Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,291 through 1,305 (of 1,385 total)
  • Author

Gårdagens pass:

RYGG[/b]

Chins
    *7
    *6
    *4

Latsdrag
    61*9
    61*7
    52*10

Latsdrag, 2 trissor
    43*11
    43*10
    43*10
    43*10 + dropp

Stångrodd
    50*15
    60*10
    60*9
    60*8
    50*9
    50*9
    50*9

Baksida axlar, sidolyft hantlar
    14*12
    16*12
    18*11
    20*7 typ

Och 1 timmes promenad på bandet efter det.

Skönt med fredag idag. Blir förhoppningsvis lite axlar, triceps ikväll. Peace

Nic:

Så här ser det ut. 1.45 h cardio om dagen, 6 dagar i veckan. 4 styrkepass.

Maten:

– 3+ DL havregryn, proteinshake *2 (frukost, kvällsmål)

– 140 g okokt lånkornigt ris, 170 g kycklingfilé *3 (lunch, middag, kvällsmat)

– 1 proteinshake och 2 bananer som tas på jobbet nån gång då jag känner att jag behöver mellanmål :)

That’s it.

Simple, and dry as hell.

Körde ett bra axelpass i fredags, och ett bröstpass nyss idag. Går riktigt bra. Höjde även vikterna lite i biceps, eftersom alla gnäller så mycket att jag är klen ;)

Snart off to work, 14.30-23 idag :buttrock:

Blev ett ganska lätt benpass idag. Knäböj körde jag ”tungt”, sen var fokus mest att få in lite blod i dom jävlarna. Känner mig så jävla sliten i benen vid vissa tillfällen.

Hur som helst, har ju vart kass på att lägga upp bilder här.

13 feb – 19 mars

Skiljer väl ca 3-4 kg.

Det går åt rätt håll iaf. Sakta men säkert, precis som jag vill. Största problemet kommer nog vara att få benen hårda.

På lördag ska jag på lite bindvävsmassage, kommer nog gnälla som en liten tös, men förhoppningsvis kan dom mjukna till lite så jag får bättre flex.

/bye

Stor skillnad. bra jobbat!

Precis som du säger så går det helt klart åt rätt håll, bra jobbat hittills Holge! Fortsätt kriga.

Bra Hoolge, skillnad ser man . Det roliga är att låren ser fan större ut på efterbilden medans magen har hådnat till en hel del.. :)

Jag reagerade på samma sak som Tommy, även underarmarna ser kraftigare ut! :up: Står du närmare kameran eller har du ökat?

Det kan ju varit ett resulatat av mer blod i benen från knäböjen också iofs.. ;)

Tack ska ni ha! :) Jag vet faktiskt inte haha, benen var ju kalla på båda bilderna. Men den senaste togs efter en god frukost på en ätardag, hehe.

Lite andra roliga nyheter är ju att jag igår skrev på hyreskontrakt till en lägenhet. Jag har sedan lääänge konstaterat att jag och min mor INTE kan bo ihop, haha. Så jag har velat flytta hur länge som helst och började bli desperat. Kände att jag kunde nöja mig med vadsomhelst typ.

Sen bara poff, från ingenstans dyker det upp en sån förbaskat fin lya. Nyrenoverat kök, toalett. Så min lycka är ganska obeskrivlig :D Ska bli så helvetes gött att flytta hemifrån!

Hey, grattis! Det är fan helt underbart att flytta till sitt eget. Nog för att man ska uppskatta föräldrarnas slit och hängivenhet samt den tid och enrgi de lägger ner. Men en egen lya är fortfarande helt awesome! ;)

Säger detsamma, måste vara gött att bosätta sig på egen hand ;). Du får vara uppe hur länge du vill…

Ja fyy fan, vilket ös det kommer va där.

Var precis på spelning på Evergrey. Dom var här i stan och lattjade lite. Riktigt jävla bra. Ljudet var väl inte bäst, men hans röst i övrigt är ju bara helt gudomlig.

I fredags var jag och vägde mig. 91 ynka pannor är jag nere på nu, med ca 9.5 % fäätt.

Idag var jag hos Micke Genberg och fick bindvävsmassage. Utan tvekan bland det värsta jag vart med om, men jag vet att det är värt det. Jag kommer kunna mjuka upp benen och få bättre flex samt seperationer, vilket inte är helt fel.

Nu laddar vi för en ny jobbvecka. Kör nämligen söndag-torsdag, så det är ”måndag” för mig nu.
    Hörs!

Glömde även att skriva att vi sänkte maten med ca 200 kcal, och ökar cardion till 2 h. Bara tacka och bocka.. Let’z gett knackkk?

Axlar, triceps idag. Gick riktigt fint. Jag märker att styrkan i pressövningarna är åt helsike. Kan inte svara på om det är pga jobbet eller dieten. Men vem fan bryr sig, axlarna är ju helt okej ändå..

Yeep, jag gillar att leka lite modell. Den andra med lite tryck från idag.

Har nästa invägning hos coach om ca 3 veckor. Målet är då att han ska få sig en sån jävla chock över min form. Motivationen har vart allt annat än dålig innan, men nu är den fan ännu bättre!

Drog svettrekord på cykeln idag, haha. Benen bara malde på. Om jag hade somnat, tror jag fan att dom hade trampat på i samma tempo ändå!

Fy fan, här börjar det hända saker! Snyggt! :up:

Viewing 15 posts - 1,291 through 1,305 (of 1,385 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.