- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 oktober, 2007 at 02:05 #728012Anonym anvandareMemberJay wrote:Oddsen att jag går i bar överkropp på SM är…jag hur ska jag säga…det ger inte direkt de bästa oddsen på Betway i dagsläget.
Iofs nu kanske du menar efterfesten? 😮
Efterfest, vilken efterfest? Är det den ni coola personer går på.
8 oktober, 2007 at 02:11 #728013Anonym anvandareMemberMantus wrote:Efterfest, vilken efterfest? Är det den ni coola personer går på.Det är den vi coola personer inte bara går på utan även håller i:P
8 oktober, 2007 at 12:55 #728014Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Det är den vi coola personer inte bara går på utan även håller i:PVar det där ett försökt till att tigga till sig lite fjäsk?
8 oktober, 2007 at 12:58 #728015Anonym anvandareMemberJay wrote:Så idag var det dags för den envetna ryggen, som framöver ska få sitt smörj lite oftare för att se om det gör någon skillnad. Ett av mina stora problem med ryggträningen är att jag har en tendens att dra en del med armarna och underutnyttjar därigenom ryggen. Försöker råda bot på det genom, lyssna nu Jacksatan, koooooontakt; gestaltat genom att jag försöker dra mer med armbågarna samt alltid ha alla fingrar på samma sida stången. Och alla övningar körs strikt, vilket är rätt trist ibland men någonstans ska man börja. Och så mycket hokus-pokusövningar (se nedan).Det här ryggpasset är typ ett drag uppifrån-pass.
A. Chins till bröstet – paus längst uppe
5
5
5
5
4B1. V-latsdrag
80 x 8
80 x 7
70 x 8B2. Örnen
40 x 13
40 x 11
30 x 15Superset är jobbigt.
C. Repdrag uppifrån
50 x 15
50 x 13
40 x 14
Sitter på knäna, lätt framåtlutad och drar ett rep från översta trissan nedåt och slutläget blir typ i mag/brösttrakten.Du får gärna förklara vad örnen är för något, du fick mig nyfiken. Tror du programmet kommer att hjälpa? Jag vet att efter att jag införde två bendagar i veckan så har mina ben äntligen börjat växa till sig ordentligt så om du ser liknande förändringar på detta upplägg vad gäller ryggen så får du gärna säga till.:nod
/Mantus, i desperat behov av lats.8 oktober, 2007 at 13:22 #728016Anonym anvandareMemberMantus wrote:Du får gärna förklara vad örnen är för något, du fick mig nyfiken. Tror du programmet kommer att hjälpa? Jag vet att efter att jag införde två bendagar i veckan så har mina ben äntligen börjat växa till sig ordentligt så om du ser liknande förändringar på detta upplägg vad gäller ryggen så får du gärna säga till.:nod
/Mantus, i desperat behov av lats.Du har samma problem som jag gissar jag. Efter att ha sett dina bilder så drar du nog med biccarna lika mycket som jag.
Hoppas verkligen att detta är vägen till en förbättrad rygg för mig. Återkommer om några veckor och säger om det funkar.
Ze eagle has landed.
[img=http://www.t-nation.com/img/photos/06-062-training/image009.jpg]8 oktober, 2007 at 13:25 #728017Anonym anvandareMemberIdag är det dags för ett mördarbenpass. Någon tok *host* Piranha *host* har fått mig att börja spela högvolym för benen.
Först lite uppvärmning benspark och lårcurl för att få in lite blod i benen. Därefter 10 set böj 10or i stege uppåt. Sedan damma på med hackliften efter det. Dö när jag gör sissys som avslutning. Och sist men inte minst bomba baksidan med finnen, good mornings och lårcurl. Sa jag att jag ser fram emot passet? :happy:
8 oktober, 2007 at 13:27 #728018Anonym anvandareMemberJay wrote:Idag är det dags för ett mördarbenpass. Någon tok *host* Piranha *host* har fått mig att börja spela högvolym för benen.Först lite uppvärmning benspark och lårcurl för att få in lite blod i benen. Därefter 10 set böj 10:or i stege uppåt. Sedan damma på med hackliften efter det. Dö när jag gör sissys som avslutning. Och sist men inte minst bomba baksidan med finnen, good mornings och lårcurl. Sa jag att jag ser fram emot passet? :happy:
Se till att ha en papperskorg inom behändigt avstånd.
8 oktober, 2007 at 13:32 #728019Anonym anvandareMemberJay wrote:Du har samma problem som jag gissar jag. Efter att ha sett dina bilder så drar du nog med biccarna lika mycket som jag.Hoppas verkligen att detta är vägen till en förbättrad rygg för mig. Återkommer om några veckor och säger om det funkar.
Ze eagle has landed.
[img=http://www.t-nation.com/img/photos/06-062-training/image009.jpg]Ja, har väldigt svårt att involvera rygg. I stort sett skiter jag i om jag involverar lite biceps i ryggträningen men som det är nu hämmar biceps ryggutvecklingen i alla övningar utom marklyft och olika maskinroddövningar och så kan jag inte ha det. Jag följer din utveckling med spänd förväntan.
8 oktober, 2007 at 19:22 #728020Anonym anvandareMemberBen och vader
Benspark och lårcurl – uppvärmning
2 set x 15 repsKnäböj
10 set x 10 reps
Jag må säga att benen var en aning blodfyllda efter detta.Benpress brett isär med benen (lite halvporrigt sådär med hål i byxorna)
2 set x 10 repsBenspark
70 x 10
70 x 8Splitböj
2 set med 8 reps
Rumänska marklyft hantlar
31 x 15
31 x 15
Liggande lårcurl tårna pekar bort från kroppen
4 setFinnen
3 setSittande lårcurl 1-bens
2 set
Stående enbensvadpress
15
13
+ 10 kilo x 5
+ 20 kilo x 4Vilan mellan seten är 30 sek-3 minuter.
Sedan var det bokstavligen tack och godnatt. Lite postworkoutplättar och mjölk sitter fint nu. Om inte många såna här benpass i rad ger resultat ska jag allt åka till Venezuela.
8 oktober, 2007 at 19:30 #728021Anonym anvandareMemberJag mår illa bara jag läser om det där benpasset, ffs…högvolym…pain…
8 oktober, 2007 at 19:48 #728022Anonym anvandareMemberPeter Storhannus wrote:Jag mår illa bara jag läser om det där benpasset, ffs…högvolym…pain…Det är repsen som dödar mig. Helt allvarligt. Det är svinjobbigt redan efter 6-7 men lika många till ska upp. Tur att det bara är en gång i veckan.
[img=http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/01/299001452_7c07ef12f4.jpg]
9 oktober, 2007 at 11:38 #728023Anonym anvandareMemberGrym benpass Jay i like it !!!
No pain no gain .9 oktober, 2007 at 11:41 #728024Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Grym benpass Jay i like it !!!
No pain no gain .Tackar. Yes, du har rätt.
Dagens lolcat:
[img=http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2007/09/128340259094218750disisembarasin.jpg]
9 oktober, 2007 at 16:53 #728025Anonym anvandareMemberFan du har verkligen gått och blivit byggare nu:D
Jag ser med spänd förväntan fram emot att inspektera de där benen närmare på hotellrummet i helgen;)
9 oktober, 2007 at 16:57 #728026Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Fan du har verkligen gått och blivit byggare nu:DJag ser med spänd förväntan fram emot att inspektera de där benen närmare på hotellrummet i helgen;)
Yes, fast med avsaknad av muskler.
Akta dig så de inte slingrar sig runt din hals bara. Oh…that didn’t come out right…triangle choke såklart.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.