- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 augusti, 2009 at 17:20 #598501Anonym anvandareMember
Bra pass, nöjd?
7 augusti, 2009 at 19:36 #598502Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Bra pass, nöjd?Tack Ah fan, körde ganska så lugnt idag
8 augusti, 2009 at 16:49 #598503Anonym anvandareMemberDå var en träningsvecka avklarad För er som undgått detta så var detta min första hela vecka på ett halvår då..
Känns som jag kommit igång bra nu ändå, haft ganska grov träningsvärk denna veckan, men det har lugnat ner sig nu :pop:
Har tänkt att starta ny journal på måndag. Det blir riktigt hård satsning framöver, och jag känner att jag har lite mer kunskap nu än förrut, så det lär inte vara några problem med att bygga lite massa :up:
Köpte BCAA + EAA idag, och ska testa det nu framöver. Ska också börja med mitt kreatin igen. Så det kan nog bli bra det här
Dagsformen på ryggen. Bra form, men det saknas lite massa..
8 augusti, 2009 at 17:49 #598504Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:Då var en träningsvecka avklarad För er som undgått detta så var detta min första hela vecka på ett halvår då..Känns som jag kommit igång bra nu ändå, haft ganska grov träningsvärk denna veckan, men det har lugnat ner sig nu :pop:
Har tänkt att starta ny journal på måndag. Det blir riktigt hård satsning framöver, och jag känner att jag har lite mer kunskap nu än förrut, så det lär inte vara några problem med att bygga lite massa :up:
Köpte BCAA + EAA idag, och ska testa det nu framöver. Ska också börja med mitt kreatin igen. Så det kan nog bli bra det här
Dagsformen på ryggen. Bra form, men det saknas lite massa..
Härligt! Bra form men det saknas lite massa, som sagt! Kommer bli kanon när du får massa! Ser fram emot det..samt din nya journal!
8 augusti, 2009 at 18:06 #598505Anonym anvandareMemberSer sjukt hård ut, snyggt!
8 augusti, 2009 at 18:33 #598506Anonym anvandareMemberDu vet vad jag tycker om lågt bf, allt ser bra ut.
Massan (som jag f ö tycker att du redan har) kommer ”tillbaka” fort ska du se.:up:
8 augusti, 2009 at 21:32 #598507Anonym anvandareMemberMen tjenare stenhård:) mer massa på de dära så
9 augusti, 2009 at 11:07 #598508Anonym anvandareMemberPalle08 wrote:Härligt! Bra form men det saknas lite massa, som sagt! Kommer bli kanon när du får massa! Ser fram emot det..samt din nya journal!Tack Palle
nible wrote:Ser sjukt hård ut, snyggt!Thanks!
Rasmus Kjellberg wrote:Du vet vad jag tycker om lågt bf, allt ser bra ut.
Massan (som jag f ö tycker att du redan har) kommer ”tillbaka” fort ska du se.:up:
Tack fan mannen!
Lowgrein wrote:Men tjenare stenhård:) mer massa på de dära såHahah, tackar Det är på G så att säga.
9 augusti, 2009 at 12:25 #598509Anonym anvandareMemberTycker ryggen ser grym ut Holge! :up:
9 augusti, 2009 at 19:11 #598510Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Tycker ryggen ser grym ut Holge! :up:Tack gullegubben
10 augusti, 2009 at 17:06 #598511Anonym anvandareMemberFår hänvisa till min nya journal nu; [http://forum.body.se/showthread.php?t=50681]
2 december, 2009 at 20:53 #598512Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:Dagens frukost: 2 dl fiberhavregryn, mjölk, bananer.1 päron
1 glas färskpressad apelsinjuice! MuumsJag äter aldrig frukost, men så såg jag detta. Dränker du bara vanliga havregryn i mjölken? Blir dem inte torra på något sätt? Eller jäser i magen etc?
Det skall testas annars!2 december, 2009 at 20:58 #598513Anonym anvandareMemberrohel99a wrote:Jag äter aldrig frukost, men så såg jag detta. Dränker du bara vanliga havregryn i mjölken? Blir dem inte torra på något sätt? Eller jäser i magen etc?
Det skall testas annars!Haha vilken go bump. Nej det är ju havregrynsgröt, kanske inte framgick så tydligt. Men det är somsagt vanlig gröt med mjölk och bananer
2 december, 2009 at 21:07 #598514Anonym anvandareMemberOkej, det smakar ju äckligt Niclas! haha, såg att de va en rätt rejäl bump nu med. Srry, ska inte upprepas.
2 december, 2009 at 21:08 #598515Anonym anvandareMemberrohel99a wrote:Okej, det smakar ju äckligt Niclas! haha, såg att de va en rätt rejäl bump nu med. Srry, ska inte upprepas.Ääähhh, det gör det inte alls
Hahah, det är inga problem. Bumpar är skoj
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.