Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,385 total)
  • Author

Riktigt bra jobbat Holge! Ganska köttigt med marklyften eller hur? :D

Kör hårt nu, ser innerligen bra ut! Snart är du ikapp mig igen :emo-thumb

N0rd1N wrote:
    Riktigt bra jobbat Holge! Ganska köttigt med marklyften eller hur? :D

Kör hårt nu, ser innerligen bra ut! Snart är du ikapp mig igen :emo-thumb

Ah fyfan! Ingen barnlek det där.. :)

Tack! Haha, njaaeee nu överdriver du lite :)

Låg på sån där spikmatta igår. Lite ovanlig känsla, men det var rätt så skönt! Var lite seg i ryggen efter träningen, och det mesta försvann efter 20 min på den :up:

Idag har jag en mysig träningsvärk, och är ledig. Ska se om jag kan lämna in min mobil, så kameran fungerar igen :)

fan vad najs benpass, köttiga bilder :D

StoreAbraham wrote:
    fan vad najs benpass, köttiga bilder :D

Tack!

Blev ett tungt överkroppspass idag. Provtränade lite på Friskis och Fläskis eftersom det var gratis :up: (annars vägrar jag gå till det fjollgymmet)

Riktigt bra pass, tog en hel del bilder, helkropp osv :) redovisar nog imorgon när jag fått bilderna.

Ikväll ska jag nog lägga mig tidigt, och gå upp kl 4.00 och kika lite på Mr.O. Är sjukt taggad! Ska bli spännande som fan 8)

ReNeGaDe wrote:
    Fjollgym? :( jag tränar ju där! Haha. Jag tycker det är ett rätt bra gym. Inget byggaregym direkt, men helt okej. Finns ju redskapen man behöver, bortsett att de bara har hantlar upp till 46kg, det tycker jag är lite dåligt. 50kg i alla fall, kan man tycka!

Men du kan ju redovisa passet så länge, och bilderna imorgon? :P

Mjaa, jag gillar det inte riktigt.. Det är för mkt ”hux flux” maskiner och sånt.. Mest motionärer. Råkar man vråla lite i nåt set så glor alla på en som om man vore Hulkis. Och har man gainer efter passet så tror de att det är anabola.

Jag gillar inte det iaf, men det är säkert olika i olika städer också :)

Det kan jag absolut göra, tänkte om allt önskades på samma gång :p

Dagens pass; Tung maximal överkropp[/b]

Gym: Frisk[/b]is och Fjärtis

Snedbänk
    50*5 – 2 set
    60*5 – 2 set
    65*5 PB tror jag fan!
    60*5 – 2 set
    60*6

Stångrodd
    60*5
    70*5
    65*5 – 2 set
    60*5 – 2 set
    55*5 – 2 set
    Sjukt bra utförande på de flesta. Lite ”ryckigt” på de tyngre.

Stångcurls
    25*5
    30*5 – 5 set
    25*5 – 2 set

Pushdown – Smalt grepp
    8*5
    9*5
    10*5 – 3 set
    9*5 – 3 set

Kommentar: Riktigt bra pass! :) Känner verkligen att jag har fått MYCKET bättre teknik i stångrodden. Ryggen kommer växa som ogräs :up:

Bilder kommer förhoppningsvis imorn, polarens kamera stökade lite..

ReNeGaDe wrote:
    Haha, kan instämma i allt det du säger. Det räcker att man går runt i GASP-linne så glor de på en som om man kommer från en annan planet. Vågar knappt flexa. Och jag har med mig kreatinkapslar som jag har i en liten burk, och pillerna är rödvita, så det kanske ser suspekt ut för vem som helst haha. Man får vara försiktig helt enkelt.

Är det andra veckan du kör enligt Bartoll? Ser att du inte riktigt vet dina gränser än, eller är det medvetet att du kör på olika vikter i varje set?

Ser fram emot krigarbilderna! :)

Haha, det förstår jag.

Japp, andra veckan nu. Det känns riktigt bra. Joo lite så är det, men idag tränade jag med en annan polare, så jag försökte gå så tungt som möjligt, utan att det skulle gå till fail. Därför hoppade jag lite upp och ner :p

Sonic Syndicate – Burn this city (new single)!!

Ny sångare nu också! Ganska grov skillnad från Roland.. De har också bytt stil lite, men fan, mäktig video, och grym låt ändå!!

Länken gick inte lägga in här..

Så här har ni: [http://www.youtube.com/watch?v=_ha6Gvq72CU]

Niclas Holgersson wrote:
    Sonic Syndicate – Burn this city (new single)!!

Ny sångare nu också! Ganska grov skillnad från Roland.. De har också bytt stil lite, men fan, mäktig video, och grym låt ändå!!

Länken gick inte lägga in här..

Så här har ni: [http://www.youtube.com/watch?v=_ha6Gvq72CU]

[youtube=_ha6Gvq72CU]

Kirrar biffen åt dig jag. :)

nible wrote:
    [youtube=_ha6Gvq72CU]

Kirrar biffen åt dig jag. :)

Ahaaja, trodde inte understrecket ”_” skulle va med ;) Tack biffen!

Niclas Holgersson wrote:
    Blev ett tungt överkroppspass idag. Provtränade lite på Friskis och Fläskis eftersom det var gratis :up: (annars vägrar jag gå till det fjollgymmet)

Riktigt bra pass, tog en hel del bilder, helkropp osv :) redovisar nog imorgon när jag fått bilderna.

Ikväll ska jag nog lägga mig tidigt, och gå upp kl 4.00 och kika lite på Mr.O. Är sjukt taggad! Ska bli spännande som fan 8)

Wööööörd, friskis före kl 10 på morgonen; packat med 90+, efter kl 10; 14 åriga killar i 12pers grupper som vill ha nått att skriva om på bilddagboken, runt 1400; alla 30 åringar från högskolan som sitter och diskuterar Bf i 30 min på varje sett, runt 1800; minst 400 pers på gymmet och man kan inte röra sig en cm.

Vart kan man se Mr.O? :)

FrLi wrote:
    Wööööörd, friskis före kl 10 på morgonen; packat med 90+, efter kl 10; 14 åriga killar i 12pers grupper som vill ha nått att skriva om på bilddagboken, runt 1400; alla 30 åringar från högskolan som sitter och diskuterar Bf i 30 min på varje sett, runt 1800; minst 400 pers på gymmet och man kan inte röra sig en cm.

Haha, ja i princip :p

David Näslund wrote:
    Vart kan man se Mr.O? :)

[http://forum.body.se/showthread.php?t=57147] :up:

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 1,385 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.