Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,231 through 1,245 (of 1,385 total)
  • Author
    Niclas Holgersson wrote:
    Nu har jag kört igenom hela kroppen denna veckan. Har känts väldigt bra, jag börjar få tillbaka lite tryck nu. Nästa vecka börjar jag med ett annat upplägg, om jag fortfarande känner mig frisk och kry ska jag starta dieten nästa måndag.

Kommer snart börja uppdatera passen här igen :)

Awesome! :up:

kul , då börjar vi dieta samtidigt ;D

Diggade frontlatspread very much :)

Pontura wrote:
    Diggade frontlatspread very much :)

Thx bro :) Lycka till med satsningen nu mot alströmmer! Kommer bli riktigt nice!

Var hos farbror Kock idag och gjorde lite mätningar och diskuterade dietupplägg.

Låg på 14 % i bf, på 96 kg. Har gått upp lite i fett samt tappat muskelmassa när jag vart sjuk. Men muskelmassan kommer ju tillbaks fort som fan så det är inga problem :)

På måndag börjar jag dieten, och jag är förbannat taggad! Det kommer bli en ”vanlig” kolhydratsdiet som bygger på kyckling/ris, havregryn, protein, omega3.

Jag har ganska krävande jobb, så jag kommer att köra 1 timmes morgoncardio till att börja med.

Jag kommer även börja med 7-keto nu.

Vi testar att ligga ganska lågt på kcal 3400, och så får vi se hur jag svarar på det.
    Blir ungefär såhär;

Protein: 332 g
    Kolhydrater: 511 g
    Fett: 30 g

Dieten kommer väl vara på ungefär 14 veckor. Tanken är att köra en riktigt seriös diet så att jag kommer ganska nära tävlingsform. Det kommer att underlätta vid framtida dieter och eventuellt min tävlingssatsning nästa år.

Hi ho, let’s go!

Flessa wrote:
    Fan vad kul Hoolge! Ser fram emot ifall du börjar updatera din journal nu igen. Lycka till med dieten och framtidssatsningarna mot tävling nu då. Är det tävling redan i vinter du sasar på mån tro? :)

Tack! Nae, har ställt in mig på alströmer 2012 :) Många tycker väl att det är lite konstigt att jag inte ställer upp nu i år när jag ändå ska dieta, men jag vill helt enkelt inte.

Jepp, imorgon börjar dieten. Tog lite formbilder nyss för att visa var jag ligger.

Vikten ligger på ungefär 96. Mitt stora bekymmer är att hålla mig frisk, så jag ber till gudarna att jag ska kunna kötta på 100 %!

TIME TO GET RIPPED![/b]

Awesome, stort lycka till! :up:

Det kommer bli bra det här Holge!

Tack ska ni ha pojkar :) Ska bli kul detta. Var längesen jag var hård nu!

Niclas Holgersson wrote:
    Tack ska ni ha pojkar :) Ska bli kul detta. Var längesen jag var hård nu!

Om vi inte räknar igår natt när vi spenderade natten tillsammans.

Lycka till nu, tänk på att jag faktiskt kommer vara snyggare i sommar när vi ses om du inte sätter denna dieten jävligt bra.

Gustaf Lindberg wrote:

Jaha..? Jag känner mig bedragen.

Lycka till!

Vad tror du att du kommer hamna på för vikt när du är klar?

Riktigt bra utgångsläge Niclas, lycka till med deffen nu då! :emo-thumb

Gustaf Lindberg wrote:

Lycka till nu, tänk på att jag faktiskt kommer vara snyggare i sommar när vi ses om du inte sätter denna dieten jävligt bra.

Haha, sant. Då var jag jävligt vaskulär på vissa ställen.

Jaa, det gäller fan att ligga i 8)

nible wrote:
    Lycka till!

Vad tror du att du kommer hamna på för vikt när du är klar?

Tack Johan! Ingen aning faktiskt.. 87 kanske? Spelar inte så stor roll, bara det är snyggt :)

Tommy Ivarsson wrote:
    Riktigt bra utgångsläge Niclas, lycka till med deffen nu då! :emo-thumb

Tack Tommy!

Viewing 15 posts - 1,231 through 1,245 (of 1,385 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.