Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,846 through 1,860 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #598486

    Benen med lite pump, inga seperationer alls med pump.. De är inte bra, jag vet.. Men det kommer :)

    #598487

    Säger som jag skrev på msn, din jävel du är i bättre form än förut;)

    #598488
    arne_fan wrote:
    Säger som jag skrev på msn, din jävel du är i bättre form än förut;)

    Tack Arnis :) Jag är faktiskt nöjd med mina knäböjjs.. Har aldrig vart stark i böj, och är inte det nu heller, men det kändes skitbra.. Hade kunnat göra många fler om jag inte vart så stel, och om jag hade haft passare :) Det bådar gott för framtiden

    #598489
    Niclas Holgersson wrote:
    Tack Arnis :) Jag är faktiskt nöjd med mina knäböjjs.. Har aldrig vart stark i böj, och är inte det nu heller, men det kändes skitbra.. Hade kunnat göra många fler om jag inte vart så stel, och om jag hade haft passare :) Det bådar gott för framtiden

    Looking good bro! Keep on fighting!

    #598490
    Palle08 wrote:
    Looking good bro! Keep on fighting!

    Tackar :) Skönt med vila? Haha.

    Startar nog ny journal nästa vecka för övrigt :) Känns som jag vill ha en där jag startar om på ”nytt” med en rejäl satsning :up:

    En annan grej som är jävligt GÖTT, det är att när man har vart borta från träningen så pass länge, har man ju inte känt någon speciell ”muskelkontakt” på en längre tid.. Så nu när jag är tillbaka, då hittar jag maximal kontakt hela tiden. Har aldrig haft så bra kontakt som nu på de senaste passen :)

    #598491

    Precis ätit frukost, 67 g protein :up:

    Idag blir det vila, känner mig skapligt seg i hela kroppen pga brutal träningsvärk..

    Men imorgon blir det Rygg![/b]

    #598492
    Niclas Holgersson wrote:
    Precis ätit frukost, 67 g protein :up:

    Idag blir det vila, känner mig skapligt seg i hela kroppen pga brutal träningsvärk..

    Men imorgon blir det Rygg![/b]

    Sweet dude! Blir rygg och biceps för mig idag…Skall pröva min nya tillskott också…hhaha

    #598493
    Niclas Holgersson wrote:
    Tackar :) Skönt med vila? Haha.

    Startar nog ny journal nästa vecka för övrigt :) Känns som jag vill ha en där jag startar om på ”nytt” med en rejäl satsning :up:

    En annan grej som är jävligt GÖTT, det är att när man har vart borta från träningen så pass länge, har man ju inte känt någon speciell ”muskelkontakt” på en längre tid.. Så nu när jag är tillbaka, då hittar jag maximal kontakt hela tiden. Har aldrig haft så bra kontakt som nu på de senaste passen :)

    Hade vilodag igår ja, fy fan vad trist! hehe, bara att gilla läget :D
    Ja, varför inte..att starta en nya dagbok kan bli kanon tror jag…lite ny inspiration! Härligt..Kommer självklart att följas!

    #598494

    Idag har jag vart på körlektion.. Det var fan med nöd och näppe att jag ens kunde gå! Sån brutal träningsvärk, jag går typ på tårna för att jag inte kan sträcka ut benen..

    Nu ska jag lägga mig och vila lite, sen ut i solen, sen klippa mig, sen ryggpass.. :up: Sen fira polarN som fyller 18! Soft dag som fan!

    #598495
    Niclas Holgersson wrote:
    Idag har jag vart på körlektion.. Det var fan med nöd och näppe att jag ens kunde gå! Sån brutal träningsvärk, jag går typ på tårna för att jag inte kan sträcka ut benen..

    Nu ska jag lägga mig och vila lite, sen ut i solen, sen klippa mig, sen ryggpass.. :up: Sen fira polarN som fyller 18! Soft dag som fan!

    Lika för mig broschan

    #598496
    Niclas Holgersson wrote:
    Idag har jag vart på körlektion.. Det var fan med nöd och näppe att jag ens kunde gå! Sån brutal träningsvärk, jag går typ på tårna för att jag inte kan sträcka ut benen..

    Nu ska jag lägga mig och vila lite, sen ut i solen, sen klippa mig, sen ryggpass.. :up: Sen fira polarN som fyller 18! Soft dag som fan!

    haha jaså du håller på med körkortet nu;) de är ingen höjdare när man verkligen måste röra på benen och då har man såförbannat ont i dom:P

    de är som på jobbet, alla springer fram och tillbaka och vill man ha hjälp med något och dom ska visa så får man ju springa efter med tårarna hack i häl:P

    #598497

    Dåså, dagens: Rygg![/b]

    Marklyft
    100*6
    100*6
    100*7

    Latsdrag v-handtag
    40*10
    40*10
    40*10

    Kabelrodd
    50*10
    45*10
    45*10

    Bakre axlar, hantlar, mage mot bänk
    10*10
    12*6
    10*10

    Bakre axlar i CC
    7.5*?
    10*10
    10*10

    Hantelshrugs
    12*10
    15*10
    17.5*10

    Bra pass :)

    #598498

    Dagens..

    #598499
    Niclas Holgersson wrote:
    Dagens..

    Looking good! Keep on kötta..

    Måste nog lägg upp lite bilder jag med kanske…hehe

    #598500
    Palle08 wrote:
    Looking good! Keep on kötta..

    Måste nog lägg upp lite bilder jag med kanske…hehe

    Tackar :) Det tycker jag verkligen! =)

Viewing 15 posts - 1,846 through 1,860 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.