Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,321 through 1,335 (of 1,385 total)
  • Author

Tack Anders!

Vart kass på att skriva här, har inte haft något internet. Jobbar natt just nu, kör på med dieten hårt fortf. Är nere på 86.5 nu och det börjar se riktigt bra ut.

Det går jävligt bra nu och börjar bli riktigt kul att träna, speciellt på lördagar haha. Lär ju förövrigt blåsa bort snart, vikten ligger på 84.9.

Får frågan ganska ofta om varför jag kör tävlingsdiet om jag inte ska tävla. Den största anledningen är denna –
    Ett fåtal människor hade gjort det! Många kör nån fjolldiet och lägger av så fort det blir jobbigt. Det ger mig en jävla motivation!

Jag kommer alltså köra fram mot alströmmerveckan och bli så hård som möjligt, sen ska ni få se en knackhård kille 2012!

Ber om ursäkt för kassa updates. Har inget internet hemma så jag sitter bara på mob. Lyckas inte ladda upp pics via iphone, är jag kanske lite sämst? Ligger lite uppe på fäjsbook annars.

Hur som helst, vikten låg idag på 83.7 kg (-12.3) och det ser inte helt jävla vidrigt ut =) cardion flyter på med 2.5 h om dagen. På söndag blir det bara torsk! Så jäääävla gött för jag är så förbannat trött på kycklingen. Torsken går dessutom smidigare att äta.

Niclas Holgersson wrote:
    Ber om ursäkt för kassa updates. Har inget internet hemma så jag sitter bara på mob. Lyckas inte ladda upp pics via iphone, är jag kanske lite sämst? Ligger lite uppe på fäjsbook annars.

Hur som helst, vikten låg idag på 83.7 kg (-12.3) och det ser inte helt jävla vidrigt ut =) cardion flyter på med 2.5 h om dagen. På söndag blir det bara torsk! Så jäääävla gött för jag är så förbannat trött på kycklingen. Torsken går dessutom smidigare att äta.

Ifall du orkar, så kan du maila dem till dig själv. Det brukar jag göra, sjukt mycket smidigare.

Lycka till med dina mål! Blir att följa denna journal/dagbok lite mer, rolig att läsa faktiskt. Blir mycket roligare att läsa när det kommer bilder lite då och då.

Yaldish wrote:
    Ifall du orkar, så kan du maila dem till dig själv. Det brukar jag göra, sjukt mycket smidigare.

Lycka till med dina mål! Blir att följa denna journal/dagbok lite mer, rolig att läsa faktiskt. Blir mycket roligare att läsa när det kommer bilder lite då och då.

Tack man! Ja, jag har ju endel bilder men orkar inte spamma sönder fb..

Är väl nere på ca 2600 nu. Energin är åt helvete, man jag är ju inte den som ger mig. Bara kämpa på. Börjar fan bli hårt nu, ploppar fram lite ådror på magen vilket är jävligt skoj. Det är väl främst benen som har mest kvar.

Jag tänker avsluta min diet den 10 juni med en liten photoshoot. Får se om det blir en liiiiten tömning dagen innan. Men annars är tanken bara att fota ”som det ser ut”. På lördag blir det tripp till MMsports i Gbg.

Take Fakking care bitchez :)

Nu skrev jag en text som försvann, så jag håller mig kortfattad. Vikt, 82.4. Vätsketömning pågår. Plåtning imorn. Överkropp rätt så hård, benen inte så hårda. Stay tuned

Längesen jag skrev här.. Jag lever iaf. Tränar på hårt. Ligger inte jättehögt på matintaget nu, utan håller mig ganska stabil. Kommer snart börja lägga upp en kostplan inför höst/vinter för att lägga på mig lite kvalitetsmassa.

Behövs en jääähävla massa massa.

La upp lite bilder från plåtningen i en tråd;
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=154615]

Vi säger så. Haej

Dagens pass; QUADZ

Är jävligt sleten i ryggen för tillfället, så jag sket i böjen. Inväntar tid hos mr naprapat om drygt en vecka.

Såhär såg det ut ist;

Benpress
    (gillar att börja lätt)
    100 kg
    150 kg
    200 kg
    250 kg
    300 kg * 6
    300 kg * 8 pb på vikten
    250 kg
    200 kg
    150 kg
    100 kg, smalt och snabba

3 set utfall, upp till 17 kgs hantlarna

3-4 set benspark. Supersetade med lite vader också, men kör dessa lite hårdare en annan dag i veckan :)

Brutales jävla tryck i quadsen! Känns bra som fan nu. Får se om det blir vilodag imorn, rätt fucked efter benpasset, annars blir det bröst!

Blev ett pattpass idag ändå. Styrkan var inte på topp i hantelpressen kände jag, var uppe på 40 kg som mest bara. Men det blev iaf 6-8 set hantelpress, 3 set incline bröstpress, 3 set dips, 3 set cc-flyes. För axlarna blev det bara en massa sidolyft. Hantellyft åt sidan med kort vila, följt av sidolyft i cc, fifan vilket tryck.

Börjar med kreatin nu och tänkte väl köra på hela hösten, vintern. Ökar även maten successivt men känner inte för att bli för fet. Blir bara tufft att bli hård sen.

Bra mål att inte bli fet, vem fan vill bli det liksom! :)

Jobba på nu Hoolge-Boy! ;)

Bra Mål som sagt. Men va inte rädd att äta på heller för ska du lägga mig dig den välbehövliga massan för nästa år så behövs de ju även ökas i vikt.
    Nu när du väl genomfört en sådan diet så är de mycket lättare nästa gång.

Keep rocking man!

Tack grabbar :) Nejdå, vill bara inte skena iväg för mycket…

Körde armar idag, riktigt jävla bra.

Skullcrusher, hantlar – 4 set

Pushdown, vanligt smalt & brett – totalt ca 8 set

Pushdown, rep – 3 set

Bla bla över huvet, kablarna – 3 set

Hantelcurls, ej växlande – ca 6 set

Scottcurls, – 3-4 set

Koncentrationscurls, mot låret – 3 set

Fiifääen vilket tryck. Brukar alltid va noga med vad jag trycker i mig innan passet. Kör inte så mycket med pwo nu, men brukar göra lite ”eget”. Blir oftast; malto, eaa, koffein, liite salt –> tröck.

Tog lite bilder med för att liva upp stämningen lite.

Tror vikten ligger runt 87-88, känner att jag lagt på mig endel vätska under det senaste.

Tagna med optitryck och optiljus:

Edit; Var 2 till, men de ville visst inte laddas upp..

Brösten har jag ju ganska stora problem med. De vill fan inte växa. Känns som att jag har testat det mesta. Någon som ligger inne med ett bra tips så är det välkomnande :)

Dagens päss; Baksida lår

Marklyft:
    110*5
    120*5
    130*5
    150*5

Liggande bencurl 4-6 set, varav 2 set med ett ben i taget

Sittande bencurl ca 5 set, supersetat med en bögig gluteusövning (var tvungen att testa)

4 set mage.

Det var nog fan andra gången i år som jag körde marklyft. Jobbar ju på lager och känner mig i princip alltid sliten i ryggen, därför har det inte blivit av så mycket. Men jag kommer börja köra det mer och mer när det går.

Nu är det ca 10 månader kvar till alströmer. Jag räknar med att det kanske blir runt 20 veckors diet, så jag har inte jättemycket tid på mig att bygga nu innan årskiftet. Men jag gör mitt bästa, bara att kötta på :)

Har förövrigt jobbat 7 dagar i rad nu, och imorn är det dags igen. Blir 12 dagar i rad totalt och fredagen är väldigt efterlängtad!!

Träningen flyter på bra. Just nu tar jag en välförtjänt vilovecka. Var ganska längesen jag vilade faktiskt.

Vägde mig för nån vecka sedan, ligger på 90 kilogram för tillfället och på strax över 8 % fettprocent enligt kaliper 9-p. Använder samma mätinstrument som jag gjort tidigare så jag vet i alla fall att det stämmer mot vad jag hade tidigare.

Ligger på ett ganska stabilt kostschema nu som jag har som grund. Försöker ligga på ca 3500 kcal och försöka hålla mig under 10 % nu hela vägen fram till tävlingsdieten sätter igång. Vet sedan tidigare hur jävla onödigt det är att ha massa överflödigt hårt fett. Blir inte grövre för att jag blir fet.

Väger och mäter mig varannan vecka ungefär för att se att allt går i rätt riktning. Så nu är det full fokus på att försöka bli så bra som möjligt till juni 2012 :)

Formen för ungefär en vecka sen.
    [http://imageshack.us/photo/my-images/228/img0365o.jpg/ [img=http://img228.imageshack.us/img228/6960/img0365o.jpg]]

Uploaded with [http://imageshack.us ImageShack.us]

Bögigt med ljus på toaletten!

Bra form dock snygging! SKa bli kul att se dig i speedos!

Viewing 15 posts - 1,321 through 1,335 (of 1,385 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.