Highway to the top

Home Forums Dagböcker Highway to the top

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 251 total)
  • Author

Ser ut att gå fint här!

Få upp filmen med dipsen också så blir det kanon =D
    (Så man har nåt att kolla på den här söndagen :pop: )

ReNeGaDe wrote:
    Bra kondition du har ;P fortsätt köra hårt macke!

Tackar! Jo de är den jag försöker att förbättra hela tiden och nu på sistone så försöker jag även lägga på mig lite muskler, svårt men de går iallafall!:)

Vart träning i både måndags och igår (tisdag) sen blir det nog träning idag, kommer att föra in dessa pass senare idag när jag kommit hem.

Kan nämna att i måndags vart de enbart styrketräning och igår löpning och lite snabb magträning

:pop: bilder..hihi

thess wrote:
    :pop: bilder..hihi

Sure, kommer ta lite bilder och mått nu på söndag och då ska jag lägga upp resultaten här senare!:) Är lite tanig men men de ska de ändras på!:emo-thumb

Måndagens träning:
    Dips: Kv*27 (fuska lite på de 2 sista) kv*10
    Armhävningar, normal fattning: kv*20 kv*20

Tisdagens pass: Löpning 6 km för att dra igång benen lite lätt och röra på sig. Efter det så körde man mage, vart typ sit-ups då benen är uppe i luften och man ska sträcka sig efter tårna. Sen vart det lite sneda sit-ups!

Kommer att ta en lugn vecka för att återhämta mig riktigt inför nästa vecka då jag har tänkt köra hårt då man är ledig!:)

Idag vart det löpning, 9 km i lugnt tempo, var runt 12- så jag kör väldigt lätt för att undvika att åka på nån förkylning!

Imon blir de tung bröstträning och underarmar.

Äsch, du tog mig i dipsen =)

Vad väger du just nu?

Erik_Hellström wrote:
    Äsch, du tog mig i dipsen =)

Vad väger du just nu?

runt 64.5-65 kg. men om jag skippar o äter lite senare på kvällen så kommer jag ner till 64^^

liten o tanig:P

Vad ligger din vikt på nu då?

Macke89 wrote:
    runt 64.5-65 kg. men om jag skippar o äter lite senare på kvällen så kommer jag ner till 64^^

liten o tanig:P

Vad ligger din vikt på nu då?

Vägning imorgon bitti.. Vägde 75.9kg förra veckan, så troligtvis något lägre nu (går ju på diet)..

Ska testa att köra mina dips det första jag kör vid nästa maxning sen.. som det blev nu hade jag både kört lutande bänkpress samt hantelpress innan, var nog inte så lyckat =/

Erik_Hellström wrote:
    Vägning imorgon bitti.. Vägde 75.9kg förra veckan, så troligtvis något lägre nu (går ju på diet)..

Ska testa att köra mina dips det första jag kör vid nästa maxning sen.. som det blev nu hade jag både kört lutande bänkpress samt hantelpress innan, var nog inte så lyckat =/

Nej de var nog inte så lyckat! hehe, tänkte att jag skulle köra dessa först så:)

Känner mig laddad inför ett tungt bröstpass idag som delvis kommer att bestå av Negativ Bänkpress!:)

Sen möjligtvis axlar om jag orkar, har inte tränat axlarna enskilt på 3-4 månader:/ Trapz är iallafall säkert att jag ska köra!

härligt..ja ser fram emot det.kör hårt!!

thess wrote:
    härligt..ja ser fram emot det.kör hårt!!

:) I will!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 251 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.