- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 januari, 2011 at 23:51 #399452Anonym anvandareMember
Får bara hålla med om att promenader i slasket är inte kul
16 januari, 2011 at 00:09 #399453Anonym anvandareMemberRoligt med Journal, håller med Gettodachoppa, jag tycker också att du har en cool fysik.
17 januari, 2011 at 21:56 #399454Anonym anvandareMemberVar förmodligen mer än träningsvärk i baksidan. Får skjuta på benträningen fram till dess att det inte känns som att muskelfästet skall ryka så fort jag lägger belastning på benet.
Går sällan över 120 kilo i raka mark, och 170 var lite i överkant.
Ryggträning imorgon iaf. Återkommer då.
19 januari, 2011 at 20:35 #399455Anonym anvandareMemberNu har det blivit lite kasst med uppdateringar.
Alltså, det här jävla fjuttandet med kolhydrater triggar bara mitt sötsug något enormt.
Skall försöka mig på att utesluta dom helt och öka upp fettet något.
Har gjort så idag och det har känts mycket bättre.
350 g protein, 100-120 g fett. Kört så tidigare och har då mått mycket bättre.Rev av ett skapligt ryggpass igår, som på det stora hela såg ut som förra veckans pass.
Avslutade med baksida axel eftersom det glömdes senast.Idag var det knökfullt på gymmet. Tog 20 min innan man ens hade möjlighet att påbörja sin träning. Blev iaf bröst och axlar.
Bröst
Snedbänk i smith
120kg x 8 / 6, 110kg x 7, 100kg x 7, 80kg x 11Hantelflyes
25kg x 12 / 8, 20kg x 10 / 7Cabelcross
40 x 9, 30 x 8, 20 x 12Axlar
Var ganska matt i kroppen och återigen fanns det varken plats eller lediga vikter.
Blev iaf fem set stående militärpress med färdigbyggd stång. Kollade inte ens vikten. 45 kg kanske. Fem set sidolyft med hantel efter det. 15 – 11kg.Inget monsterpass direkt, men bra pump i kroppen och kände mig förhållandevis fräsch.
20 januari, 2011 at 16:28 #399456Anonym anvandareMemberBjornSjoholm wrote:SeventysevenKör på i samma takt så lär du krossa mig inom kort.
Actic = gamla nautilus? Tobbe du tänker på kanske? Han är en bred jävel. Tror dock inte att det finns några tävlingsplaner där, men man skall aldrig säga aldrig.
Mattias och jag har tränat ihop på Enjoy förut och kör på Atletica nu. Han är inte vidare lik Ruhl. Bara jag som tycker det är kul att jävlas lite. Jag får ju stå ut med att bli kallad för Janne långben etc..
Krossa? Nää tror inte det, minns dig från back in the days in friskis, då va du grov! Nu är du mycket grövre!
Japp, det är Tobbe jag tänker på. Få igång honom lite, hans axelbred är ju sjuk!
Nu hänger jag med, tycker dock att ni båda skall tävla. Din träningspartner vad väger han, 80kg tävlingsform? Har inte sätt så mycket bilder på honom men mycket massa finns på den mannen likså gäller för dig! Kör hårt! :emo-thumb
21 januari, 2011 at 08:46 #399457Anonym anvandareMemberSeventySeven wrote:Krossa? Nää tror inte det, minns dig från back in the days in friskis, då va du grov! Nu är du mycket grövre!Japp, det är Tobbe jag tänker på. Få igång honom lite, hans axelbred är ju sjuk!
Nu hänger jag med, tycker dock att ni båda skall tävla. Din träningspartner vad väger han, 80kg tävlingsform? Har inte sätt så mycket bilder på honom men mycket massa finns på den mannen likså gäller för dig! Kör hårt! :emo-thumb
Ja, man höll ju till där en stund. Är nog ganska exakt två är sedan jag slutade där.
Ang Tobbe, så vet jag att han har en hel del problem med ryggen som gör benträningen ganska lidande. Bara att hålla tummarna att den blir bättre så han kan köra fullt ut.
Mattias kommer förhoppningsvis ner under 80-strecket om han pressar sig. Men det blir nog inte med mycket. Vi kör ju båda diet nu så det skall bli intressant vad slutresultatet blir.
Har vi tur kanske man lyckas övertala honom att slänga upp fler bilder.22 januari, 2011 at 11:37 #399458Anonym anvandareMemberJahopp. Lördagsuppdatering.
Vikt 93.3 kg, vilket inte riktigt var vad jag hoppats på. Skyller på dom två punchrullarna som slank ner inatt och att matsmältningsystemet helt stått still sedan igår. Efter ett par delikatobollar, några glas vatten och morgonkaffet var det dock dax. Det är då fan!
Dagen har som ni ser inte börjat i nyttighetens tecken, och helt ärligt så skiter jag i det. Ibland får det eskalera lite. Hela den här grejen är ju trots allt en hobby, inte mitt liv.
Dessutom är det årets fattigaste helg, och man kan trösta sig med att det som är absolut billigast är storpack med konditoribitar.
[img=http://www.riotmonster.com/wp-content/uploads/2010/11/Fuck-Yea.png]Igår blev det ett skapligt armpass och idag tänker jag inte göra mycket alls.
Skall försöka mig på framsida lår imorgon. Låt oss nu hoppas att hamstringen håller för benpressar.Vi hörs!
22 januari, 2011 at 15:06 #399459Anonym anvandareMemberDagens intag hittills: 2 punchrullar, 8 delicatobollar, en påse gifflar, 4 stekta ägg, en hemlagad kycklingpizza och en stor tallrik pytt i panna.
Känns som att man börjar återfå lite tryck i kroppen.
23 januari, 2011 at 15:55 #399460Anonym anvandareMemberGårdagskvällen går att beskriva med ett ord. Paltkoma.
Slut som artist låg jag på golvet en stund, men lyckades sedan förflytta mig till soffan där kvällen avslutades med att inmundiga tigerkaka.Nya friska tag idag. Känner mig laddad för att straffa mig själv ordentligt den kommande veckan. Entusiasmen lär väl svalna framåt onsdag-torsdag någon gång, men då är det ju snart dax för ätardag igen.
Byter kycklingen mot nötfärs några dagar. Gjorde en laddning med champinjoner, jalapenos och hackad lök alldeles nyss. Smakade ljuvligt.
23 januari, 2011 at 16:07 #399461Anonym anvandareMemberDagens pass
Framsida lår
Baksidan känns fortfarande inte bra, men körde benpressar med lagom vikt för att trötta ut muskeln och sedan ett gäng set benspark. Hackliften känns för riskabel då man lätt klämmer i lite med arsle och baksidan när det blir tungt.Benpress
200 x 15
240 x 15
280 x 15/15/15/15
320 x 12/10/8Benspark
4 set, runt 12 repBenspark ett ben
5 set/ben, ca 15 rep/setVader
Vadpress i hacklift
6 set. 100 kg, 10-15 rep/setVadpress i benpress
6 set, vikt minns jag inte. 10-15 repBaksidan gjorde sig påmind vid vadträningen men det gick ok.
Skönt att få köra igenom benen iaf. Bra pump.
23 januari, 2011 at 20:12 #399462Anonym anvandareMemberUppdaterar med vattnig dagsform. Nästa gång tar jag bilder lördag morgon.
23 januari, 2011 at 20:37 #399463Anonym anvandareMemberFAN vad nice med journal, som jag har sagt innan. Du har enligt mig bäst fysik här på body, diggar den som fan alltså! Poseringen också.
23 januari, 2011 at 23:00 #399464Anonym anvandareMemberYaldish wrote:FAN vad nice med journal, som jag har sagt innan. Du har enligt mig bäst fysik här på body, diggar den som fan alltså! Poseringen också.Tack tack. Verkligen kul att höra sånt.
Men börjar ju bli lite rädd för att visa upp mig live om man nu skulle tävla någon gång. Man väljer ju alltid dom bästa bilderna, och poserna sitter inte alltid perfekt om man säger så.24 januari, 2011 at 20:15 #399465Anonym anvandareMemberRygg idag.
Latsdrag
95×10
90×11
85×10Latsdrag parallellt grepp
80×9
70×11Latsdrag V-handtag
70×8
60×7Kabelrodd m. V-handtag
85 x 10 / 8
75 x 9Kabelrodd m. rakt handtag
70 x 10 / 7
60 x 7Enhands kabelrodd
3 set /ca 15 repPullovers m. rep
3 set, 12 – 8 repRyggresningar
3 set utan vikt, 20 – 12 repEn sådan där härlig dag då allt i friviktsväg var upptaget. Måndagar…
Blev en ordentlig genomkörare ändå.28 januari, 2011 at 21:40 #399466Anonym anvandareMemberNu har jag slarvat en hel del med journalskrivandet. Slarvat en hel del ö.h.t. om jag skall vara ärlig.
Efter lördagens frosseri straffade jag mig lite väl hårt och låg strax under 2000 kcal sön-tis.
Onsdagen såg bra ut till dess att jag drabbades av ett karaktärshaveri. 400 g Polly slank ner efter träningen.
Vikten morgonen efter var ändå 92.8 kg vilket är en minskning med 0.5 kg hittills, trots att jag dragit på mig lite vätska. Torsdagen slarvade jag också en del, och idag har jag skött mig bortsett från lite scones efter träningen.Vi får se vad vågen säger imorgon. Skall inte ha gått upp något åtminstone.
Morgondagen skall inte gå lika åt helvete som förra lördagen iaf. Inga delicatobollar inhandlade.Dagens träningspass.
Framsida lår
Benpress
3 uppvärmningsset
3 set med 15 plattor. 20-25 kgs. 12 – 8 repHacklift
130 x 9 / 11
90 x 9
Lustigt hur mycket det gör när ens träningspartner gör fler i första set och man måste matcha i andra, och lyckas. Sitter verkligen i huvudet det där med benträning.Benspark
4 setBenspark (ett ben)
3 setVader
6 set stående press i hacklift
Krampkänningar med en gång. Fick bli lite halvdant.Postade två bilder i dagsformstråden idag, men lägger upp dom här också.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.