Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,591 through 1,605 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #598231

    Well well, kan väl berätta hur det ligger till nu.

    Har vart och testat mig två gånger på vårdcentralen, och båda gångerna har halsfluss och körtelfeber kommit tillbaka negativt. Halsfluss är alltså uteslutet. Var det gäller körtelfeber så är det inte alltid det visas så här tidigt under sjukdomen, så det kan visas nästa vecka om det nu är något..

    Just nu vet jag bara att jag har infektion i halsmandlarna, och jag ligger väl precis emellan att få körtelfeber eller inte.. Antingen så klarar immunförsvaret av att bryta ner det, eller så bryter det ut.

    Febern har i alla fall gått ner nu, så jag får väl hoppas på det bästa, och att detta inte bryter ut.. :(

    #598232
    Niclas Holgersson wrote:
    Well well, kan väl berätta hur det ligger till nu.

    Har vart och testat mig två gånger på vårdcentralen, och båda gångerna har halsfluss och körtelfeber kommit tillbaka negativt. Halsfluss är alltså uteslutet. Var det gäller körtelfeber så är det inte alltid det visas så här tidigt under sjukdomen, så det kan visas nästa vecka om det nu är något..

    Just nu vet jag bara att jag har infektion i halsmandlarna, och jag ligger väl precis emellan att få körtelfeber eller inte.. Antingen så klarar immunförsvaret av att bryta ner det, eller så bryter det ut.

    Febern har i alla fall gått ner nu, så jag får väl hoppas på det bästa, och att detta inte bryter ut.. :(

    Attans, måtte du inte få körtelfeber mannen..

    #598233

    Hoppas verkligen inte du får körtelfeber, det tar ju bra lång tid innan den försvinner. Jag håller tummarna för att du blir frisk..

    #598234
    N0rd1N wrote:
    Attans, måtte du inte få körtelfeber mannen..
    Insulinus wrote:
    Hoppas verkligen inte du får körtelfeber, det tar ju bra lång tid innan den försvinner. Jag håller tummarna för att du blir frisk..

    Tack boys. Hoppas inte det. Det skulle inte va kul någonstans… 😥

    #598235

    Krya på dig!
    Du får öva positivt tänkande och lägga tiden på att bli jättebra på teorin gällande träning och kost istället!

    #598236
    Neco wrote:
    Krya på dig!
    Du får öva positivt tänkande och lägga tiden på att bli jättebra på teorin gällande träning och kost istället!

    Tack =) Hehe, ja det får jag göra :ike:

    #598237

    ÄÄÄT mycket mat nu!

    #598238
    Pontus Stridh wrote:
    ÄÄÄT mycket mat nu!

    Ska försöka, vart jäkligt jobbigt de sista dagarna. Har inte ens kunnat svälja mitt egna saliv…

    #598239

    då e det kämpigt.

    Är du på bättringsvägen eller eller vill du att jag ska smörja in dig med ;)

    #598240
    Pontus Stridh wrote:
    då e det kämpigt.

    Är du på bättringsvägen eller eller vill du att jag ska smörja in dig med ;)

    Hahaha, jag vill ha lite smörj :D

    #598241

    klklklklklklklklkl

    Vi löser det va.

    krya på dig guubben.

    #598242

    Tack Pontus :)

    Dagsformen igår.. Hoppas man inte tinar bort allt för mycket nu.

    #598243

    Söt

    #598244

    fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan

    Jag har körtelfeber :(😥

    #598245
    Niclas Holgersson wrote:
    Jag har körtelfeber :(😥

    Det har jag också haft, missade en hel försäsong av fotbollen (inte bra).
    Men du är ju så vältränad (och ung… suck) så att tänk på vad mycket mindre skada det gör nu, än det skulle göra när du blir äldre.

    Gör roliga planer på vad du ska göra istället, så du inte gräver ner dig… för det är ju aldrig roligt att inte kunna träna!!

Viewing 15 posts - 1,591 through 1,605 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.