Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #597721

    Krya på dig mannen ! :)

    #597722

    haha jag smittade dig;)

    #597723
    Emil Lundberg wrote:
    haha jag smittade dig;)

    spare the details.. :

    #597724

    Tack för omtanken pojkar :happy::|

    Haha, Emil, det är konstigt att sånt kan spridas över msn nuförtiden :nerd:

    #597725
    Niclas Holgersson wrote:
    Tack för omtanken pojkar :happy::|

    Haha, Emil, det är konstigt att sånt kan spridas över msn nuförtiden :nerd:

    ja dagens samhälle;) haha

    #597726

    Unik bilduppdatering ! Kommentera gärna bilderna..! vad som har förbättrats, vad jag behöver jobba mer på för att få en riktigt symetrisk fysik :)

    Bildkvallen suger tyvärr .. Står väldigt nära kameran på vissa, så det kanske är lite missvisande .. Aja.. Ca 85-86 kg tror jag.

    Ursäkta ansiktsuttrycket :D

    VAR ÄRLIGA[/b] :) Jag tål det :happy:

    #597727

    Ser riktigt fint ut Nicklas. Utifrån vad jag ser så behöver du kötta på dina armar, mer tjocklek på ryggen och större vader. Det andra är ju bara så fint ;D

    #597728

    Ryggen och brösten ser riktigt bra ut!! :up: Benbilden är svår att säga någonting om, lite mörk. Lite mer peak på biceps och mer massa på underarmarna tycker jag skulle passa bra (själv har jag ruggigt svårt för att bygga underarmar).

    Ryggen och brösten tycker jag är det som förbättrats mest.

    Fysiken ser bra ut, you go girl! :up::up:

    #597729
    Dennis Johansson wrote:
    Ser riktigt fint ut Nicklas. Utifrån vad jag ser så behöver du kötta på dina armar, mer tjocklek på ryggen och större vader. Det andra är ju bara så fint ;D

    Tack så mycket :) Ska kötta gärnet så fort jag blir frisk ! :buttrock:

    #597730
    N0rd1N wrote:
    Ryggen och brösten ser riktigt bra ut!! :up: Benbilden är svår att säga någonting om, lite mörk. Lite mer peak på biceps och mer massa på underarmarna tycker jag skulle passa bra (själv har jag ruggigt svårt för att bygga underarmar).

    Ryggen och brösten tycker jag är det som förbättrats mest.

    Fysiken ser bra ut, you go girl! :up::up:

    Tack mannen :) Ska tänka på det :emo-thumb

    #597731

    Jamen vafan, jag glömde dina axlar, ber om ursäkt! Wonderful :up: ..och din mage, jadu, din tursamma unge! :D

    #597732

    ser riktigt bra ut hoolge :D. kollade lite på dina gamla bilder och tycker att du har ökat på riktigt bra :bb:

    #597733
    ReNeGaDe wrote:
    Du dwarfar sönder mössan

    Tycker pattarna, axlarna och magen är mest imponerande. Inte för att övriga inte ser bra ut heller, för det gör dem. Tror du behöver lite mer massa överlag, inget direkt som släpar vad jag kan se. Allt är ganska symetriskt.

    Bara bygga på Niclas!

    Tack mannen :)

    N0rd1N wrote:
    Jamen vafan, jag glömde dina axlar, ber om ursäkt! Wonderful ..och din mage, jadu, din tursamma unge! :D

    Hihi, ni verkar gilla mina små axlar :happy: Tack mannen!

    _Toobbe wrote:
    ser riktigt bra ut hoolge . kollade lite på dina gamla bilder och tycker att du har ökat på riktigt bra

    Tack tack tack 8)

    #597734

    Fett nice mannen ! Grymma tuttisar ;)

    #597735

    ser grymt ut HOLGER!:P

Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.