- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 augusti, 2008 at 11:55 #728462Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Du har ju bra med muckler på kroppen gamle man, även ryggen börjar se fin ut. Vad är det för struntprat jag hör om fetma och dyl.? Gnäll. :up:
Tack – känns kul att ryggen verkar svara en aning nu iaf.
Nja, jag är nog bara lite gnällig för min lilla fettdepå som är kvar kring navel, sidorna och rygg. Annars är jag riktigt nöjd över hur lätt jag håller skaplig form, vilket alltid tidigare har varit ett problem.Robert Svensson wrote:Armar, axlar & bröst är ju lysande. :up:Thanks, Roberto.
ReNeGaDe wrote:Ser ju riktigt bra ut! Så sluta gnäll!Axlar, armar och bröst är som sagt väldigt bra. Du ligger på stadiga 77,5kg än? Ska du försöka hålla den här formen eller deffa ner ännu mer, eller ska du börja bygga nu i höst?
Japp, morgonvikten är runt 77-78. Ska börja arbeta mig så sakteliga uppåt nu och framåt hösten. Tar det rätt långsamt istället för tidigare bara stoppa in allt i pajhålet och vara fet en månad senare. Mer rygg, framsida lår och vader satsar jag på i första hand.
Andreaz Engström wrote:Vad händer min broder? Håller du på med dietande?!Ser ju ut att hålla en bra form. DB var kanske inte den bästa jag sett, men det vara sköna moves innan du satt den, det ska du ha mycket creed för!
Se till att komma till Sthlm snart så kan vi köra lite chins o mark!
Plus våra vanliga äventyr…[/b]
Nej, inget diet direkt. Har nog hållt den här formen sedan årsskiftet tror jag.
Hehe, ja dubbelbiceps skrämde nog inte många.
Låt mig bli stark i marklyft först…så säg 2010?MATTI wrote:Snajsigt.Graciás.
9 augusti, 2008 at 18:31 #728463Anonym anvandareMemberMeh.
Formen är ju fan skitbra.
Ser kanon ut.
Fast det viktigaste på hela videon är dock detta:
Som ljudspår väljer du alltså låt nr 10 på den legendariska ”Doggystyle”-skivan från 1993, vilket på något sätt får mig att vilja…eh…underkasta mig. Kräla i stoftet. You ripped genious, you.
När jag gifter mig ska jag ha ”The shiznit” dånande ur högtalarna när jag glider in i kyrkan. Så måste det bli. Går inte kvinnan med på detta så är hon inget för mig, då är det inte kärlek.
Seså. Ut och drick öl nu. Var inte här och dräll en lördagkväll.
11 augusti, 2008 at 11:22 #728464Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Meh.Formen är ju fan skitbra.
Ser kanon ut.
Fast det viktigaste på hela videon är dock detta:
Som ljudspår väljer du alltså låt nr 10 på den legendariska ”Doggystyle”-skivan från 1993, vilket på något sätt får mig att vilja…eh…underkasta mig. Kräla i stoftet. You ripped genious, you.
När jag gifter mig ska jag ha ”The shiznit” dånande ur högtalarna när jag glider in i kyrkan. Så måste det bli. Går inte kvinnan med på detta så är hon inget för mig, då är det inte kärlek.
Seså. Ut och drick öl nu. Var inte här och dräll en lördagkväll.
Tackar, känns rätt så bra. Man blir fint uttorkad av sprit.
Oh ja, Snoop ftw! (dock är det spår 18)
[/b]Finns ju en låt som kanske inte passar bra till bröllop och det skulle väl i så fall vara Ain’t No Fun (If the Homies Can’t Have None). Låter mer som en låt för svensexan.
Japp, drällde på stan istället. Sprit är bra grejer. Rökte gjorde jag också. Det var som en hälsoresa och jag fick ligga lika mycket som Jon Skolmen.
Marklyft idag. Sådär lagom halvförbannad och lyssnar på Battery med Metallica. Där har vi uppladdning som heter duga.
11 augusti, 2008 at 13:36 #728465Anonym anvandareMemberJay wrote:Marklyft idag. Sådär lagom halvförbannad och lyssnar på Battery med Metallica. Där har vi uppladdning som heter duga.Marklyft passar utmärkt när man är lite semi-pissed. You’re gonna do great today.
Off topic: Jag har lirat Battery live vid ett tillfälle, och jag utmanar vem som helst att lira det där riffet och sjunga samtidigt, som jag fick göra.
Antagligen är det lättare att dra 200X10 i mark än att yla ”Lashing out the action, returning the reaction..” och samtidigt hålla reda på det där sjuka jävla gitarrlicket. Baktakt och annat jävelskap. Fy fan. Fast kul var det.
12 augusti, 2008 at 14:16 #728466Anonym anvandareMemberOkej, jag blir ju iaf lite starkare i marklyft. Var mindre semi-pissed idag. Men Battery blev det ändå. Impad att du kan dra av såna grejer, my name is Jon.
Marklyft
5 x 120Chins
8 x 27.5Summering av progression
Marklyft utan bälte
120 x 5
115 x 7
110 x 10Chins supinerat
+.27.5 x 8
+25 x 7
+ 20 x 1012 augusti, 2008 at 14:44 #728467Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Med en rygg som din, är väl en 5:a på 120 som papper? Eller har jag missat någon viktig detalj nånstans?Att man inte markar med latsen? Svaga ben? Korta ben? Korta armar? Lång överkroppen? Bålmuskler som papyrus? Fan, hur lång lista vill du ha?
Jag skäms ju för mina vekling lyft ffs.
12 augusti, 2008 at 14:49 #728468Anonym anvandareMemberJay wrote:Jag skäms ju för mina vekling lyft ffs.Gör som alla andra på internet. Lägg på lite extra genom tangentbordet
12 augusti, 2008 at 15:12 #728469Anonym anvandareMemberJay wrote:Marklyft
5 x 120Chins
8 x 27.5Summering av progression
Marklyft utan bälte
120 x 5
115 x 7
110 x 10…och nu börjar du om på cykeln och drar
112,5X10
115X8
117,5X7
120X6
122,5X5Eller?
Hur har du lagt upp det? Är osäker om 2,5kg´s-intervaller är vägen att gå, jag bara spekulerar här.
Bra jobbat i alla fall. Du är en man med en plan, och sådana uträttar alltid stordåd med tiden.
12 augusti, 2008 at 15:15 #728470Anonym anvandareMemberJay wrote:Jag skäms ju för mina vekling lyft ffs.
Pleh.
Herren ger och herren tar.
Glöm för fan inte bort att du pressar som en jävla gud istället. Jag skulle utan att tveka byta bort min mark mot din bänk, eller militärpressar.
Ser man dessutom till bf och kroppsvikt är det jävlar i mig inte många som pressar ifrån dig på det här forumet.
12 augusti, 2008 at 16:47 #728471Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Hur har du lagt upp det? Är osäker om 2,5kg´s-intervaller är vägen att gå, jag bara spekulerar här.Bra jobbat i alla fall. Du är en man med en plan, och sådana uträttar alltid stordåd med tiden.
Vetitusan, jag mottar gärna lite input. Jag hade inte ens tänkt börja bakcykla, så så jävla mycket plan verkar jag inte ha haft. Tack att du får upp ögonen på mig.
Jon Larsson wrote:Glöm för fan inte bort att du pressar som en jävla gud istället. Jag skulle utan att tveka byta bort min mark mot din bänk, eller militärpressar.Ser man dessutom till bf och kroppsvikt är det jävlar i mig inte många som pressar ifrån dig på det här forumet.
Tack, det värmer mannen. Har ju rätt höga krav på min prestation och är inte riktigt där ännu.. Men om jag tar ett steg tillbaka så är det ju givetvis rätt okej.
ReNeGaDe wrote:Instämmer:bb2:Tack till fuskisen också.
13 augusti, 2008 at 16:22 #728472Anonym anvandareMemberOm man skakar rumpa på kontoret gör man det till den här låten:
[youtube=Lr8kFOwxGnk]
Down With the King – Run DMC.
Och nej, ingen träning idag.
13 augusti, 2008 at 16:26 #728473Anonym anvandareMemberMer bra skit:
Chief Rocka – Lords of the Underground
[youtube=YFbLRZCExBk]
Punks Jump Up – Brand Nubian
[youtube=63VTXMBeC8Q]
13 augusti, 2008 at 16:33 #728474Anonym anvandareMemberVad ända in i..
Down with the king.
Här var det något som gick sönder i bröstet, tror jag.:cry:
Har inte hört den låten på evigheter. Min ungdom passerar revy framför mina ögon.
17 augusti, 2008 at 17:47 #728475Anonym anvandareMemberBänkpress
3 x 100
Förhelvet, slog i ställningen på vartenda rep, annars hade jag krämat upp några till.
Droppade direkt till 90.
5 x 90Dips
+15 x 10Pushdowns
73 x 8Sidolyft i kabel
14 x 6, 6, 6, 4
Ett enda långt set, alternerade med höger och vänster hand.Nu är det dags att glo på Orlando Raiders (old school raiders-keps ftw) mot Titans.
Men först ett till guldkorn. Das EFX – They Want EFX.
[youtube=VRl78By1ZqA]
23 augusti, 2008 at 20:28 #728476Anonym anvandareMemberChins supinerat
+ 30 kilo x 7
+ 20 kilo x 6Skivstångsrodd i Smith
11 reps
9 reps
Tog bra, eller nåt.Hantelcurl supinerat
21 x 5
21 x 3Sen fick det vara bra.
Träningen och livet suger som en duktig porrstjärna nu, så det blir därefter.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.