Highway to the top

Home Forums Dagböcker Highway to the top

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 251 total)
  • Author

Grymt bra work baby boy!
    NU drar jag iväg på semester, thats it !!!
    Många kramar från mig till dig!
    Keep up the nice and good work!

superberggren wrote:
    Grymt bra work baby boy!
    NU drar jag iväg på semester, thats it !!!
    Många kramar från mig till dig!
    Keep up the nice and good work!

Fan va skönt med semester!:P Ha de så bra på semestern!:)

Nu är denna veckan gången och det har gått bra med träning, det har blivit strax över 7 mil denna vecka också, 2 långpass o 3 kortare med lite ryck/intervaller. Styrketräningen rullar på den också, ökar lite lätt i chins, inget att skryta om men orkar mer än innan jag började köra dessa.

Kommande vecka så fyller jag år samt har teoriprov och ska iväg till Gävle på Cityfesten så det är en del som ska göras, men jag ska ändå hålla igång och försöka få ihop några mil och lite vikter!

Ha de bra allesammans!:emo-thumb

Träningen rullar på, gjorde nästan pers igår fastän det var kokhett! Sen idag har man ätit lite extra då man fyller år!:) Sen imorgon stundar teoriprov och det tror jag kommer gå bra. Sista veckan på jobbet, sen är man ledig en vecka.

Nu till helgen blir det Cityfesten i Gävle så det blir lugnt med träning.

Ska kila nu men vi höres hoj!

Grattis i efterskott mannen!
    Hoppas du hade en GRYM födelsedag med massa gott och mycket presenter!
    Måste rusa till gymet snart men kör hårt och håll modet uppe baby!

jodå den var bra mycket gott och mycke presenter vart det!:) Men bäst av allt var ju att min flickvän var med!;) Så det var så bra det kan bli! Skrev även teoriprov i torsdags som jag klarade!:)

Nu på onsdag så blir det tävling i löpning igen!:)

Ha de

grym insats baby!
    Snart kommer körkortet med andra ord!
    Take care and a lot of love, kärlek är underbart!
    Caio
    ps.träna HÅRDAREEEEEEE!ds :P

superberggren wrote:
    grym insats baby!
    Snart kommer körkortet med andra ord!
    Take care and a lot of love, kärlek är underbart!
    Caio
    ps.träna HÅRDAREEEEEEE!ds :P

Jodu körkortet kommer nog rätt snabbt nu!:P (Förhoppningsvis, långa väntetider) Kärlek är underbart, man kan nästan leva på det, om man inte tränade!:P

Hårt tränar jag, men ska kö lite hårdare nu i veckan. Ska skriva kostdagbok och kolla vikten då jag tror jag tappat lite vikt igen, så inåt helvete drygt men nu ska ja kolla upp lite vad jag äter och vad som ska ändras!

Ha de bra!:)

Idag körde jag 15.5 km i rätt lugnt fart tog 1h 17min varav 3.5 km var en enda lång backe (ja en tvär sådan:P ) Sen kördes det lite styrketräning med chins och grepp!

Dubbelpost

Blivit lite träning sen i söndags, idag kommer det att bli stafett vilket kommer att bli kul!:)

Imorgon så blir det lite längre, ca 2.5 mil och sen lite styrketräning. Under helgen blir det nog ungefär 1-1.5 mil varje dag. Ska till min flickvän under helgen och vara hundvakt. Så vi ska väl ut och springa och så!:)

Denna träningsvecka är avklarad, totalt 8 mil. Sprang ju även staffett i onsdags vilket jag vart nöjd med, min lillebror sprang trots allt ifrån min farsa trots att han knappt tränar någonting (min far är seriös med löpningen och förbättrar sig hela tiden). Jag själv kom i mål på 17 minuter, och jag ska säga en sak, det var inte lätt att springa, det var en enda berg och dalbana med rejäla uppförsbackar och små utförslöp. Men man får vara nöjd!

Denna helg har jag varit i Hedemora och tränat samt varit med min flickvän och hennes kompisar och åtnjutit god mat!

Den kommande veckan så blir det tävling på onsdag i Borlänge och det ska bli kul om man lyckas sätta personligt. Sen så drar ju även skolan igång men men. Återkommer senare!

Så har en vecka gått, tränade på rätt hårt. I onsdags vart det tävling och satte personligt med en halvminut (förbättrat mig en halv minut sen i maj) och hamnade på 10:e plats. Torsdagen vart det ett långpass direkt på morgonen, ca 2.8-2.9 mil följt av 1 timmes intensiv kenpo samt en halvtimmes styrketräning.

Och det var här det hände en grej, när jag var ute och sprang långsvängen så börja min vad värka lite grann och har varit öm hela helgen, misstänker att det kan vara en sträckning alternativt muskelbristning så denna vecka kommer jag att ta det lugnt, är lätt ömmande i vaden nu men kommer att ta det lugnt!

I övrigt så köpte jag även lite kosttillskott från en polare, 6 kg gainer, 1 full påse kreatin och 2 som han hade tagit någon enstaka doser ur, 1 full burk carboflex och 1/4 kvar i en annan burk carboflex, samt 4 kg protein för 255 kronor. Han sa att han blivit av med snåltarmen nu när han blivit mer kristen!

Ska fortsätta jobba nu men ha de bra!

Ja nu har man blitt kvitt den lilla vadskadan så nu är det full rulle som gäller, blivit en del löpning i veckan och även en del styrka. Kampsportsträningarna har dragit igång så nu kör man för fullt!:) Väldigt kul när man känner att man inte tappat något där utan, faktiskt, blivit bättre!

Sen till helgen kommer det fortsätta med träning, både med långpass och styrketräning. Kommer även att delta vid en nollning, ska se till så att det inte händer något eftersom jag är en av de få som inte ska dricka!

Det börjar närma sig uppkörning, som är bokad den 3:e oktober, ska bli skönt när man tagit körkortet, slipper man ha något som tynger ner en extra utöver läxorna man får från skolan!

I oktober så ska jag testa min första kreatinkur, den kommer att bli som ett litet test, för att se hur jag reagerar på det och om jag får någon positiv effekt på min löpning (främst korta intervaller då). Samt så kanske man slänger upp en bild hur de ser ut innan och under kuren så man får se om det blir någon skillnad med lite mer vätska i kroppen!

Du kämpar på BRA!
    Keep up the good work!
    Ciao

Superberggren Tackar, joda man lär hålla på, jag skulle aldrig klara av att leva utan träningen så lika bra att hålla igång! Medan man ändå inte har några krämpor!:P Ha de bra!

Idag vart det styrketräning i 1 1/2 timme följt av 5 km löpning samt sparkar och slag kombinationer på säck. Känner mig i bra form, imorgon bitti kommer det att bli långpass strax över 2.5 mil följt av ett lätt pass för armar och axlar samt mage.

Börjar verkligen få en sjuhelsikes motivation till att träna!

Mjaha då satt man här igen! Det vart ett pass på 2.9 mil i terräng med mycket backar!:D Kändes väldigt bra och om det inte är alltför varmt på Lidingö så ska det väl gå att fixa en bra tid, om nu allt klaffar då! Skippade armpasset och kör det imorgon, då jag även kommer att köra 200 m intervaller.

Måste kila nu, hej!

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 251 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.