Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,651 through 1,665 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #598291
    Krill3_ wrote:
    Nu får du se till att komma igång här pojk och bli av med dina krasligheter :up:

    mvh: Krille

    Tack:) Hoppas att det går över snart.

    Oggelit0 wrote:
    Vart fixa du det `?

    Gymvaruhuset.

    #598292

    Åker till Thailand på söndag! Kommer hem om 2 veckor! Ha det fint :)

    #598293
    Niclas Holgersson wrote:
    Åker till Thailand på söndag! Kommer hem om 2 veckor! Ha det fint :)

    de är ju verkligen inte fel! hade gött du ;D

    #598294
    _Toobbe wrote:
    de är ju verkligen inte fel! hade gött du ;D

    nää hahah :D Tack! Detsamma^^

    #598295

    Ååååh, lyckost du! Med familjen lr?

    Antar att du ger dig på träningen när du kommer tillbaka då? ;)

    #598296
    Insulinus wrote:
    Ååååh, lyckost du! Med familjen lr?

    Antar att du ger dig på träningen när du kommer tillbaka då? ;)

    Japps familjen :up: Ja det hoppas jag verkligen! Ska gå och testa mina levervärden osv när jag kommer hem och se om allt är som det ska :)

    #598297
    Niclas Holgersson wrote:
    Japps familjen :up: Ja det hoppas jag verkligen! Ska gå och testa mina levervärden osv när jag kommer hem och se om allt är som det ska :)

    Svårt att tänka mig att levervärdena kan vara bra efter 2 veckor med tillgång till billig Singha! :D

    :drunk:

    #598298
    Insulinus wrote:
    Svårt att tänka mig att levervärdena kan vara bra efter 2 veckor med tillgång till billig Singha! :D

    :drunk:

    Haha. Nu är jag hemma! Vart riktigt skönt, men för varmt vissa dagar! Fan upp mot 40 grader! Var knappt så att man kunde röra på sig utan att det bara forsade svett om en! Men kul har det vart :)

    Och alla som tjötar om Singha! Fan, Chang:en är mycket godare enligt mig ;)

    #598299

    Var på vårdcentralen idag och tog leverprover. Ska få veta på torsdag hur värdena ligger till :) Men sköterskorna trodde att jag kunde börja köra igång lugnt nu. Så jag väntar iaf tills torsdag, så får vi se sen hur det blir :up:

    #598300
    Niclas Holgersson wrote:
    Var på vårdcentralen idag och tog leverprover. Ska få veta på torsdag hur värdena ligger till :) Men sköterskorna trodde att jag kunde börja köra igång lugnt nu. Så jag väntar iaf tills torsdag, så får vi se sen hur det blir :up:

    Woho!! :D Har du saknat träningen, eller är det skönt att bara kunna slappa och äta vad man vill? :P

    #598301
    N0rd1N wrote:
    Woho!! :D Har du saknat träningen, eller är det skönt att bara kunna slappa och äta vad man vill? :P

    Kan säga att motivationen är där den ska, så högt upp den bara kan vara :D

    #598302

    Journalen utlovar mycket bilder, och det har de vart dåligt med…

    Här kommer lite dagsform.. Somsagt har jag inte tränat på 10 veckor pga körtelfebern, jag har inte haft orken att hålla högt proteinintag nu när jag inte tränat.. Men såhär ser det ut, har tappat mest på armar tror jag.

    #598303

    Det är som du säger, armarna har tappat mest. Ryggen ser fortfarande riktigt bred ut, och midjan riktigt smal! Brösten och magen ser lika bra ut som vanligt tycker jag :) Möjligtvis att axlarna har tappat lite? Hur som helst så är du säkert tillbaka till din gamla form inom 10 veckor :up: I’ve got faith in you boy!

    Lycka till, ska bli kul att få kika in här igen hela tiden! :D

    #598304

    Du kommer vara i form snabbt tror jag :) Som N0rd1N säger de kan nog ta en 10 veckor sne är du som gått tillbaka i formen.

    Detta ska följas!

    #598305
    N0rd1N wrote:
    Det är som du säger, armarna har tappat mest. Ryggen ser fortfarande riktigt bred ut, och midjan riktigt smal! Brösten och magen ser lika bra ut som vanligt tycker jag :) Möjligtvis att axlarna har tappat lite? Hur som helst så är du säkert tillbaka till din gamla form inom 10 veckor :up: I’ve got faith in you boy!

    Lycka till, ska bli kul att få kika in här igen hela tiden! :D

    Om 10 veckor är han i bättre form än förut!:up:

Viewing 15 posts - 1,651 through 1,665 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.