Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #597766
    Nemo wrote:
    Sööt liten pöjk 😮

    Hehe tack :)

    Calle Ekman wrote:
    Ojooj oj. Tar ju sig på dig.

    Bra pass :D

    Tackar mannen ! :D Det känns riktigt bra nu !

    #597767

    Då är jag med igen, tänkte inte på att du faktiskt kunde vinkla ut armbågarna såpass mycket för att koppla ur triceps. 😮

    Kände du att du fick bättre kontakt runt klyftan och i bröstens inre fäste så är det ju grymt. Tycker själv det är svårt att hålal kontakten såpass långt inåt fästet. Tycker bara flyes har gett mig den kontakten men jag kanske ska testa den här versionen också nu! :)

    #597768
    Insulinus wrote:
    Då är jag med igen, tänkte inte på att du faktiskt kunde vinkla ut armbågarna såpass mycket för att koppla ur triceps. 😮

    Kände du att du fick bättre kontakt runt klyftan och i bröstens inre fäste så är det ju grymt. Tycker själv det är svårt att hålal kontakten såpass långt inåt fästet. Tycker bara flyes har gett mig den kontakten men jag kanske ska testa den här versionen också nu! :)

    högreppare är utmärkt för att få en jävla kontakt i klyftan! kör pyramid där! så kommer det bränna även när du är nere på 4-6:up:

    #597769
    Insulinus wrote:
    Då är jag med igen, tänkte inte på att du faktiskt kunde vinkla ut armbågarna såpass mycket för att koppla ur triceps.

    Kände du att du fick bättre kontakt runt klyftan och i bröstens inre fäste så är det ju grymt. Tycker själv det är svårt att hålal kontakten såpass långt inåt fästet. Tycker bara flyes har gett mig den kontakten men jag kanske ska testa den här versionen också nu!

    Aa det kändes bra :) Pröva själv :up:

    Emil Lundberg wrote:
    högreppare är utmärkt för att få en jävla kontakt i klyftan! kör pyramid där! så kommer det bränna även när du är nere på 4-6:up:

    Lägg gärna upp ett förslag, är lite dålig på pyramidträning x)

    #597770

    Tar de via msn=)

    #597771

    Vissa av Dead by April’s låtar har blivit lite ”mesigare”..

    Men den här är grym iaf! Dead by April – Promise me

    [youtube=cQbLRmWP9hw]

    #597772

    Skönt att du börjar friskna igen holge :) hade missat bilderna du la in, ser riktigt jäkla bra ut mann!:worship: och bröstpasset va inte att leka med det heller:ph34r:

    #597773

    Tack Jimmy :)

    Dagens pass : RYGG

    Körde relativt lätt med grym kontakt

    Chins
    kv (86) * 10
    kv * 6
    kv * 4

    Marklyft
    110*7
    115*6
    115*5
    105*5

    Latsdrag v-handtag
    50*13
    50*10
    40*10
    superslow
    40*10 superslow

    Stångrodd, omvändt grepp
    Ez-stång + 20 *10
    +20*10
    +20*10
    +25*10
    Film

    Kabelrodd
    50*13
    50*11
    50*11 Film
    50*13

    Passet gick riktigt bra !

    #597774

    Filmade också.. Surt att Youtube FÖRSTÖR så jäävla mkt :yikes::yikes:

    Aja, man ser väl kanske nåt iaf.

    [youtube=KnGVgUUJM-M]

    Får fixa bättre kamera nästa gång, min mobil har vart med ett tag nu.. :D

    #597775
    ReNeGaDe wrote:
    Fina chins, och fina utföranden i klippet :emo-thumb

    Tack tack :) Får fixa bättre kamera till nästa gång

    #597776

    Ja, grymma chins Niclas. Det hela ser fint ut i filmklippet. Märks ju inte att du har varit sjuk nyligen :D

    86kg kroppsvikt.. Det är mäktigt det. :emo-thumb

    #597777
    Insulinus wrote:
    Ja, grymma chins Niclas. Det hela ser fint ut i filmklippet. Märks ju inte att du har varit sjuk nyligen :D

    86kg kroppsvikt.. Det är mäktigt det. :emo-thumb

    Tack Tommy :D Ja, min våg är batterilös xD Så jag gissar bara.. Vägde 85.2 kg på badhuset förrförra veckan, och under sjukan åt jag lite för mycket av det goda, så jag gick upp endel, så vikten är väl runt 86-88 i chinsen egentligen (med kläder) :)

    Tack

    #597778

    Fint pass pöjk! :)

    EDIT: Grym låt !

    #597779

    Saftiga jäävla axlar där du :D

    #597780

    Bra utförande och vikter Nicklas. Kul att se. Stärker även mig av att se att du presterar bra och vill göra detsamma !

Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.