Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,861 through 1,875 (of 1,876 total)
  • Author

Bra pass, nöjd?

arne_fan wrote:
    Bra pass, nöjd?

Tack =) Ah fan, körde ganska så lugnt idag =)

Då var en träningsvecka avklarad :) För er som undgått detta så var detta min första hela vecka på ett halvår då..

Känns som jag kommit igång bra nu ändå, haft ganska grov träningsvärk denna veckan, men det har lugnat ner sig nu :pop:

Har tänkt att starta ny journal på måndag. Det blir riktigt hård satsning framöver, och jag känner att jag har lite mer kunskap nu än förrut, så det lär inte vara några problem med att bygga lite massa :up:

Köpte BCAA + EAA idag, och ska testa det nu framöver. Ska också börja med mitt kreatin igen. Så det kan nog bli bra det här :)

Dagsformen på ryggen. Bra form, men det saknas lite massa..

Niclas Holgersson wrote:
    Då var en träningsvecka avklarad :) För er som undgått detta så var detta min första hela vecka på ett halvår då..

Känns som jag kommit igång bra nu ändå, haft ganska grov träningsvärk denna veckan, men det har lugnat ner sig nu :pop:

Har tänkt att starta ny journal på måndag. Det blir riktigt hård satsning framöver, och jag känner att jag har lite mer kunskap nu än förrut, så det lär inte vara några problem med att bygga lite massa :up:

Köpte BCAA + EAA idag, och ska testa det nu framöver. Ska också börja med mitt kreatin igen. Så det kan nog bli bra det här :)

Dagsformen på ryggen. Bra form, men det saknas lite massa..

Härligt! Bra form men det saknas lite massa, som sagt! Kommer bli kanon när du får massa! Ser fram emot det..samt din nya journal!

Ser sjukt hård ut, snyggt!

Du vet vad jag tycker om lågt bf, allt ser bra ut. :)
    Massan (som jag f ö tycker att du redan har) kommer ”tillbaka” fort ska du se.

:up:

Men tjenare stenhård:) mer massa på de dära så:)

Palle08 wrote:
    Härligt! Bra form men det saknas lite massa, som sagt! Kommer bli kanon när du får massa! Ser fram emot det..samt din nya journal!

Tack Palle :)

nible wrote:
    Ser sjukt hård ut, snyggt!

Thanks!

Rasmus Kjellberg wrote:
    Du vet vad jag tycker om lågt bf, allt ser bra ut.
    Massan (som jag f ö tycker att du redan har) kommer ”tillbaka” fort ska du se.

:up:

Tack fan mannen! =)

Lowgrein wrote:
    Men tjenare stenhård:) mer massa på de dära så:)

Hahah, tackar =) Det är på G så att säga.

Tycker ryggen ser grym ut Holge! :up:

N0rd1N wrote:
    Tycker ryggen ser grym ut Holge! :up:

Tack gullegubben :)

Får hänvisa till min nya journal nu; [http://forum.body.se/showthread.php?t=50681]

Niclas Holgersson wrote:
    Dagens frukost: 2 dl fiberhavregryn, mjölk, bananer.

1 päron
    1 glas färskpressad apelsinjuice! Muums

Jag äter aldrig frukost, men så såg jag detta. Dränker du bara vanliga havregryn i mjölken? Blir dem inte torra på något sätt? Eller jäser i magen etc?
    Det skall testas annars!

rohel99a wrote:
    Jag äter aldrig frukost, men så såg jag detta. Dränker du bara vanliga havregryn i mjölken? Blir dem inte torra på något sätt? Eller jäser i magen etc?
    Det skall testas annars!

Haha vilken go bump. Nej det är ju havregrynsgröt, kanske inte framgick så tydligt. Men det är somsagt vanlig gröt med mjölk och bananer :)

Okej, det smakar ju äckligt Niclas! :D haha, såg att de va en rätt rejäl bump nu med. Srry, ska inte upprepas.

rohel99a wrote:
    Okej, det smakar ju äckligt Niclas! :D haha, såg att de va en rätt rejäl bump nu med. Srry, ska inte upprepas.

Ääähhh, det gör det inte alls ;)

Hahah, det är inga problem. Bumpar är skoj

Viewing 15 posts - 1,861 through 1,875 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.