- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 juli, 2008 at 10:24 #728447Anonym anvandareMember
Tycker det ser riktigt bra ut Jay :emo-thumb
8 juli, 2008 at 11:08 #728448Anonym anvandareMemberJay wrote:Hmm. Jag borde uppdatera.Det har tränats. Det har gått okej. Bänken har jag tappat lite i, perkele? Jag får ont i ljumsken av böj, något som jag haft tidigare. Men viss träning har även gått bra och varit riktigt rolig. Främst de mer bb-inspirerade passen jag har dunkat av.
Livet, och det spiller över på träningen, känns generellt rätt flummigt just nu, men sånt får man väl ta i perioder.
Ligger viktstabil kring 77.5. Och orkar verkligen inte försöka dra ner mig till 75. Iaf inte under semestern. Tror det blir några veckor med ökat matintag nu, 80 får bli taket.
Jag lyckades sola tre gånger och ett tag där var jag lite brun. Sedan orkade jag inte fortsätta så nu är jag blek igen. Men ja, jag ska ta tag i det där. Såg ju lite vettigare ut i en annan färg än grådaskig.
Semestern har börjat med strålande väder. Det är verkligen pissväder, men jag hyser förhoppningar att det börjar vända i veckan. Ska ta junioren och pallra mig uppåt i landet fram mot helgen.
Det har tullats på alkohol också i samband med en mycket trevlig personalfest.
Eh, nu ska jag sluta skriva innan jag lägger upp en bild på dagens outfit eller nåt.
Ont i ljumsken? Verkar vara något som går.
8 juli, 2008 at 12:09 #728449Anonym anvandareMemberÅkte igenom dina hemtrakter igår, på väg hem från Kalmar.
Jag blundade, koncentrerade mig riktigt jävla hårt och skickade ut följande mentala SMS:
(MICKE! HÖR DU MIG? HAR ÄTIT EN JÄVLA MASSA SKITMAT OCH KÄNNNER MIG FETARE ÄN PÅ LÄNGE. KANSKE ÄR DET BARA VÄTSKA MEN DET SER FÖRJÄVLIGT UT I SPEGELN. VILLE BARA SÄGA HEJ. FAN VAD FINT DET ÄR HÄR NERE. TRÄDEN HAR LÖV ISTÄLLET FÖR BARR. FLASHIGT SOM FAN. JAG ÄR GAMMAL OCH KVINNAN ÄR UNG, TA MIG TILL HAVET..EH..SKIT I DET DÄR SISTA. HOPPAS DU HAR DET BRA. KTHANXBAI)
Jag är ännu inte helt säker på att jag har paranormala krafter på den nivå som krävs för att upprätta en telekinetisk förbindelse, men jag tog en toppchans.
5 augusti, 2008 at 11:14 #728450Anonym anvandareMemberYo fellow fellows of the iron steel in teh dungeon of high rep pain and lactic acids bros.
Tänkte börja uppdatera journalen igen.
Mark/rygg igår.
Marklyft utan bälte LOL
115 x 7 (förra passet: 110 x 10)Ökat 5 kilo på samma repsantal på 3 veckor.
Chins supinerat
+25 x 7 (förra passet: 20 x 10)Skivstångsrodd pronerat
90×10 (förra passet: 90 xBicepscurl
42,5 x 7 (förra passet: 40 x 10)Rodd i cablecross
50 x 11Ökningar över brädet, typ. Ökade vikterna men tappade inte alltför många reps tycker jag.
Stabilt att äta mycket kolhydrater på kvällen. Somnade runt kl 2. :thumbup:Försöker ligga på ett vettigt överskott på träningsdagar och sedan justera intaget på vilodagarna efter hur jag tycker träningen går/kroppens form.
Ska även börja tracka kroppsmåttens utveckling.6 augusti, 2008 at 14:03 #728451Anonym anvandareMemberJag ska mörda skivstängerna idag. :emo-thumb
6 augusti, 2008 at 19:11 #728452Anonym anvandareMemberMörda skivstänger gick sådär idag, va. Eller som de säger i Snatch: Be no murdering done around here, I don’t mind telling you.
Bänkpress
100 x 3 (förra passet: 100 x 6)Dips
+20 x 6, 5Sidolyft hantlar
16 x 10 (förra passet: 13,5 x 16)Pushdowns
68 x 10 (förra passet: 64 x 12)Chins pronerat grepp
16 (förra passet: 13)Note to self: Ät vettigare och framförallt mer på vilodagarna. De mindre muskelgrupperna gick okej, men bänken var bedrövlig.
7 augusti, 2008 at 04:26 #728453Anonym anvandareMemberJay wrote:Mörda skivstänger gick sådär idag, va. Eller som de säger i Snatch: Be no murdering done around here, I don’t mind telling you.Bänkpress
100 x 3 (förra passet: 100 x 6)Dips
+20 x 6, 5Sidolyft hantlar
16 x 10 (förra passet: 13,5 x 16)Pushdowns
68 x 10 (förra passet: 64 x 12)Chins pronerat grepp
16 (förra passet: 13)Note to self: Ät vettigare och framförallt mer på vilodagarna. De mindre muskelgrupperna gick okej, men bänken var bedrövlig.
Haha; åt citat, alltså. Inte åt din träning, den tyckte jag såg bra ut
Och bänken…allt ser ju olika ut beroende på vad man jämför det med. Men bedrövligt skulle jag väl knappast säga. Jämfört med förra passet var det helt enkelt inte lika många reps. Men 100kg är alltid 100kg, och 100kg är mycket. Ok? :up:7 augusti, 2008 at 08:55 #728454Anonym anvandareMemberPeewee wrote:Och bänken…allt ser ju olika ut beroende på vad man jämför det med. Men bedrövligt skulle jag väl knappast säga. Jämfört med förra passet var det helt enkelt inte lika många reps. Men 100kg är alltid 100kg, och 100kg är mycket. Ok? :up:Alltså att tappa 3 reps från föregående vecka är aldrig okej om det inte är ett stundande världskrig runt knuten, alternativt en invasion från rymden.
Övriga passet är jag rätt nöjd med iaf.
Idag eftersom det är en vilodag- mer mat.
Samma problem igår kväll igen som på tidigare träningsdagar- vaken till kl 01.30-02.00. Carbs, bro, they be evil.
Såg Big Stan igår- rätt skön rulle.
7 augusti, 2008 at 09:13 #728455Anonym anvandareMemberMer mat på vilodagarna, säger du.
Hur har det sett ut hittills med maten på träningsdagar resp. vilodagar?
7 augusti, 2008 at 09:25 #728456Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Mer mat på vilodagarna, säger du.Hur har det sett ut hittills med maten på träningsdagar resp. vilodagar?
Iaf jämfört med tisdagens sparvmat.
Så här ser det ut ungefärligt. Om någon siffra är fel skyller jag på Excel.
Träningsdagar
Totalt kcal: 3060Kolhydrater: 400 gram (52 %)
Protein: 230 gram (30 %)
Fett: 60 (17 %)
Icke-träningssdagar
Totalt kcal: 1850Kolhydrater: 100 gram (21 %)
Protein: 250 gram (54 %)
Fett: 50 (24 %)8 augusti, 2008 at 16:13 #728457Anonym anvandareMemberBlev ett flummigt fredagspass idag.
Men what the heck liksom.
Här kommer en liten ryggfilm, lite trist youtube-kvalitet dock. Var rätt nöjd när jag såg filmen på datorn, efter moviemaker shreddat den och youtube stompat på den blir det inte så mycket detaljer kvar lol. Ser fanimej en liten julgran på originalfilen. Sedan har jag inte så bra koll vad fan jag gör när jag ryggposerar.
Ryggen är klart det jag strävar efter att förbättra, tillsammans med framsida lår och vader.
[youtube=tiAaHivaJAE]
8 augusti, 2008 at 16:29 #728458Anonym anvandareMemberMost muscular, ja. Fet, ja.
8 augusti, 2008 at 16:30 #728459Anonym anvandareMemberDu har ju bra med muckler på kroppen gamle man, även ryggen börjar se fin ut. Vad är det för struntprat jag hör om fetma och dyl.? Gnäll. :up:
8 augusti, 2008 at 17:49 #728460Anonym anvandareMemberVad händer min broder? Håller du på med dietande?!
Ser ju ut att hålla en bra form. DB var kanske inte den bästa jag sett, men det vara sköna moves innan du satt den, det ska du ha mycket creed för!
Se till att komma till Sthlm snart så kan vi köra lite chins o mark!
Plus våra vanliga äventyr…[/b]
8 augusti, 2008 at 19:06 #728461Anonym anvandareMemberJay wrote:Most muscular, ja. Fet, ja.Snajsigt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.