se om de är färdiga! Goda med lite minikeso på eller precis som de är.[/b]
5 juli, 2007 at 14:22 #868528Anonym anvandareMemberFy f*n, det kommer så olägligt nu med en FÖRKYLNING (inte för att det känns speciellt ”lägligt” att åka på det någon annan gång heller men…) ! Sitter här hemma nu och snorar, svettas och mår PISS Ja, jag tycker fasligt synd om mej själv:( Får en lätt släng av deperission när jag inte kan träna…
Nu blir jag alltså tvungen att skjuta på min cykling till norge. Hade ändå inte funkat att ge sej iväg imorron eftersom jag fortfarande inte fått klarat upp allt med lägenheten/erna. [/b]
Bilder tagna i april…
…och bilder från i juni…
… tyvärr har det inte hänt så mycket som jag har önskat men med mindre kardio och mer mat (än under våren) skall här förhoppningsvis HÄNDA GREJOR!!!:bb3:
Några tips på hur man botar en förkylning FORT?? [/b]
5 juli, 2007 at 14:53 #868529Anonym anvandareMemberInte för att vara sån Men det heter: Here we go :emo-thumb
Hur som helst, krya på dig.Mvh Calle Sirén
5 juli, 2007 at 15:15 #868530Anonym anvandareMemberKul med ny dagbok:)
Krya på dig nu!
Lycka till med träningen, kör så det ryker, men vila först:emo-thumb
5 juli, 2007 at 19:03 #868531Anonym anvandareMemberCalle Sirén wrote:Inte för att vara sån Men det heter: Here we go :emo-thumb
Hur som helst, krya på dig.Mvh Calle Sirén
Det gör de ja!! Tänkte helt enkelt på here goes😮 … ibland hänger inte hövet med (inte mitt iaf!)
5 juli, 2007 at 19:04 #868532Anonym anvandareMemberTack Denice!!!
ja tyvärr måste det väl till lite vila först…
5 juli, 2007 at 21:44 #868533Anonym anvandareMemberSer biffigare ut nu, tycker jag! Bra jobbat!
6 juli, 2007 at 17:19 #868534Anonym anvandareMemberFed up wrote:Ser biffigare ut nu, tycker jag! Bra jobbat!Tack tack, man gör sitt bästa… är dock en del i vägen för att musklerna skall kunna titta fram riktigt…höhö men en sak i taget. Först bygga sedan Deffa!:emo-thumb
Förkylningen fortsätter, men nu har jag gått till motatack med Vitlöks-piller så nu kan den hälsa hem! moohahhahah… Klunkar i mej Aloe vera juice och knaprar c-vitamin tabletter ocks¨å så nu är den snart ett minne blott!!!
Endast korta promenader idag, jädrar va pulsen hoppar i höjden…
Trevlig helg på er!!!
6 juli, 2007 at 17:40 #868535Anonym anvandareMemberÅåååå hoppas du blir frisk nu till nästa vecka så får du ta nya friska tag!!
Kram på dig och trevlig heeeeeelg!!!
9 juli, 2007 at 11:27 #868536Anonym anvandareMember…enveten förkylning… Imorgon har det gått en vecka utan träning! Trots alla min ”tappra” försök att bli av med den håller den sej kvar. Sååå trött på att vakna varje morgon med ont ihalsen… VILL bara iväg till gymmet!!! Febern har börjat gå ner iaf, det är ju alltid något! Eftersom jag har lätt för att åka på sån här skit är jag rädd för att köra igång för tidigt, men nu börjar jag bli otålig!!
Vilar idag, imorron är en ny dag får se vad den för med sej kanske ett lätt pass? den som lever får se…[/b]
11 juli, 2007 at 16:01 #868537Anonym anvandareMember…kunde jag köra det efterlängtade passet!:yahoo: Blev lite rygg, bicep osså axlar. SÅÅÅÅ gött det var. Fick sänka repsantalet något men det var ändå Godkänt.
Passet:
Negativa chins
Breda latsdrag
Smala latsdragSittande hantelcurl med vrid
HammercurlStående axelpress med fristång
Rodd till hakan
Hantellyft åt sidan
Framåtlutande hantellyftMage 3 övningar
:yahoo: Så nu är man Back on Track igen! JippiE ….
Nu blir det iaf ingen styrka på ett par dagar (bara för benen…) cykel, cykel cykel 60mil sedan blir det nog en vilodag osså blir det till att köra på ett norskt Gym i ett par veckor hehe…
Hade gott!
11 juli, 2007 at 17:24 #868538Anonym anvandareMemberNice att du kan börja träna igen
Värst som finns att va sjuk ju.. vet själv hur jag blir när jag e sjuk,, Blir typ ännu mer tränings sugen när jag inte kan eller få liksom ,, värst tortyren;)
Men skön att du e tillbka på spåret igen:up:Jävla grym fysik måst jag säga,, köttigt som fan ju,, tror du kommer rock fett vare sig du bestämer dig för byggning eller AF :buttrock:
Förresten vad e de som har fått dig mer intresserad utav byggning istället för AF ??11 juli, 2007 at 19:36 #868539Anonym anvandareMember-Veronica-
hehe, tack för de uppmuntrande orden!Ja visst suuuger det verkligen att vara sjuk, och precis som du säger när man inte KAN träna VILL man det ännu mer.
Ibörjan tyckte jag att ”byggar-tjejerna” var FÖR stora, men ju fler jag ser desto mer imponerad blir jag. Minimalt med underhudsfett, hårda som atan och mAximalt med muskler!:emo-thumb men men vi får se hur det blir när den dagen kommer… har ju en ganska lååång väg kvar!
Kör hårt o hade gott!12 juli, 2007 at 16:09 #868540Anonym anvandareMemberHej Tjejen!!
Va kul att du fått lyfta lite skrot nu då, äntligen!! Härligt att du äntligen blivit frisk:D
Skönt pass du körde, man få ju räkna med att man är lite segare när man vart sjuk.
Work it,work it GIRL!!!!
Kram från mig!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.