- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 januari, 2008 at 22:00 #728192Anonym anvandareMember
Pumppass idag för underkroppen
A1. Sittande vadpress i Smith
100 x 10 reps
120 x 5 reps
120 x 5 repsA2. Donkey-raises
kv x 30 reps
kv x 30 reps
kv x 30 reps
Verkar som om vadstyrkan och uthålligheten blir bättre och bättre.B. Stående vadpress
10 set @ 10 reps @ 20 kilo med 10 sek vila mellan seten.C. Utfall med skivstång
40 kilo @ 17 reps
40 kilo @ 14 reps
Första gången sedan, ja urminnes tider. Me like. It’s a keeper.D. Benspark
72 kilo @ 10 reps
83 kilo @ 8 repsE. Enbenslårcurl
30 kilo @ 18 reps
30 kilo @ 15 repsFyllde på rejält efter passet efter två lågdagar. Nu blir det rätt lågt i två dagar till tror jag. Eller en.
[img=http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/01/funny-pictures-cats-box-packing-peanuts-ebay.jpg]
19 januari, 2008 at 00:19 #728193Anonym anvandareMemberLunchpass idag överkropp med fokus på lite the big h. 😮
Bra downlight i omklädningsrummet och likaså pump. Fifan, speglarna är som i lustiga huset. I like.A. Sittande roddmaskin
82 kilo @ 10 repsB. Latsdrag
92 kilo @ 10 reps
92 kilo @ 8 repsC. Pullovermaskin
65 kilo @ 14 repsD. Sned hantelpress
34 kilo @ 10 reps
34 kilo @ 10 repsE. Sittande enhandshantelextension
11 kilo @ 18 repsF. Scottcurl hantel
11 kilo @ 20 repsEn ny ådra börjar så sakteliga sig ner över höger biceps. Ah, the small things in life. Rejoice.
Sedan blev det god fika på jobbet – vaniljbulle med kanelsocker på. Och efter jobbet blev det pizza och smågodis. Vid elva-snåret åt jag även upp resterna av juniorens pizza. Sammy I’m gunning for ya!
Till måndag är det tänkt att jag ska ha pulat fram någon slags kostplan/idé/koncept/villfarelse som jag ska följa i något år/vecka/eon/månad/trekvart. Ett cykliskt upplägg blir det i alla fall; treningsdagar eta jetemycket och icke-treningsdagar eta jetelite. En sak är säkert; det kommer bli jävligt rakt upp och ner; enkelt, få måltider och en och annan pizzabuffé på Claras.
Vi får se vad det blir – 80 kastruller är i alla fall vikttaket, roligare än så blir jag inte.
[img=http://www.evangelicaloutpost.com/images/lolcats/madecookie.jpg]
19 januari, 2008 at 12:13 #728194Anonym anvandareMemberStarka chins med vikt. Vad ligger din kroppsvikt på? :up:
19 januari, 2008 at 12:37 #728195Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Starka chins med vikt. Vad ligger din kroppsvikt på? :up:78 typ.
/Jays bögpolare Andreas:D
19 januari, 2008 at 17:23 #728196Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Starka chins med vikt. Vad ligger din kroppsvikt på? :tb:ReNeGaDe wrote:Håller med:emo-thumb Imponerande chins.Tackar och bockar boys. :up:
David Frykman wrote:Vad ligger din kroppsvikt på? :tb:Andreas Guiance wrote:78 typ./Jays bögpolare Andreas:D
What he said. Tung hest.
20 januari, 2008 at 18:40 #728197Anonym anvandareMemberA. Frontböj
4 set x 3, 3, 2, 2 reps @ 85, 90, 90, 90 kiloB. GM
4 set x 4 reps @ 70 kiloC. Utrullningar med skivstång
3 set @ 6-8 repsD. Crunches
3 set x 6-8 reps @ 25 kilo
E. Trippelt dropset vadpress i Smith
3 set x 10-10-10 @ 80, 50, 20 kilo
Paus 2 s i bottenlägeFan, jag gillar frontböjen betydligt mer än knäböj. Knäböj kan suga min squat, liksom. Tappade armbågarna lite på 90 seten. Det gjorde mig förbannad. Jag körde en intern rant i fem minuter efter det. Sedan frågade jag efter maghjulet ute i repan, men fick bara ett stort frågetecken till svar. F F S. Nåja, det gick lika bra med skivstång iofs, men ilska är bra skit. Provade även en stående utrullning, vilket höll på att resultera i ett näsjobb. Ross Enamait är rätt grym på dem. The bastard.
[img=http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/01/funny-pictures-cat-stops-dog-hallway.jpg]
20 januari, 2008 at 19:03 #728198Anonym anvandareMemberA: Här hoppades jag på att se herrn överexponera sina manstuttar men icke! 👿
B: Ah ve denna besviiikelse!!
C: Träningen går bra ser jag! Kul journal!
Meow!
20 januari, 2008 at 20:27 #728199Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:A: Här hoppades jag på att se herrn överexponera sina manstuttar men icke! 👿B: Ah ve denna besviiikelse!!
C: Träningen går bra ser jag! Kul journal!
Meow!
A. All in due time, señorita. Tycker jag fläkt ut mig duktigt nu den senaste tiden.
B. Se A.
C. Kul att höra att den uppskattas.
D. Cheezeburger?
20 januari, 2008 at 20:27 #728200Anonym anvandareMemberKände att det var dags att mejsla fram lite påtagliga mål för träningen. ”Se bra ut naken” funkar ju bara ett tag, och enligt mig är det uppnått. Vad återstår då? Det enda som kändes realistiskt, och framförallt roligt, var att mäta styrkeutveckling.
Frukta icke, kommer inte bli någon SL:are av mig, men nedanstående kommer vara, eller snarare, fortsätta vara basen för styrkedagarna. Vän av ordning har väl sett att jag inte kör marklyft just nu. Men gah det ska jag börja med. Vissa är onekligen satta rätt högt, så det är tur att året är långt.
Årsmål 1 RM utifrån kroppsvikt 77 kilo
Bänkpress bw x 1.75 (~135 kilo)
Frontböj bw x 1.5 (~115 kilo)
Militärpress bw x 1.1 (~85)
Chins bw x 2 (77 kilo extra) (här sätter jag ett stort frågetecken om visheten att maxa i chins)
Marklyft bw x 2.5 (~193 kilo)20 januari, 2008 at 21:43 #728201Anonym anvandareMemberJay wrote:Årsmål 1 RM utifrån kroppsvikt 77 kilo
Bänkpress bw x 1.75 (~135 kilo)
Frontböj bw x 1.5 (~115 kilo)
Militärpress bw x 1.1 (~85)
Chins bw x 2 (77 kilo extra) (här sätter jag ett stort frågetecken om visheten att maxa i chins)
Marklyft bw x 2.5 (~193 kilo)
Sabba Jons usertitle/signatur minst en gång i veckanGillar dina mål, mannen. Kommer säkert att bli bra det där. Se bra ut naken är förresten få förunnat så kudos till dina framgångar.
Det sista målet är dock det allra mest realistiska och du har ju redan utvecklas på det området.
20 januari, 2008 at 22:44 #728202Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Se bra ut naken är förresten få förunnat så kudos till dina framgångar.Jag är relativt lättillfredsställd så det kanske är därför jag redan är nöjd?
Jon Larsson wrote:Det sista målet är dock det allra mest realistiska och du har ju redan utvecklas på det området.
Hehe. Det är inte omöjligt. Jag tror jag har lite talang för det.
20 januari, 2008 at 22:57 #728203Anonym anvandareMemberJay wrote:Hehe. Det är inte omöjligt. Jag tror jag har lite talang för det.
Kan du ge dig fan på. Folk skriver ”bro” till mig i var och varannan tråd, vilket ger vid handen att du är forumets motsvarighet till Göbbels, d v s propagandaminister med uppdrag att piska upp opinion mot minoriteter. (HIT-folk)
Keep ém coming.
20 januari, 2008 at 23:01 #728204Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Kan du ge dig fan på. Folk skriver ”bro” till mig i var och varannan tråd, vilket ger vid handen att du är forumets motsvarighet till Göbbels, d v s propagandaminister med uppdrag att piska upp opinion mot minoriteter. (HIT-folk)Min långa erfarenhet av propaganda och marknadsföring verkar äntligen betala sig. Det här är ju klart roligare än att hålla i presskonferenser.
21 januari, 2008 at 08:51 #728205Anonym anvandareMemberLöve dina små bilder jay . Och grymma pass du kör.
21 januari, 2008 at 09:11 #728206Anonym anvandareMemberJay wrote:A. All in due time, señorita. Tycker jag fläkt ut mig duktigt nu den senaste tiden.B. Se A.
C. Kul att höra att den uppskattas.
D. Cheezeburger?
Nja, must say I’m a ½ steak kind of a gal. A ½ steak & no bs you know?!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.