- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 juni, 2008 at 10:34 #728432Anonym anvandareMemberRazmeister899 wrote:Börjar se riktigt bra ut :emo-thumb
Tackar, är nog nöjd om ett litet tag.
garm wrote:jafan, bra kämpat idag. Blev lite för mkt snack för min del med idag. Men variation förnöjeredit. Glöm inte solen nu
Sol, hmmm…ordet låter bekant men kan inte riktigt placera det.
16 juni, 2008 at 12:46 #728433Anonym anvandareMember3 saker:
* Bra form, rentav för bra form för att jag ska känna mig riktigt bekväm med tanke på utgången i Old Fart Grand Prix 2008. Var ställde jag träningscykeln och kvargen?
* Anar jag jag lite slänghår i nacken? Är det en framtida hästsvans kombinerat med backslick som hägrar, månne? Tysk-organiserad-brottslighet-looken är antagligen underskattad som pussy magnet. Får väl ta mig en funderare själv, antar jag.
* Sjuk jävla presstyrka, som vanligt. 80 kg i militärpress skulle jag inte klara om så livet hängde på det. Min enda tröst är ju att marklyften inte går lika lätt för dig som för mig – vi är ju på något sätt själva sinnesbilden av begreppet ”det man förlorar på gungorna, tar man igen på karusellerna”.
Mr Push och Mr Pull – de två okända karaktärerna i Reservoir Dogs.
16 juni, 2008 at 13:16 #728434Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:3 saker:* Bra form, rentav för bra form för att jag ska känna mig riktigt bekväm med tanke på utgången i Old Fart Grand Prix 2008. Var ställde jag träningscykeln och kvargen?
Jag är nöjd. Förutom med sista lilla klegget. Såklart. Men skiten försvinner nog inom kort.
Jon Larsson wrote:* Anar jag jag lite slänghår i nacken? Är det en framtida hästsvans kombinerat med backslick som hägrar, månne? Tysk-organiserad-brottslighet-looken är antagligen underskattad som pussy magnet. Får väl ta mig en funderare själv, antar jag.Jag är rejält jävla långhårig nu. Tanken var sommarsurfhår. Tänk Point Break. Så jävla coolt. Mään, jag ser istället ut som en afganhund. Så mycket pussy magnet var den. All the magnets in the pussy ain’t doin me shit.
Jon Larsson wrote:* Sjuk jävla presstyrka, som vanligt. 80 kg i militärpress skulle jag inte klara om så livet hängde på det. Min enda tröst är ju att marklyften inte går lika lätt för dig som för mig – vi är ju på något sätt själva sinnesbilden av begreppet ”det man förlorar på gungorna, tar man igen på karusellerna”.Mr Push och Mr Pull – de två okända karaktärerna i Reservoir Dogs.
80 kg gick uppenbarligen inte för mig heller.
Marklyft. Min nemesis. Jag ska knäcka den. Som en rutten liten jävla kvist. Och sedan ska jag spotta på den. I en vecka. Och till sist fram med en molotov-cocktail och stå och hånskratta när jag ser askan spridas…
Eh. Must. Stop. Now.
16 juni, 2008 at 22:29 #728435Anonym anvandareMemberJay wrote:Marklyft. Min nemesis. Jag ska knäcka den. Som en rutten liten jävla kvist. Och sedan ska jag spotta på den. I en vecka. Och till sist fram med en molotov-cocktail och stå och hånskratta när jag ser askan spridas…Eh. Must. Stop. Now.
Marklyft som är så kul, den djävla bänkpressen däremot får gärna smältas ned och användas till något mer användbart.
17 juni, 2008 at 07:55 #728436Anonym anvandareMemberYo,
kanonfina axlar, men vart är benträningen? Lär följa detta..
17 juni, 2008 at 08:31 #728437Anonym anvandareMembernutz wrote:Yo,kanonfina axlar, men vart är benträningen? Lär följa detta..
Vänta nu. Benträning. Låter ytterst bekant.
Jo, det tränas faktiskt ben, primärt böj, och marklyft, hata hata hata.
Stay tuned, benpass kommer ikväll.
Kul med nya läsare.
17 juni, 2008 at 21:38 #728438Anonym anvandareMemberJay wrote:Vänta nu. Benträning. Låter ytterst bekant.Jo, det tränas faktiskt ben, primärt böj, och marklyft, hata hata hata.
Stay tuned, benpass kommer ikväll.
Kul med nya läsare.
Hahaha. Tror jag har hittat (den ende?) som delar min åsikt om träning
Sweet. Ska bläddra lite i din träningsdagbok här, ”Jay”. Verkar vara mycket underhållande läsning
Kör hårt så länge; medan jag kommer på något passande pepp-pepp-inlägg!
Stark verkar du vara iallafall.19 juni, 2008 at 20:47 #728439Anonym anvandareMember75,5kg in your face Jay & Jon!
Blir nog bilder om någon vecka. Lite blek är jag allt men det får man ta.20 juni, 2008 at 10:04 #728440Anonym anvandareMemberMantus wrote:75,5kg in your face Jay & Jon!
Blir nog bilder om någon vecka. Lite blek är jag allt men det får man ta.76.2 kg nu på morgonen – Old Fart Grand Prix 2008 närmar sig.
20 juni, 2008 at 10:09 #728441Anonym anvandareMembermrmurderman wrote:Hahaha. Tror jag har hittat (den ende?) som delar min åsikt om träningSweet. Ska bläddra lite i din träningsdagbok här, ”Jay”. Verkar vara mycket underhållande läsning
Kör hårt så länge; medan jag kommer på något passande pepp-pepp-inlägg!
Stark verkar du vara iallafall.Alltid kul när nya läsare ger sig till känna.
20 juni, 2008 at 12:18 #728442Anonym anvandareMemberLookin good:) se till att unna dig något gott på midsommar bara :up:
25 juni, 2008 at 12:07 #728443Anonym anvandareMemberRazmeister899 wrote:Lookin good:) se till att unna dig något gott på midsommar bara :up:Unnade mig rätt så rejält.
Varit dålig på att uppdatera här, men tränats har det gjort på söndag (axlar), måndag (rygg) och igår(armar). Fyllde på rejält igår efter armpasset. Nästa påfyllning blir på fredag efter benpasset.
Idag ska jag nog träna bröst. Eller vila. Vikten gick upp lite efter gårdagens fyllning 77.4, så 2 kilo kvar till fotodags.
25 juni, 2008 at 20:39 #728444Anonym anvandareMemberJay wrote:[img=http://i233.photobucket.com/albums/ee29/MikeMikeyMiguel/tricepslol.jpg]Vet inte riktigt varför övre delen av magen putar ut sådär.Holy crap Jay
Not bad at all :Phärliga framsteg .26 juni, 2008 at 00:14 #728445Anonym anvandareMemberJay wrote:Unnade mig rätt så rejält.Varit dålig på att uppdatera här, men tränats har det gjort på söndag (axlar), måndag (rygg) och igår(armar). Fyllde på rejält igår efter armpasset. Nästa påfyllning blir på fredag efter benpasset.
Idag ska jag nog träna bröst. Eller vila. Vikten gick upp lite efter gårdagens fyllning 77.4, så 2 kilo kvar till fotodags.
Det gjorde du rätt i.
Hoppas du postar bilderna här, alltid kul att se! :up:8 juli, 2008 at 10:16 #728446Anonym anvandareMemberHmm. Jag borde uppdatera.
Det har tränats. Det har gått okej. Bänken har jag tappat lite i, perkele? Jag får ont i ljumsken av böj, något som jag haft tidigare. Men viss träning har även gått bra och varit riktigt rolig. Främst de mer bb-inspirerade passen jag har dunkat av.
Livet, och det spiller över på träningen, känns generellt rätt flummigt just nu, men sånt får man väl ta i perioder.
Ligger viktstabil kring 77.5. Och orkar verkligen inte försöka dra ner mig till 75. Iaf inte under semestern. Tror det blir några veckor med ökat matintag nu, 80 får bli taket.
Jag lyckades sola tre gånger och ett tag där var jag lite brun. Sedan orkade jag inte fortsätta så nu är jag blek igen. Men ja, jag ska ta tag i det där. Såg ju lite vettigare ut i en annan färg än grådaskig.
Semestern har börjat med strålande väder. Det är verkligen pissväder, men jag hyser förhoppningar att det börjar vända i veckan. Ska ta junioren och pallra mig uppåt i landet fram mot helgen.
Det har tullats på alkohol också i samband med en mycket trevlig personalfest.
Eh, nu ska jag sluta skriva innan jag lägger upp en bild på dagens outfit eller nåt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.