Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,606 through 1,620 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #598246

    Ord kan inte beskriva hur synd jag tycker om dig just nu så, jag tänker inte ens ge det en chans..

    KRYA PÅ DIG MATE!

    #598247

    Krya på dej !

    #598248

    Hoppas verkligen det går över hyfsat fort, vet ju att det tar tid och jag tycker faktiskt synd om dig men du får väl gå igenom filmarkivet några gånger.

    Krya nu på dig!

    #598249

    :( Tack för omtanken boys, and girl :p

    #598250

    Det är förjävla tråkigt det här.. Dricker i alla fall mycket vatten och käkar ipren för att få ner febern. Hoppas det går lite snabbare :)

    #598251
    Niclas Holgersson wrote:
    Well well, kan väl berätta hur det ligger till nu.

    Har vart och testat mig två gånger på vårdcentralen, och båda gångerna har halsfluss och körtelfeber kommit tillbaka negativt. Halsfluss är alltså uteslutet. Var det gäller körtelfeber så är det inte alltid det visas så här tidigt under sjukdomen, så det kan visas nästa vecka om det nu är något..

    Just nu vet jag bara att jag har infektion i halsmandlarna, och jag ligger väl precis emellan att få körtelfeber eller inte.. Antingen så klarar immunförsvaret av att bryta ner det, eller så bryter det ut.

    Febern har i alla fall gått ner nu, så jag får väl hoppas på det bästa, och att detta inte bryter ut.. :(

    fan vilken jävla mardröm det låter som!! gäller bara att vara stark o vila! hoppas det går bra?

    #598252

    hehe fan va ni överdramatiserar! är inte direkt så att holger dör av det :D

    #598253
    Muddler wrote:
    hehe fan va ni överdramatiserar! är inte direkt så att holger dör av det :D

    jag var borta från träning i flera månader pga körtelfeber… man kommer åtminstone närmare döden :p

    #598254

    fy fan va segt du! krya på dig!!

    #598255

    tycker muddler sa det bäst!
    Bara ät vettigt under perioden så du minskat så lite som möjligt.

    #598256

    Jo, i mitt fall är det ganska lindrigt faktist..

    Tack alla.. :)

    En arm.. Tappat lite redan..

    Det kommer bli hög prio på armar sen när jag blir frisk :emo-thumb

    #598257

    Kulan ligger ju kvar där den ska iallafall ;)

    #598258
    Pontus Stridh wrote:
    Kulan ligger ju kvar där den ska iallafall ;)

    Tack ;)

    #598259

    Fan vad du tappat. 10 cm?
    Nej skämt och sido. Håll koll på kosten osv så ska du inte tappa allt för mkt .

    #598260
    Dennis Johansson wrote:
    Fan vad du tappat. 10 cm?
    Nej skämt och sido. Håll koll på kosten osv så ska du inte tappa allt för mkt .

    Hehe tack. Jo jag försöker hålla en väl balanserad kost, inte för högt kcal nu när jag inte ens rör på mig. Men proteinmängden är ganska bra :up:

Viewing 15 posts - 1,606 through 1,620 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.