Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,385 total)
  • Author
    JakobMinell wrote:
    Ser bra ut Holge! Vikterna tar sig mer och mer från att du kommit tillbaks från sjukdomen! Kör på nu så kommer ökningarna fint :)

Tack mannen :) Det känns skitbra nu, och jag är snart i bra/bättre skick än före sjukdomen!

Tänkte berätta en annan grej. Min polare och jag slog vad om en grej igår. På 10 veckor så skulle han gå om mig, och bli större än mig… Och vice versa. Det ligger 500 kr i potten :up: Tävlingens slut sker då via en posedown :P Haha.

Skönt med lite extra motivation till träningen, som om jag inte hade tillräckligt redan :D

Grymma pass hoolge :bb: inte tråkiga marklyft!

inte en chans att han kommer vinna! kan bli svårt att slå din fysik och motivation!

_Toobbe wrote:
    Grymma pass hoolge :bb: inte tråkiga marklyft!

inte en chans att han kommer vinna! kan bli svårt att slå din fysik och motivation!

Tack :) Ryggträningen går fint nu. Känns bra.

Haha tack för förtroendet :p Det tror jag inte heller att han kommer göra, men man måste ju vara lite ödmjuk :|

Härligt pass mannen! Bra skullcrushers! Kör du dem till pannan eller ner bakom huvudet? :)

Håller med Tobbe, inte en chans att din polare kommer att vinna! Jag vet vad du går för, så kötta på nu :emo-thumb

N0rd1N wrote:
    Härligt pass mannen! Bra skullcrushers! Kör du dem till pannan eller ner bakom huvudet? :)

Håller med Tobbe, inte en chans att din polare kommer att vinna! Jag vet vad du går för, så kötta på nu :emo-thumb

Tack! :) Liite ner bakom huvet bara, men inte så pass mycket så att jag kopplar in bröst eller nåt. Sen bra squeeze i toppläget :)

Haha oh yeah :devil:

Bilderna..

Hade förresten glömt byxor idag, så fick köra med jeans

Liten, men söt.

RIKTIGT bra triceps! Jag trodde min såg bra ut, men jäklar! :up:

..och jag tror jag diggar din Ed Hardy kepa :)

N0rd1N wrote:
    RIKTIGT bra triceps! Jag trodde min såg bra ut, men jäklar! :up:

..och jag tror jag diggar din Ed Hardy kepa :)

Dina triceps pissar ju på mina :D Men tack!

Haha, den är så jävla go ;) Är typ coolast i gymmet när jag har den på mig

Niclas Holgersson wrote:
    Haha, den är så jävla go ;) Är typ coolast i gymmet när jag har den på mig

Ed Hardy har grymma kläder! Så jag förstår att du är coolast där nere :emo-thumb

Jäklarns, Holge!
    Här har det minsann hänt saker (:
    Ser gö’ vackert ut, grym fysik som vanligt (fast mycket bättre :D)

N0rd1N wrote:
    Ed Hardy har grymma kläder! Så jag förstår att du är coolast där nere :emo-thumb

Oh yeah :P

Trädet wrote:
    Jäklarns, Holge!
    Här har det minsann hänt saker (:
    Ser gö’ vackert ut, grym fysik som vanligt (fast mycket bättre)

Tack! 😮 Kul att höra med tanke på att jag var borta ett halvår, och är på min 4e träningsvecka nu :) Tack.

med den gymklädseln är det ju bara att ta deo och gå dirr in på krogen?

Calle Ekman wrote:
    med den gymklädseln är det ju bara att ta deo och gå dirr in på krogen?

tyyp, det hade nog vart fett lyckat! :)

Nyss klar med min kvällspromenad. 45 min tog det. Finns fan inget skönare än att gå ut på kvällen.. Luften, mörkret, tystnaden, så jävla underbart :)

Nu sitter jag här med min kesella och lite nötter. Imorgon blir det bröst/axlar, ska köra tillsammans med en polare på ett annat gym. Det är ju skönt med lite variation, så jag kommer nog köra efter hans övningar osv. Ska bli spännande :up:

Har en engångsdosering på Brutal Fx, ska testa den idag :up:

Later//

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,385 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.