Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #597361
    Niclas Holgersson wrote:
    Haha Emil .. Du är ju fan back in the game nu ju ;)

    Razmeister : Vi kan ta det på msn :)

    Pjäähr : Jag kommer inte vila och ligga i soffan hela veckan :p Jag ska köra lite lätt, därav ordet aktiv vila :) Kanske inte über.. Men det känns bra iaf =)

    Sounds like a date. ;)

    #597362

    Jag har ju vilovecka nu .. Men jag var nere idag på gymmet och körde väldigt lätt igenom Bröst, axlar och triceps :) Riktigt skönt, men jag längtar tills jag kan kötta på som vanligt igen !! :bb2:

    Har fyllt på lite i byggar ”skafferiet” :p

    Just nu har jag:
    5 påsar MASS FX (gainer)
    3 påsar PRO FX (protein)
    1 påse SLOW FX (kasein)
    1 påse Standard Gainer

    Mums :)

    #597363

    Najs, send me some! Usch, Slow FX, inte alls min favorit kan jag lova, hoppas du gillar den bättre än mig… :p

    #597364
    N0rd1N wrote:
    Najs, send me some! Usch, Slow FX, inte alls min favorit kan jag lova, hoppas du gillar den bättre än mig… :p

    Hehe okej :P Jag tycker att den funkar bra faktist ;)

    #597365

    Pro FX är riktigt bra och billiga grejer! Vilka smaker kör du på? Och vad har du för vanor annars med tillskotten? :)

    #597366
    Catchy wrote:
    Pro FX är riktigt bra och billiga grejer! Vilka smaker kör du på? Och vad har du för vanor annars med tillskotten? :)

    Ah verkligen =) Just nu är allt jordgubb :D

    Hur menar du med vanor ? :)

    #597367
    Niclas Holgersson wrote:
    Hur menar du med vanor ? :)

    Ja asså kör du tillskotten enbart efter träning eller hur konsumerar du det?

    Kör också på jordgubb nu faktiskt, helt sjukt vad god den är med mjölk asså.. Kan ju nästan tro att man dricker milkshake :happy:

    #597368
    Catchy wrote:
    Ja asså kör du tillskotten enbart efter träning eller hur konsumerar du det?

    Kör också på jordgubb nu faktiskt, helt sjukt vad god den är med mjölk asså.. Kan ju nästan tro att man dricker milkshake :happy:

    Jaha du menar så.. Jag kör typ, vassle+kasein i samband med frukost, gainer efter träning, slow fx på kvällen =) Sen beror det ju på hur min mat ser ut på dagen, om jag ätit bra mat/lite.. (skolans mat suger ju arsle ibland) Så ibland blir det lite mer kanske :emo-thumb

    #597369

    Bara för att man vilar betyder det inte att man måste avstå från alla bilder :p

    Hehe, två stycken på magen.. Som jag är skapligt nöjd med, i och med att jag knappt tränar den. Vikten ligger nog på ca 83 kg nu :)

    #597370

    ser redigt bra ut du :)

    #597371

    Så fin mage ;)

    #597372
    _Toobbe wrote:
    ser redigt bra ut du :)
    N0rd1N wrote:
    Så fin mage ;)

    Tack gubbar :)

    #597373

    Fan va porrig du är mannen ;)

    #597374
    Calle Ekman wrote:
    Fan va porrig du är mannen ;)

    Hahah :D Tack mannen 😮

    #597375

    Snyggt bygge :up: .Men varför är alla större en mej på detta forum :(

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.