Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,096 through 1,110 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #597736

    Tja! Bra bilder! Du har en mycket bra grund! :up: Bara att lägga på dig massa nu!
    Gillar twist posen! Dubbel biceps bak tycker jag blir lite vågrät om du förstår mig!?
    Saknas lite axlar och biceps tycker jag i just den posen!

    Blev inga tränings bilder för min del i onsdags! Min personliga fotograf var ju inte på plats dvs du! :p
    Kanske ses på fre eller lördag!:bb:

    MVH Emil[/b]

    #597737

    Ja det ser då sjukt bra ut. Finns nog många här inne som skulle sälja sin kropp för den där fysiken. Jag ställer mig nog som en i ledet. För det ser riktigt bra ut. Vet inte om du har några tävlingsplaner för då skulle jag väl säga att det behövs lite mer vader och sen tjocklek på ryggen, vidden finns där men om man ska vara petig skulle den kunna vara lite bulligare för att uttrycka det ”bra”.

    Om du inte har några tävlingsplaner skulle jag bara fortsätta köra på, gå ner 3kg innan sommaren för att få fram det där extra djupet i magrutorna och sen vinna alla damer i hela småland.

    #597738

    Det ser schysst ut!
    Kor du mer pa bulk fortillfallet eller?

    keep up the good work ;)

    #597739

    Tack som faaan killar !! :)

    Gustav: Riktigt kul att höra !! :) Tack ! Det här med tävlingsplaner.. Jag är rätt sugen på någon amatörtävling, men jag får se hur det går. Lumpen kanske kommer i vägen, så det kanske får bli efter det isf :) Men jag ska tänka på det du sa !

    Ahl: Tackar !! :) Ah jag kör lite off-season nu fram till februari-mars tror jag. Sen ska jag gå ner några kg och få fram sommarkroppen ! haha
    Tack , kör hårt du med !

    #597740

    Ser fan riktigt bra ut nu Niclas!!!

    #597741

    Jävligt snygga bilder, ser bra ut :)
    Om man ska vara petnoga så är det väl lite kött på armarna som saknas men det fixar du om du nöter på :)

    #597742

    De är fan äckligt att se din utveckling! den är sjuk! dom gammla bilderna jag sett på dig, de är inte i närheten av samma person!!! GRYMT HOOLGE!! lite mer biceps samt underarmar så är de riktigt grymt!

    #597743

    Vart ska du göra lumpen? och vilken befattning? :D

    #597744

    Men va fan, du säger att du inte är i bra form ”framifrån”.
    VAD har du fått det ifrån?! Jag tycker det ser bra ut, jag som förespråkar ben skulle vilja se aningen mer baksida ben.
    Men som sagt, skitbra!
    :up:

    #597745

    Tack allihopa ! :)

    Catchy: Jag är ju bara 91a. Och jag har bara fått veta att jag ska mönstra än så länge, har inte riktigt bestämt mig heller vad jag vill gå än.. :p Har du bestämt dig?

    Razimazi
    : Jag menar typ avslappnad framifrån :p Hehe, men tack så mycket! Alla benpass är köttiga nuförtiden!

    Måste bara bli frisk :(

    #597746

    Jaha okej. Jag har faktiskt redan gjort lumpen! :D Körde stridsfordon i skövde och det var riktigt ballt! Men så som du kör på lär du ju bli placerad som jägare ! :D

    #597747
    Catchy wrote:
    Jaha okej. Jag har faktiskt redan gjort lumpen! :D Körde stridsfordon i skövde och det var riktigt ballt! Men så som du kör på lär du ju bli placerad som jägare ! :D

    Okej. Trevligt :emo-thumb Hehe, vet inte riktigt om jag vill det, men vi får väl se vad det lutar åt sen :happy:

    #597748

    Det känns som att jag är frisk nu ! Så förhoppningsvis så blir det träning[/b] imorn !!

    :happy::bb::buttrock:

    #597749

    Woho! :D

    #597750

    I’m back![/b]

    Bröstpass idag!

    Körde ”vanlig” träning idag. Inga giantsets alltså:)

    Bänkpress Körde smalare grepp idag, med mer fokus på bröst än triceps såklart, Lundberg som tipsade :up:
    60 kg * 12 reps
    60 kg * 10 reps
    60 kg * 7 reps
    57.5 kg * 7 reps

    Hantelpress, incline
    20 kg * 8 reps
    19 kg * 9 reps
    17.5 kg * 8 reps
    17.5 kg* 8 reps

    Hantelflyes, incline
    12 kg * 10 reps
    12 kg * 11 reps
    12 kg * 13 reps

    CC-flyes, arms crossed
    10 kg * 20 reps
    15 kg * måånga
    17.5 kg * 10
    15 kg * måånga

    Bröstpressmaskin
    Nr 3 * ?
    Nr 5 * 10 reps
    Nr 6 * 8 reps

    Bra pass idag! Känns som att halsen är nääästan helt bra igen, men jag kände mig lite ”torr” i halsen, får hoppas att det är över iaf :)

    Grym kontakt genom hela passet :D

Viewing 15 posts - 1,096 through 1,110 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.