Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar journal ! (Mycket bilder!)

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,366 through 1,380 (of 1,876 total)
  • Author
    Posts
  • #598006

    både bättre posering och det ser ut som du lagt på dig några hekto massa här och var! riktigt bra hoolge fortsätt såhär:)

    #598007
    Emil Lundberg wrote:
    både bättre posering och det ser ut som du lagt på dig några hekto massa här och var! riktigt bra hoolge fortsätt såhär:)

    Tack fan mannen :)

    #598008
    Niclas Holgersson wrote:
    Tack fan mannen :)

    lugnt=) förresten så är rekordet på Dolphine Olympics uppe i 41 mille nu haha:P

    #598009
    Niclas Holgersson wrote:
    Brukar oftast posera i spegeln, så jag missade lite här :D Dock en jävla pump!!

    Det ser sjukt bra ut… och ser ännu bättre ut när jag inser att hur pass ogammal du är. Jag gillar allt utom kepsen… Bjuda på ordentliga benbilder också, eller har jag missat dem?

    #598010

    Härligt pass Holge, måste svida bra i armarna! :D En normal ez-stång väger 7-8kg :up:

    #598011
    Emil Lundberg wrote:
    lugnt=) förresten så är rekordet på Dolphine Olympics uppe i 41 mille nu haha:P

    Din jääääääääävel ! haha

    Neco wrote:
    Det ser sjukt bra ut… och ser ännu bättre ut när jag inser att hur pass ogammal du är. Jag gillar allt utom kepsen… Bjuda på ordentliga benbilder också, eller har jag missat dem?

    Tack så jättemycket:) Haha, kepsen är inte den vackraste, men jag blir alltid taggad när jag har den, av nån sjuk anledning. Så jag fortsätter med det :D haha. Benen tränas hårt just nu, men jag tänker vänta ett tag med att visa dom. :)

    N0rd1N wrote:
    Härligt pass Holge, måste svida bra i armarna! :D En normal ez-stång väger 7-8kg

    Tack tack kompis ! =)

    #598012

    Grymma pass NIclas, kul att se att du ökar såpass mycket som du gör! Våran EZ-stång på gymmet väger 7kg och är det en standardstång vilket det förmodligen är bör den också väga 7kg!

    #598013

    Bra pass!!!
    Fina bilder med!! Gött med posering i gymmet! Men JSK toan is the shit! :p

    MVH Emil :up:[/b]

    #598014

    Vill ta tillfället i akt och önska er alla en riktigt [/b] GOD JUL [/b]!

    Tack alla som följer min journal :)

    #598015

    God jul och varsågod :emo-thumb

    #598016

    God jul hoolge

    #598017
    Niclas Holgersson wrote:
    Dagens pass var ben! Och det stog högreps på schemat ;)

    Knäböj, 60 kg * 20 PB ! / 65 kg * 9 (började få ont i ryggen här, så jag skippade sista setet)

    Liggande benpress, 100 kg * 21 PB/ 125 * 13 / 120 * 12 / 100 * 19

    Liggande bencurl, (vet inte vad vikten är, men jag körde på 3:e plattan) 3 * 16 / 16 / 12 / 2 * 13

    Benspark, 17,5 * 16 / 15 * 16 / 17 / 18

    Sen var jag ganska så död :)

    Äckligt varmt på gymmet idag, men det är bara att kämpa på :D

    ett sånt redogt aje pass!:) det är niicce!

    #598018

    Tack gubbar :)

    Idag blir det comeback!! :bb2:

    #598019

    Det var några jävla reps du ligger inne med. Varför? :what:

    Strongt iallafall.

    #598020

    bra pass vanheden! högreppare i knäböjen är joooobbigt!

Viewing 15 posts - 1,366 through 1,380 (of 1,876 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.