Benpass idag då, gick väl sådär riktigt dåligt tryck i början. Illamående som vanligt så blev inga mer benövningar.
Knäböj:
115×5
115×5
115×5
120×7
70x?
la även till lite biceps sen.
Mindre :drunk: mer :bb:
joo, ska försöka hitta lite motivation! Han jag brukar träna med har lagt av typ helt och blir så jävla jobbigt att träna själv för jag tar inte ut mig något och degar bara :evil::whistle:
Byt gym som jag gjort Tom och Peter har också bytt. Förjävla härligt att marklyfta och vråla lite i källaren!
Ska fundera på det, har ju 4 månader kvar på sportlife men kostar ju bara 149kr på gymhuset va? så är väl ingen större skada skedd.
Japp, 149 i månaden. Om du inte kan säga över kortet på någon (som kostar 300) så får du träna gratis tills du sagt över kortet om du ska börja köra där efter
Peter sa att det gick iaf, fråga honom!
här inne var det tyst!
japp tog ett break vid jul-nyår då det blev mycket festande och takskottning! För en vecka sen när jag tänkte börja köra på igen så får man halsfluss och feber
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY