- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 april, 2012 at 14:05 #220751Anonym anvandareMember
Tack detsamma Strongman!
Var på In Flames i tisdags. Mäktigt som alltid. Största möjliga kärlek till detta band.
[youtube=g6ye117f1j8]25 april, 2012 at 00:31 #220752Anonym anvandareMemberLiten uppdatering.
Åkte på någon infektion i magsäcken/matförgiftning eller liknande, förra helgen. Fick sjuka kramper i magen och var tvungen att åka in till akuten.
Kunde knappt äta ordentligt på flera dagar, och när jag väl kunde äta åt jag ganska fet mat för att använda överskottet till att bli frisk.
Hursomhelst, kom lite ur balans så att säga, formmässigt. Men nu är jag tillbaka igen och kör på som vanligt.
Vägning på fredag.
25 april, 2012 at 00:37 #220753Anonym anvandareMemberSer riktigt bra ut
27 april, 2012 at 23:54 #220754Anonym anvandareMemberViktor Blomkvist wrote:Ser riktigt bra utTack ska du ha
Vikten låg i dag på 81.6 så nu är det fan inte mycket kvar.
Som jag nämnde tidigare har jag jävligt svårt att få i mig maten för tillfället, framförallt det där jävla fullkornsriset. Så vi testar att byta ut allt ris mot potatis.Blir nu istället 500 g potäter om dagen
Imorgon ska jag äta tills jag spricker.
5 maj, 2012 at 13:45 #220755Anonym anvandareMemberKollade formen idag, 80.8 kg stannade vågen på.
Känns riktigt bra nu, taggad som fan Fri posering är klar och sitter som ett smäck. Hoppas man inte tabbar sig på dday bara.
Bjuder på en latsspread tagen alldeles nyss
5 maj, 2012 at 17:38 #220756Anonym anvandareMemberboooooooooooooooya :- ) blir kanon detta!
6 maj, 2012 at 14:03 #220757Anonym anvandareMembermadz wrote:boooooooooooooooya :- ) blir kanon detta!Haha, tack Anton! Håller tummarna för att det ska gå vägen
Kör hårt du med nu det sista! De här veckorna kommer gå fort.
17 maj, 2012 at 11:23 #220758Anonym anvandareMemberSer bra ut! Hoppas allt går som planerat för dig. Lycka till
17 maj, 2012 at 12:18 #220759Anonym anvandareMemberOli wrote:Ser bra ut! Hoppas allt går som planerat för dig. Lycka tillTack Oli! Det går förvånansvärt bra faktiskt. Riktigt kul
Vägde mig idag, 78.8 kg, wtf..? Haha. Och midjan mätte 75 cm. Det är inte mycket kvar nu.Känns lite skumt att jag kommer väga in så jävla lätt när jag ändå är ganska lång (185). Men men, what to do, what to do.
Ledig idag, firas med ett härligt benpass!
18 maj, 2012 at 08:54 #220760Anonym anvandareMemberKul att det flyter på bra, Holge! Formen på 80,8kg ser riktigt bra ut.
Hur tycker du att benen släpper jämfört med överkroppen?
Fortsätt nu att kämpa in i det sista.
18 maj, 2012 at 09:30 #220761Anonym anvandareMemberNic Nordin wrote:Kul att det flyter på bra, Holge! Formen på 80,8kg ser riktigt bra ut.Hur tycker du att benen släpper jämfört med överkroppen?
Fortsätt nu att kämpa in i det sista.
Tack bro!
Dom börjar bli hårda faktiskt. Riktigt kul.
Det vet du, har mycket energi kvar!
26 maj, 2012 at 21:41 #220762Anonym anvandareMemberFörbannat bra dag. Testladdade med vitargo på förmiddagen, följt av lättare discopass för armarna.
Senare hade vi lite seminarium med BIG Martin Kjellström. Ofattbart stor den mannen. Väldigt trevlig och sympatisk, fick en helt ny syn på honom.
Efter att han hade gästposerat lite smått skulle vi tre snubbar från teamet köra poseringsträning, med MK en meter ifrån, haha. Var endel kontraster.
Men riktigt kul!
Nu är det inte långt kvar.
6 juni, 2012 at 16:15 #1064281Anonym anvandareMember10 dagar kvar idag. Känns riktigt bra. Energin går ju som bergochdalbana upp och ner. Endel hjärnspöken som smyger sig fram ibland. Det känns ju helt klart att det är så pass kort tid kvar.
Men formen känns bra iaf. Har alltid haft problem med benen, mycket stress på jobbet och det sätter sig vätska där direkt. Men jag jobbar denna veckan ut nu med söndag som sista dag, sen blir det bara att vara hemma och vila. Tror att det kommer släppa endel vätska då.
Kommer inte kapa salt eller tömma kroppen på kolhydrater då det redan är så pass bra, finns bara risk att sabba formen då. Kommer att köra en vattenpyramid med start på måndag tror jag, laddningsschema och planer inför sista veckan får jag på söndag.
Fri posering sitter som den ska, lite småfix på poseringen overall som ska göras. Kommer att sola nästan varje dag nu fram till mån-tis. Redan solat som ett as, men lite förbannat är det ju inte tillräckligt ändå. Kommer att köra med sån vanlig ”sololja” nu det sista för att få en fin bränna. Eftersom solen gömt sig så får det bli mycket solarium.
Poseringsbyxor är på gång och lär komma om någon dag eller två. Så allt känns faktiskt bra nu, ingenting att stressa upp sig över. Bara använda den lilla energin som är kvar och försöka få till några bra pass nu det sista. I övrigt är det väl bara bita ihop.
Har lite bilder, kanske lägger upp någon om ett par dagar.
Ha en trevlig patriot-dag allesammans.6 juni, 2012 at 18:50 #1064294Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:10 dagar kvar idag. Känns riktigt bra. Energin går ju som bergochdalbana upp och ner. Endel hjärnspöken som smyger sig fram ibland. Det känns ju helt klart att det är så pass kort tid kvar.Men formen känns bra iaf. Har alltid haft problem med benen, mycket stress på jobbet och det sätter sig vätska där direkt. Men jag jobbar denna veckan ut nu med söndag som sista dag, sen blir det bara att vara hemma och vila. Tror att det kommer släppa endel vätska då.
Kommer inte kapa salt eller tömma kroppen på kolhydrater då det redan är så pass bra, finns bara risk att sabba formen då. Kommer att köra en vattenpyramid med start på måndag tror jag, laddningsschema och planer inför sista veckan får jag på söndag.
Fri posering sitter som den ska, lite småfix på poseringen overall som ska göras. Kommer att sola nästan varje dag nu fram till mån-tis. Redan solat som ett as, men lite förbannat är det ju inte tillräckligt ändå. Kommer att köra med sån vanlig ”sololja” nu det sista för att få en fin bränna. Eftersom solen gömt sig så får det bli mycket solarium.
Poseringsbyxor är på gång och lär komma om någon dag eller två. Så allt känns faktiskt bra nu, ingenting att stressa upp sig över. Bara använda den lilla energin som är kvar och försöka få till några bra pass nu det sista. I övrigt är det väl bara bita ihop.
Har lite bilder, kanske lägger upp någon om ett par dagar.
Ha en trevlig patriot-dag allesammans.Kämpa nu in i den sista biten och lycka till! Ska bli riktigt kul att få se bilder sen.
Jag hejar på dig, det vet du
7 juni, 2012 at 08:51 #1064339Anonym anvandareMemberNic Nordin wrote:Kämpa nu in i den sista biten och lycka till! Ska bli riktigt kul att få se bilder sen.Jag hejar på dig, det vet du
Tack mannen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.